سرامیک کف پارکینگ و پشت بام در ابعاد و وزن استاندارد

سرامیک کف پارکینگ و پشت بام را معمولا در ابعاد و وزن استاندارد و بزرگ تر سفارش می دهند تا هم مقاوم تر و هم مقرون به صرفه تر باشد!

سرامیک کف پارکینگ و پشت بام در ابعاد و وزن استاندارد

سرامیک کف پارکینگ

سرامیک کف پارکینگ اگر به قسمت کف پارکینگ و محوطه بیرون ساختمان های کنونی دقت کرده باشید، می بینید که اغلب سرامیک هایی که برای این قسمت از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد ابعاد و سایز بزرگتری داشته و متفاوت تر است.

سرامیک کف پارکینگ بهتر است از سایز بزرگ و در ابعاد استاندارد تولید شده و مورد کاربرد قرار گیرد؛ زیرا همانطور که اشاره شد علاوه بر باصرفه بودن، مقاوم تر نیز هستند.

سرامیک کف برای پارکینگ و برای پشت بام باید حتما از جنس درجه یک یا نهایتا درجه دو تهیه شود و سپس جای گذاری گردد.

زیرا این قسمت از ساختمان ها جزو مهم ترین ورودی ها به شمار می رود که بیشترین رفت و آمد در آن صورت می گیرد و البته در مکانی مانند پارکینگ باید تحمل وزن ماشین های مختلف را هم داشته باشد.

به همین دلیل دو فاکتور زیبایی و مقاومت در خرید سرامیک کف برای این قسمت از ساختمان ها در اولویت قرار دارد و باید به آن توجه ویژه ای داشت.

سرامیک کف باید به گونه ای باشد که هم پوشش دهی خوب و یکدستی را به نمایش بگذارد و دیگر آنکه تحمل وزن و فشار بالا را هم داشته باشد.

سرامیک کف درجه یک دارای حداکثر میزان مقاومت در برابر سختی و فشار و عوامل طبیعی بوده و جزو بهترین انتخاب ها برای کف ساختمان در محوطه بیرونی و فضای آزاد مانند پشت بام می باشد‌.

خوبی این نوع از سرامیک کف آن است که سازگاری کاملی با شرایط مختلف آب و هوایی داشته و به آسانی در برابر گرما و سرما ترک نمی خورد و یا لق نشده تا از جا کنده شود.

در هنگام خرید سرامیک کف درجه یک یا درجه دو به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. سرامیک کف خوب و با کیفیت درجه یک از ضخامت مناسب و قالب استانداردی برخوردار بوده که این موضوع با همان نگاه اول قابل تشخیص است.
  2. این نوع از سرامیک کف ضد لغزش هستند و مانع از سرخوردگی شخص یا اتومبیل او خواهد شد، از اینرو جزو بهترین سرامیک های دنیا به شمار می رود.
  3. سرامیک کف باکیفیتی که برای محوطه بیرون ساختمان و قسمت پارکینگ یا پشت بام ها مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند از نوع اسلب در سایز بزرگ انتخاب شود که باصرفه تر نیز هست.
  4. سرامیک کف مرغوب و اصل، در برابر ترک خوردگی بسیار مقاوم بوده و مانع از شکستگی های ریز و درشت می شود.
  5. سرامیک کف برای پارکینگ و یا پشت بام را می توان از نوع ضد آب نیز انتخاب کرد تا در برابر مواد شوینده و شستشو، مقاوم باشد.

بهتر است انواع مدل سرامیک کف مخصوص پارکینگ و همچنین برای پشت بام را از نوع زبر انتخاب کرد و مورد مصرف قرار داد.

زیرا این نوع از سرامیک های کف به دلیل سطح مات و زبری که دارند، اصطکاک بیشتری را ایجاد کرده و مانع از لغزندگی احتمالی بر روی سطوح خواهد شد.

توجه داشته باشید که انواع سرامیک کف برای محوطه خارجی ساختمان، نباید از نوع براق خریداری شود؛ چرا که خطر سرخوردگی و لغزش در آن بسیار زیاد بوده و مقاومت کمتری در برابر عوامل طبیعی مانند باران و برف را دارد.

