صادرات کلی سرامیک جدید کف پذیرایی باکیفیت از ایران

سرامیک ها امروزه از جمله المان هایی در طراحی و دکوراسیون داخلی منازل و اداره جات هستند که جلوه خاصی به محیط می دهند. سرامیک ها در انواع سرامیک کف و دیوار ساخته و مصرف می شوند که در این میان سرامیک های کف کاربرد بیشتری دارند. به دلیل کیفیت عالی انواع سرامیک جدید کف پذیرایی به کشور های پر شماری در سراسر دنیا صادر می شوند.

صادرات کلی سرامیک جدید کف پذیرایی باکیفیت از ایران

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرامیک درجه یک

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سرامیک درجه یک مهم ترین خصوصیت درمورد سرامیک ها وجود استحکام کافی در آن هاست، به گونه ای که با قرار گرفتن اشیا سنگین همچون میز، مبل، کمد و غیره هیچ گونه ایرادی به آن ها وارد نشود. بدیهی است که حتی در تعداد بالای این محصولات نباید ایرادی از قبیل ایجاد ترک و شکستگی در سرامیک ها دیده شود. به علاوه سرامیک ها نباید دارای عیوب دیگر همچون pin hole و یا حفره های ریز و یا لکه های رنگی که به علت ناخالصی ها به وجود می آیند باشند.

مورد دیگر ظرافت، پیچیدگی طرح و نقش و تعداد رنگ در طراحی های سرامیک ها می باشد و از طرف دیگر این موضوع که طرح ها زیر لعابی و یا رو لعابی هستند. باید ذکر کرد که طرح های زیر لعابی با شستشو و مرور زمان به شیوه بهتری شکل اولیه خود را حفظ می کنند.

بعضی از انواع خاص سرامیک ها برای کاربرد در اماکن خاص استفاده می شوند که مسلما استراتژی ساخت آنها پیچیده تر ، مواد اولیه آن ها ارزشمند تر و قیمت آن ها بالا تر می باشد. به عنوان مثال برای مکان های بهداشتی مثل کف سرویس، حمام و یا بیمارستان ها می توان از سرامیک های آنتی باکتریال استفاده کرد که در فرمولاسیون آن ها از افزودنی نقره استفاده می شود.

عامل دیگری که در قیمت سرامیک ها موثر است، سایز و اندازه آن هاست. به گونه ای که هر چه اندازه آن ها از حد معمول بیشتر باشد به کوره ها و در کل ابزار آلات و روش تولید پیشترفته تری نیاز مند است. در این زمینه همچنین سرامیک هایی وجود دارند که در ابعاد مکان مورد نظر سفارش داده می شوند و به صورت یک تکه تهیه و نصب می شوند.

استاندارد های لازم در افزایش صادرات سرامیک

استاندارد های لازم در افزایش صادرات سرامیک در طراحی و فرمولاسیون و ساخت سرامیک ها برای هر کاربرد خاص استاندارد های مشخصی به کار گرفته می شود. به عنوان مثال سرامیک ها برای تحمل بار های معمول باید حد ضخامت خاصی داشته باشند که اگر ارتفاع آن ها کمتر باشد تحت تنش مکانیکی آسیب می بینند و اگر ارتفاع بیشتر باشد در نصب و استفاده از آن ها مشکل پیش می آید.

سرامیک ها بدنه های سه جزئی هستند و ترکیبات اصلی آن ها در سه دسته قرار می گیرند که هر کدام وظایف خاصی دارند و در صورت تعدی از حدود آن سرامیک حاصله شکل و خواص مورد نظر را از خود نشان نمی دهد. جدا از این سه ترکیب اصلی حتی افزودنی ها هم باید به مقدار خاص و بسیار محدود به بچ اضافه شوند.

رژیم حرارتی برای پخت بدنه و لعاب نیز حالتی مشخص و استاندارد گونه دارد و محصول باید افزایش و کاهش دما را در مراحل خاصی با درجه حرارت مشخص و زمان معین طی کند.

تولید انبوه سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید در تبریز

تولید انبوه سرامیک کف پذیرایی با طرح های جدید در تبریز سرامیک های کف پذیرایی در شهر های مختلف ایران از جمله تبریز و یزد با بهترین کیفیت ها و دوام تولید شده است و با به صرفه ترین قیمت ها در اختیار مشتریان نه تنها سراسر کشور عزیزمان، بلکه در اختیار تمام مشتریان در سراسر دنیا قرار می گیرد.

با وجود این قیمت های باور نکردنی تولید کننده تخفیف های عالی را برای خرید در مقدار عمده نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اما شما مشتریان گرامی باید توجه داشته باشید که این اجناس را به طور مستقیم از نمایندگی های معتبر این برند تهیه کنید و خرید را با قیمت های اصلی و رقابتی این مجموعه تجربه نمایید.