سرامیک کف مدل کلکته در ابعاد مختلف و رنگ بندی های شیک

سرامیک ها یکی از کاربردی ترین مصالح ساختمانی بوده که در نمای داخل ساختمان ها به کار گرفته می شوند. تولید کنندگان پس از تولید این کالا ها اقدام به معرفی و تبلیغ آن ها می نمایند. برای اطلاع از ویژگی های سرامیک کف مدل کلکته در ابعاد مختلف و رنگ بندی های شیک، پیشنهاد می شود که تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

سرامیک کف مدل کلکته در ابعاد مختلف و رنگ بندی های شیک

سرامیک کف مدل کلکته

سرامیک کف مدل کلکته سرامیک ها همان طور که از نامشان پیداست برای قسمت کف ساختمان ها به کار گرفته می شوند. آن ها در کارخانه های صنعتی و با به کارگیری خاک رس اصلی و درجه یک و به کمک مجهز ترین دستگاه های روز دنیا تولید می گردند. آن ها در مدل های متنوعی تولید می گردند و سرامیک کف مدل کلکته جدید ترین نوع این کالا ها بوده که دارای زیبایی و مزیت های منحصر به فردی می باشند و به همین دلیل توجه همگان را به خود جلب کرده است.

آن ها دارای سطحی کاملاً صاف و صیقلی بوده و با توجه به سطح صافی که دارند افراد هنگام راه رفتن بر روی آن ها لیز نمی خورند و می توان گفت به عنوان مهم ترین مزیت این کالا ها به شمار می رود. آن ها در ابعاد مختلف و به شکل مستطیل و مربع تولید می گردند که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند و اما ابعاد آن ها نسبت به سرامیک های قدیمی اندکی بزرگ تر بوده و به همین دلیل بسیار زیبا می باشند.

قسمت خارجی این کالا ها دارای سطحی کاملاً زیبا بوده که طرح ها بر روی این قسمت انجام گرفته می‌شوند و معمولاً آلودگی ها را به خود جذب نمی کنند و در صورت لکه گیری به راحتی پاک می شوند و فقط کافی است با یک دستمال نمدار روی آن ها را تمیز نموده و علاوه بر این که سبب زیبا سازی نمای داخلی خانه ها می گردند سبب می‌ شوند تا با کمک آن ها نکات بهداشتی بیشتر رعایت شوند و هم چنین سبب روند تسریع در تمیز نمودن خانه ها می گردند.

این کالا ها در رنگبندی های متنوعی تولید می گردند و معمولاً افراد با توجه به رنگ کاشی ها و دیگر طرح های دکوراسیون خانه خود آن ها را انتخاب می نمایند، آن ها معمولاً به صورت تک رنگ موجود هستند و تصاویری بر روی آن ها با رنگ های مختلف طراحی شده است. استفاده از این کالا ها سبب می شود تا فضای خانه ها بزرگ تر از آنچه که هستند نشان داده شوند. آن ها قابل استفاده برای کف اتاق ها، پذیرایی، آشپزخانه، راهرو ها و غیره می باشند و البته سرامیک هایی که برای کف سرویس های بهداشتی در نظر گرفته می‌ شوند دارای ابعاد کوچک تری می باشند. طراحی آن ها به گونه ای است که هنگام به کار گیری می توان هم از ملات و هم از چسب مخصوص سرامیک ها استفاده نمود.

عوامل زیادی بر قیمت‌ گذاری این کالا ها تأثیر گذار می باشد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می نماییم، معمولا اولین عاملی که در قیمت‌ گذاری این کالا ها تاثیر گذار می باشد کیفیت آن ها است، زیرا کیفیت و قیمت با هم رابطه ای مستقیم دارند و هر چقدر کیفیت آن ها بالا تر باشد از قیمت گران تری برخوردار می‌ باشند. سرامیک های با کیفیت معمولاً دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا بوده و به راحتی می توان با توجه به ظاهر فیزیکی سرامیک ها کیفیت آن ها را تشخیص داد، زیرا سطح خارجی و رویه آن ها بسیار براق بوده و طرح آن ها نیز کاملاً ثابت می باشد و هم چنین در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند و کم تر دچار شکستگی می گردند و به همین دلیل قیمت آن ها هر چقدر هم که گران تر باشند باز هم ارزش خرید را دارند.

این کالا ها به صورت متری به فروش می رسند و معمولاً افراد با توجه به متراژ مکان مورد نظر خود مقداری این کالا ها را خریداری می نمایند و معمولاً هر چقدر که مقدار سرامیک خریداری شده زیاد تر باشد، خریدار باید بهای بیشتری را پرداخت نماید و البته این کالا ها بعد از تولید بسته بندی می گردند و در هر بسته یک متر از این کالا ها قرار داده می شود که معمولاً پنج یا شش عدد در هر بسته موجود می باشد.

برند های متعددی در سطح کشور موجود هستند که اقدام به تولید کالا ها می نمایند و هر چقدر که برند ها معتبر تر باشند کیفیت محصولات تولید شده آن ها بیشتر است و به همین دلیل از بازار فروش پر رونقی برخوردار هستند، زیرا آن ها برای محصولات خود تبلیغاتی را انجام داده اند به سبب همین تبلیغات است که معروفیت زیادی را کسب نموده اند و هدف از ارائه تبلیغات نام آشنا کردن برند های معتبر برای افراد جامعه می باشد.

به طور کلی می‌ توان گفت قیمت این کالا ها دستخوش تغییرات بوده و با متغیر شدن نرخ ارز و تورم قیمت آن ها نیز روز به روز در حال افزایش می باشد و بنابراین نمی‌ توان قیمت ثابتی را برای آن ها بیان کرد و به همین دلیل قیمت این کالا ها به صورت روزانه در سایت های رسمی فروشگاه ها به نمایش گذاشته می‌ شود و خریداران می توانند قبل از خرید با مراجعه به این سایت ها اطلاعات لازم را به دست آورند.

این کالا ها به دلیل پر کاربرد بودن بسیار مورد توجه هستند و پس از تولید به فروشگاه ها و نمایندگی های سراسر کشور برای فروش ارسال می گردند تا به راحتی در دسترس عموم قرار بگیرند. خرید این کالا ها را می توان به دو روش حضوری و غیر حضوری از این فروشگاه ها انجام داد که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند، خرید آن ها به روش حضوری به دلیل وجود واسطه ها دارای قیمت گران تری می باشد و اما خرید آن ها به صورت غیر حضوری که از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام می شود دارای قیمت ارزان تری می باشد، زیرا در این روش هیچ گونه واسطه ای وجود نداشته که بخواهد سود خود را از مشتری ها بگیرد، بنابراین می توان گفت خرید غیر حضوری این کالا ها به صرفه می باشد و خرید کالا ها در تایم کوتاه تری و با قیمت ارزان تری انجام می شود.