همچنین بهتر است به سراغ نمونه هایی از سرامیک کف بروید که ضد یخ باشند و در صورت یخ زدگی، امکان قدم برداشتن بر روی آن به راحتی وجود داشته باشد، و بتوان به سرعت سرامیک را یخ زدایی کرد و سطح آن را پاک نمود.

سرامیک کف آشپزخانه جدید

سرامیک کف آشپزخانه جدید یکی از زیبایی های محیط آشپزخانه، انتخاب و خرید سرامیک کف مناسب و متفاوت برای قسمت کف و ورودی آن است.

سرامیک کف آشپزخانه همیشه با طرح های نوین و جدید همراه بوده و هست که تلاش بر این بوده در عین زیبایی، بر مقاومت آن نیز بیفزاید.

سرامیک کف جدید برای آشپزخانه در قالب سایز و اندازه های گوناگون تولید شده و مورد کاربرد قرار می گیرند.

این نوع از سرامیک های مخصوص کف آشپزخانه در طرح های جدید به گونه ای تولید شده اند که جزئی از دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه و مطبخ به شمار آید.

به همین دلیل نیز باید از حداکثر میزان سازگاری با فضای پیرامون و نوع ظروف و کاشی و… برخوردار باشد تا زیبایی دوچندانی را به محیط ببخشد و القای انرژی مثبت کند.

برای خرید سرامیک کف آشپزخانه بد نیست به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • سرامیک کف مخصوص آشپزخانه باید از نوع درجه یک یا درجه دو انتخاب شود چون در محیطی مهم و نسبتا پر رفت و آمد قرار دارد.
  • این نوع سرامیک بهتر است از جذب آب نسبتا بالایی بهره مند باشد تا امکان لغزش را به حداقل برساند.
  • سرامیک کف برای فضایی مانند آشپزخانه حتما باید زیبا و جذاب باشد تا افراد به ویژه کدبانوی منزل که بیشتر اوقات را در این مکان صرف می کند، احساس خوبی داشته باشد.
  • ابعاد سرامیک کف از متوسط تا بزرگ متغیر بوده که انتخاب آن بستگی به سلیقه افراد دارد.
  • سرامیک کف خوب و درجه یک به گونه ای طراحی و تولید شده که به راحتی به زمین می چسبد و به مرور زمان و در اثر عوامل مختلف، آسیب نمی بیند.
  • انواع سرامیک کف مخصوص آشپزخانه در طرح و مدل های متنوعی تولید می شود که سازگاری کافی با سبک دکوراسیون محیط مدنظر را خواهد داشت.

صنعت تولید لوازم ساختمانی مانند تولید انواع سرامیک کف، همواره تلاش بر این دارد که کارهای خود را آپدیت کرده تا متقاضی خرید بیشتری را داشته باشد.

سرامیک کف مناسب برای آشپزخانه، دارای خلل و فرج ایده آلی بوده که تمیزی آن را سهل و آسان می سازد؛ زیرا همانطور که می دانید آشپزخانه از محیط هایی به شمار می رود که فعالیت هایی چون پخت و پز، رفت و آمد و… در آن انجام می گیرد، پس نیاز به تمیزی روزانه دارد.

در سایت کاشی و سرامیک می توانید تنوع بسیار زیادی از انواع سرامیک مخصوص کف برای محوطه باز مانند پارکینگ و پشت بام را مشاهده کنید.

همچنین در این سایت می توانید با انواع و اقسام سرامیک کف مخصوص پذیرایی و آشپزخانه که به تازگی وارد بازار شده اند، نیز آشنایی پیدا کنید و در صورت لزوم و مورد پسند واقع شدن، اقدام به ثبت سفارش به صورت آنلاین نمایید.

نرخ فروش سرامیک کف با توجه به توضیحاتی که به آن پرداخته شد، توسط تولیدکنندگان تعیین می گردد و معمولا قیمت سرامیک در سایت ارزان تر مشخص می شود؛ چرا که مالیات چندانی به کالاهای اینترنتی تعلق نمی گیرد و فروش به صورت مستقیم صورت می پذیرد.