سرامیک کف مدل لوزی یا مربع و بررسی مزایای استفاده از هرنوع آن

امروزه استفاده از سرامیک به عنوان یکی از مصالح پر کاربرد در ساختمانی استفاده می شود که سرامیک کف مدل لوزی یا مربع در زاویه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که برای بررسی مزایای آن باید از هر نوع درست استفاده کرد، خرید اینترنتی محصول برای همه امکان پذیر است.

سرامیک کف مدل لوزی یا مربع و بررسی مزایای استفاده از هرنوع آن

سرامیک کف مدل لوزی

سرامیک کف مدل لوزی سرامیک از دسته کفپوش هایی است که بسیار کاربردی می باشد و در هر ساختمانی استفاده از آن دیده می شود، زیرا محیطی بهداشتی فراهم می کند و امکان تمیز کردن را آسان می کند، با وجود این برای هر قسمتی از خانه باید سرامیک مناسب انتخاب شود، در این مطلب به صورت کامل شما را با سرامیک آشنا می کنیم:

  • برای سالن پذیرایی به علت اینکه فضا به دور از رطوبت است و ممکن است که نور کافی در غذا وجود نداشته باشد استفاده از سرامیک با رنگ روشن عراقی مناسب است زیرا با منعکس کردن نور فضا را کاملا روشن می کند.
  • به علت اینکه سالن فضای مرطوب ندارد سرامیک براق می توان استفاده کرد و خطری برای لیز خوردن نیست و در عین حال زیبایی بیشتری به دکوراسیون می دهد.
  • سرامیک های جدید دارای حجم و ابعاد بزرگ است و همین باعث می‌ شود که بین آن بندکشی کمتر داشته باشد.
  • در زمان های گذشته کاشی برای پوشش دیوار استفاده میشه و در ما امروزه استفاده نمی شود ولی سرامیک همچنان مورد پسند است و برای کف بود در هر مکانی استفاده می شود استفاده از سرامیک بسته به فضای سر بسته و سر باز فرق می کند زیرا سرامیک ها دارای کیفیت و میزان مقاومت متفاوت هستند که باید بر اساس این مورد انتخاب شود.
  • مهم ترین ویژگی سرامیک این است که آب را جذب نکند و اگر شی سنگین روی آن بیفتد سریع نشکند یا ترک نخورد اگر این ویژگی را داشته باشد نشان دهنده کیفیت بالا در ساخت این محصول است.
  • یکی از مشکلاتی که سرامیک برای خانه دارد این است که آلودگی روی آن به سرعت مشخص می‌ شود مخصوصاً پرز موکت و فرش به صورت مدام روی سرامیک می ریزد و دیده می شود به همین دلیل مجبور هستید که هر روز جارو کنید.
  • برای انتخاب سرامیک فقط به زیبای ظاهری آن نباید توجه کرد بلکه باید میزان درجه کیفیت آن را بررسی کرد توصیه می‌ شود که از نوع درجه یک استفاده کنید زیرا مواد اولیه خیلی خوبی دارد که مقاومت سرامیک را در برابر عوامل مختلف بالا می برد.
  • هر سرامیک تحمل نور خورشید، میزان جذب آب و تحمل ضربات و سنگین متفاوتی دارد که این مورد مهم است و برای فضا های داخلی استفاده از سرامیک که مقاومت کمتری دارد مشکلی ندارد اما برای فضا های پر رفت و آمد و بیرونی حتما باید انتخاب شود.
  • تنوعی که در سرامیک وجود دارد بسیار زیاد که این تنوع در نحوه برش و طرحی که روی آن وجود دارد کاملاً دیده می‌ شود مدل های قدیمی ابعاد کوچکی داشت که به صورت مربع و لوزی شکل بود اما امروزه ابعاد سرامیک بسیار بزرگ است که به صورت لوزی نصب می شود در واقع همان مربع شکل است که با نصب آن به صورت لوزی در می آید.
  • سرامیک با طرح لوزی برای کف ساختمان خیلی جلوه خوبی دارد مخصوصا اگر ابعاد آن بزرگ باشد.
  • هنگام انتخاب سرامیک فقط به ابعاد آن توجه نکنید بلکه رنگ و طرح آن را در نظر بگیرید و متناسب با و سایر دکوراسیون داخلی انتخاب کنید تا بین آن هماهنگی به وجود بیاید زیرا سرامیکی که در کف کار می شود جلوی زیادی دارد و خیلی به چشم می آید.
  • برای نصب سرامیک برای کف منزل از روش‌ های جدید استفاده می شود که با استفاده از چسب های سرامیکی به زمین چسبانده می شود این روش بسیار آسان تر از روش های قدیمی است و هزینه کمتری دارد.
  • انتخاب سرامیک برای هر محیطی باید متناسب با محیط و فضا باشد زیرا میزان رطوبت نور و آلودگی مکان ها با هم فرق می کند.
  • مدل لوزی مدل جدیدی نیست بلکه همان سرامیک با ابعاد مربع است که زمان نصب اگر آن را به صورت مورب کنار هم قرار دهید حالت لوزی پیدا می کند و و این بستگی به سلیقه شما دارد.
  • طراحی سرامیک توسط تولیدکنندگان روز به روز افزایش پیدا می‌کند و تنوع آن بالا می‌رود بنابراین متناسب با سلایق مختلف وجود دارد که انتخاب کند و لذت ببرد.
  • این محصول از فروشگاه های اینترنتی توسط تولید کنندگان به فروش می رسد که از طریق این مراکز فروش مستقیم است و بواسطه ها هست می‌ شوند و نمی‌ توانند از این بازار سوء استفاده کند بنابراین به نفع مصرف کننده است زیرا با قیمت تمام شده تولید محصول را تهیه می‌ کند.
  • برای نصب سرامیک در قسمت کف از افراد ماهر کمک بگیرید زیرا این افراد در کار خود مهارت دارد کار را تمیز تحویل می دهند.
  • انواع سرامیک بر اساس طرح، نوع، میزان کیفیتی که دارد بسته بندی می شود بنابراین میزان خرید شما در قیمت بسیار مهم است کسانی که عمده خرید می کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد، به علاوه این که با خرید اینترنتی همه افراد از تخفیف بهره مند می شوند.
  • تولید کنندگان زیادی در عرصه تولید این محصولات مشغول فعالیت هستند و هرکدام برای راضی نگه داشتن مشتریان خود کیفیت را بالا نگه می دارد و رقابت سختی بین آنها به وجود آمده است.
  • همیشه در تلاشیم که محصولات با کیفیت را به دست شما برسانیم زیرا می‌ دانیم که شما محصولات بی کیفیت ران نمی خرید، هدف ما این است که از خرید راضی باشید رضایت برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه سابق کاری ما نشان دهنده این است که همیشه مشتریان از خرید راضی بوده اند.

امیدواریم که این مطلب مورد رضایت شما بوده باشد و تا حد امکان پاسخگوی سوالات شما باشد اما از آنجایی که خیلی از افراد سوالات بیشتری دارند همکاران ما برای شما مشاوره در نظر گرفته اند برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

نکته دیگر این است که قیمت محصولات ساختمانی به صورت مدام تغییر می کند و با توجه به تنوع که دارد و شرکت های مختلفی که آن را تولید می‌کند و کاملا متفاوت است و نمی‌شود به صورت کامل در مورد قیمت در اینجا صحبت کرد.