سرامیک کف پذیرایی ساخته شده از جدید ترین مدل های روز

سرامیک کف پذیرایی ساخته شده از جدید ترین مدل های روز را به صورت کامل در این سایت ها می توانید مشاهده کنید.سرامیک کف پذیرایی ساخته شده از جدید ترین مدل های روز

سرامیک کف پذیرایی

سرامیک کف پذیرایی سرامیک یکی از انواع کف پوش هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد و این روزها دارای فروش بالایی می باشد، برای این که بتوان سرامیک کف پذیرایی مناسبی را خریداری نمود باید به صورت کامل با ویزگی های آن ها آشنا بود، ما در این جا می خواهیم به صورت مختصر و مفید نکاتی را به شما ارائه دهیم که مرغوب ترین نوع سرامیک را خریداری کنید، این نکات عبارت اند از:

  • اولین نکته درجه کیفی می باشد، ملاک مقاومت و کیفیت سرامیک ها همین درجه کیفی است که با اعداد مشخص می شود و هر چه این عدد کمتر باشد کیفیت آن بیشتر است، سرامیکی که در کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد باید از نوع درجه یک و در نهایت درجه 2 باشد چون رفت و آمد در این مکان ها زیاد است.
  • اگر تمایل به خرید سرامیک های براق دارید حتما به درجه ساییدگی آن ها توجه کنید، سرامیکی که برای کف پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای میزان ساییدگی aa باشد در غیر این صورت می توان از سرامیک هایی با درجه ساییدگی کمتر استفاده نمود.
  • مکان هایی که میزان رطوبت در آن ها زیاد است باعث ایجاد کپک و قارچ می شوند برای این که مانع از ایجاد این کپک ها شد بهترین گزینه نصب سرامیک می باشد، روی این سرامیک ها لایه ای وجود دارد که ضد آب بوده و از نفوذ آب به دیگر لایه ها خودداری می کند و همچنین به راحتی خشک می شود.
  • مقاومت این سرامیک های کف پوش خیلی بالا است و به هیچ عنوان در اثر ضربه و یا کشیدن وسیله ای روی آن آسیب نمی بینند به عبارتی دارای دوام بالایی می باشند و تا سالیان زیادی می توان از آن ها استفاده نمود، برای این که از این ویژگی مطمئن شوید در هنگام خرید با یک وسیله ی نوک تیز روی سرامیک خطی بکشید اگر خراش ایجاد شد از خرید خودداری کنید چون میزان سختی آن بسیار کم است.
  • ویژگی جالب دیگر این محصولات که در هنگام خرید حتما باید آن را از فروشنده پرسید این است که آیا سرامیک مورد نظر ماهیت خنک کنندگی دارد یا نه؟ این سرامیک ها از موادی ساخته شده اند که به صورت ذاتی خنک بوده و در فصل تابستان محیز را خنک می کنند و همچنین در فصل های سرد سال با نصب لوله های گرمایشی و روشن کردن آن ها گرمای لازم به محیط وارد شده و محیط گرم می گردد.
  • تنوع در رنگ و مدل های این سرامیک ها بسیار زیاد است، پس توجه داشته باشید که متناسب با دکور منزل اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید و یا این که از فروشنده این اطمینان را بگیرید که در صورت لزوم بتوان آن را با دیگر محصولات تعویض نموده و خسارت لازم را پرداخت کرد.
  • در خرید اینترنتی حتما تمام مشخصات محصول را به صورت کامل و با دقت زیاد مطالعه کنید و در نهایت زیباترین و لوکس ترین آن ها را برای کف پذیرایی خریداری کنید.

در سراسر کشور شرکت های تولیدی زیادی وجود دارد که با استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته اند با کیفیت ترین نوع سرامیک های کف پوش را تولید کنند، این محصولات بعد از تولید از طریق شرکت های مختلف به بازار های کشور وارد می شوند و در نهایت با قیمت مناسب در اختیار خریدار قرار می گیرند.

این محصولات نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارند، روند صادرات آن به صورتی می باشد که شرکت های صادرات محصول را از تولید کننده تحویل گرفته و بعد از طی تمام مراحل گمرک آن ها را به کشور متقاضی صادر کدره و به نمایندگی های فروش خود ارسال می نمایند و در نهایت خریدار بهترین نوع حصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری می کند.

سرامیک های زیادی وجود دارد که برای کف مناسب هستند، این سرامیک ها هر کدام دارای طرح های مختلفی می باشند و ویژگی های خاص خود را دارند، در ادامه این سرامیک ها را نام برده و توضیحات مختصری در مورد آن ها خواهیم داد.

  • سرامیک پرسلانی : این سرامیک در دمای بسیار بالا پخته شده و دارای ضخامت بسیار زیادی می باشد که آب را جذب نمی کند، تخلخل آن ها پایین بوده و در نوع بدون لعاب و لعاب دار در تمام فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد.
  • سرامیک گرانیتی: در این سرامیک به هیچ عنوان کلسیم کربنات استفاده نشده و تنها از موادی که حاوی خاک رس می باشد استفاده شده است، این محصول به صورت رگه ای بوده و دلیل آن این است که در طی مراحل پخته شده به آن رنگ دانه هایی اضافه می گردد، جزو سرامیک های لوکس می باشند و ظاهر بسیار عالی دارند.
  • سرامیک کرابن: از جمله درجه یک ترین کاشی ها و سرامیک های موجود در ایران این نوع سرامیک کرابن می باشد که بیشتر در تبریز تولید می شود، مناسب ترین سنگ برای کف پذیرایی و سالن های مجلل می باشد، هم کیفیت عالی دارد و هم زیبایی خیره کننده ای به محیط می دهد، این محصول دارای طرح و مدل های زیادی می باشد که در بازار به فروش می رسند.
  • سرامیک موزاییکی: اندازه این سرامیک ها خیلی کوچک می باشد و در ابعاد حدود 60 سانتی متر در 30 سانتی متر می باشد و مثل بسیاری از سرامیک ها به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب در بازار وجود دارد.

اگر جزو فروشنده هایی هستید که به میزان زیادی از این محصول احتیاج دارید سعی کنید که از تولید کننده ها به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید با این کار هم واسطه ها را حذف می کنید و هم این که می توانید حجم زیادی از این محصولات را با قیمت بسیار پایین تر از بازار خریداری کنید.

خرید از فروشگاه های معتبر در کشور این اطمینان خاطر را به شما می دهد که با کیفیت ترین محصول را خرید کرده اید، این مراکز برای جلب رضایت مشتری از دادن محصول بی کیفیت خودداری می کنند و همچنین اگر مشکلی در مراحل ارسال ایجاد شود هم به صورت کامل حل می گردد.