فروش سرامیک بین کابینتی صورتی به صورت متری با قیمت باورنکردنی

یکی از دلایل بالا رفتن فروش سرامیک بین کابینتی صورتی جلوه خاص و دلنشینی است که به فضا می دهد ضمن اینکه بسیار با کیفیت و مقاوم هستند.

فروش سرامیک بین کابینتی صورتی به صورت متری با قیمت باورنکردنی

سرامیک بین کابینتی صورتی

سرامیک بین کابینتی صورتی یکی از مهمترین بخش های هر خانه و ساختمانی آشپزخانه می باشد که بیشترین کاربرد را برای افراد به خصوص بانوان دارد سرلامیک بین کابینتی است.

پس باید به گونه‌ ای باشد که بتواند نهایت آرامش زیبایی را به همراه داشته باشد چرا که ما بیشترین استفاده را از این نقطه از منزل می کنیم از خوردن صبحانه گرفته تا آشپزی و سایر امور.

لذا دکوراسیون و نمای آشپزخانه باید به گونه‌ ای باشد که سبب ایجاد یک حال خوب در تمامی افراد خانواده بشود و انتخاب صحیح سرامیک از آن دسته است.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند سبب این زیبایی بشود سرامیک بین کابینی صورتی است که آن را بی نهایت زیبا می کند.

استفاده از سرامیک بین کابینتی می تواند تفاوتی قابل توجهی ایجاد کند و تغییری خاص در آشپزخانه به وجود بیاورد که سبب خیلی شیک تر شدن نمای آن گردد و آن را به مکانی خیلی لاکچری تبدیل کند.

استفاده از این سرامیک ها بسیار راحت و آسان است و هنگام ساخت در آشپزخانه دردسر بسیار کمی را برای شما ایجاد می کنند.

پس خیلی راحت می توانید آن ها را به کار ببرید و کیفیت این مدل از سرامیک ها به حدی بالا است که می‌ تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

با توجه به آن که امروزه آشپزخانه ها را به شکل اوپن می سازند و به همین خاطر می تواند در دید خانه قرار بگیرد بنابراین چیدمان و دکوراسیون آن بسیار حائز اهمیت است.

لذا نیاز است تا در انتخاب کاشی بین سرامیکی نهایت دقت را بکنید و نمونه ایی را به کار ببرید که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه ظروف و سایر اقلام باشد.

این مدل سرامیک که بیشتر جنبه تزیینی دارد باید در قسمتی به کار گرفته شود که بتواند بیشترین دید را برای مخاطب داشته باشد که از آن جمله می‌ توان به:

فضای بین کابینت ها ظرفشویی و فضایی که بین اجاق گاز و هود است اشاره کرد.

این کاشی ها به خاطر آن که در بین مردم بسیار محبوب هستند تولید کنندگان آنها را در مدل های مختلف که کیفیتی بالا نیز دارد تولید می کنند تا بتوانند رضایت همه جانبه مشتریان را جلب کنند.

البته توجه داشته باشید که اگر چه آنها دارای چنین ویژگی ها و مزیت هایی می باشند اما اگر شما یک کاشی کار حرفه ای را برای نصب آنها نیاورید تمامی این موارد بی‌ فایده خواهد بود.

درست است که آنها کیفیتی بسیار بالا دارند اما ظرافت خاصی در آنها می باشد که فقط باید توسط فرد حرفه ای نصب شوند.

سرامیک بین کابینتی سه بعدی

سرامیک بین کابینتی سه بعدی امروزه طرح های بسیار گوناگونی از سرامیک های بین کابینی وجود دارد که توانسته اند نظر هر فردی را با توجه به سلایقش به خود جذب کند.

یکی از این موارد سرامیک بین کابینی سه بعدی می باشد که می توان گفت واقعا در نوع خود بی نطیر و تک می باشد.

در قدیم کل آشپزخانه را صرفاً از یک مدل کاشی و سرامیک طراحی می کردند و شاید این سوال پیش بیاید که چه فرقی بین سرامیک بین کابینتی و سرامیک های قدیمی وجود دارد.

یکی از بارز ترین تفاوت آنها در متراژ می باشد، سرامیک های قدیمی برای تمام آشپزخانه اما از سرامیک بین کابینتی صرفا در بین کابینت ها و جا هایی که نیاز به دیده شدن دارند استفاده می کنند.

این مدل از سرامیک باید دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی باشند زیرا قرار است در قسمتی از آشپزخانه به کار گرفته شوند که دارای بیشترین میزان رطوبت و تغییر دما می باشد.

پس می توانند در مقابل این شرایط واکنش نشان دهند و ممکن است دچار آسیب شکستگی لکه و غیره گردند.

همچنین آنها باید به نحوی تولید شده باشند که کاملا ضد خش باشند و در مقابل شستشوی مداوم و نیز دما دچار خراشیدگی و خط و خش نشوند که سبب از بین رفتن زیبایی آن ها می شود.

سرامیک های بین کابینتی تمامی این شرایط را دارا می باشند زیرا تولید کنندگان در هنگام به این نکات توجه خاص داشته اند.

با توجه به آن که آن ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار گوناگونی هستند که بسیار زیبا خاص و منحصر به فرد می باشد می تواند نسبت به سرامیک های قدیمی دارای قیمت بالاتری باشد.

توجه داشته باشید که نیاز نیست که شما کلا آشپزخانه خود را با آنها تزیین کنید لذا هزینه زیادی را برای شما نخواهد داشت زیرا صرفاً در قسمت های خاصی از آشپزخانه به کار می‌ روند.

دلیل این کار آن است تا بتواند نمای آشپزخانه را جذاب تر مدرن‌ تر لوکس تر بکنند زیرا سبب ایجاد تفاوت چشمگیر می شوند.

روش های بسیار گوناگون و متنوع دیگری برای زیبا تر کردن محیط و فضای آشپزخانه وجود دارد اما بهترینه روش آن استفاده از سرامیک های بین کابینتی می باشد.

آن ها فضای دلنشینی را ایجاد می‌ کنند که با هیچ چیزی قابل مقایسه نخواهد بود ضمن اینکه آنها دارای هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش ها می باشند.

پس می توانند از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند و با طول عمر بالایی که دارند سال ها مهمان آشپزخانه شما باشند.

البته توجه داشته باشید که با توجه به آن که این کاشی ها در بین فضا های خالی به کار می روند پس اگر به درستی نصب نشوند نه تنها زیبایی نخواهند داشت بلکه سبب مشکلات می شوند.

با عدم نصب درست همچنان می تواند فضای خالی در بین کابینت ها اجاق گاز و یا هود وجود داشته باشد می‌ تواند سبب کاهش طول عمر مفید کاشی گردد.

همچنین این فضا های خالی می توانند رشد قارچ را در این مکان افزایش دهند و این نیز علاوه بر آن که بهداشت آشپزخانه را دچار مشکل می کند می تواند منجر به کاهش طول عمر آن نیز گردد.

ما به دو صورت می توانیم کاشی های بین کابینتی را نصب کنیم:

بسیاری از آنها دارای چسب می باشند یعنی سرامیک های چسبی نامیده می شوند که به راحتی قابل نصب خواهند بود که کاربر به راحتی نصب می کند.

اما برخی ها فاقد چسب هستند که در این صورت می توانید برای نصب آنها از ملات استفاده کنید.

اما اگر بخواهید سرامیک های آشپزخانه خود را عوض کنید در وهله اول نیاز است تا بتوانید کاشی های قدیمی را با نهایت دقت و به شکل تمیز خارج کنید.

این کار نیز باید توسط فردی متخصص انجام بپذیرد تا بتوانید سرامیک را به درستی در جای آن ها قرار بدهید.