فروش سرامیک سرویس بهداشتی با قابلیت ضد استحکاک بودن

سرامیکی که برای سرویس بهداشتی انتخاب می شود، مهم و حائز اهمیت است؛ فروش سرامیک سرویس بهداشتی با قابلیت ضد استحکاک بودن، یکی از مناسب ترین شرایط است. فروش سرامیک سرویس بهداشتی با قابلیت ضد استحکاک بودن

سرامیک سرویس بهداشتی

سرامیک سرویس بهداشتی سرامیک ها از جمله مصالحی هستند که شما می توانید برای کف محیط های مختلف و یا حتی بدنه آنها در نظر بگیرید؛ محیط هایی مانند سالن های پذیرایی، اتاق خواب ها و یا سرویس های بهداشتی و حمام ها بهترین مکان های برای استفاده از سرامیک هستند.

می توانید کف تمام این قسمت ها را با سرامیک پوشش دهی کرده و به این صورت آپشن های بیشتری به منزل خود اضافه کنید؛ اما نکته ای که باید در هنگام انتخاب سرامیک به آن توجه داشته باشید این است که سرامیک را باید مخصوص همان محیط انتخاب کنید.

یعنی اگر قصد دارید سرامیک را برای سالن پذیرایی و یا هال منزل خود تهیه کنید، باید سرامیک را مخصوص همین محیط خریداری کنید چون این محصولات از نظر کارایی با یکدیگر تفاوت دارند و نمی توان از سرامیک های معمولی برای سرویس بهداشتی ها استفاده کرد.

اما سرامیک سرویس بهداشتی چیست و چه تفاوت هایی با سایر این محصولات دارد؟ ما در این مقاله به صورت خلاصه اما کامل به مقایسه تفاوت این محصولات با یکدیگر خواهیم پرداخت تا بیشتر با این محصولات و کارایی آنها آشنا شوید.

سرامیکی که برای سرویس بهداشتی تولید می شود، در برابر عواملی مانند رطوبت و سایش مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سایر سرامیک ها دارد، از این رو شما می توانید این محصولات را در هر توالت و یا حمامی نصب کنید و اطمینان داشته باشید که رطوبتی از این بخش ساختمان به سایر بخش ها منتقل نخواهد شد.

استفاده از چنین محصولاتی در ساختمان های چند طبقه و آپارتمانی بسیار مهم تر است چرا که اگر آب از طبقه بالایی به پایینی نفوذ کند، افراد برای تعمیر این خرابی باید هزینه زیادی را تقبل کنند.

لعابی که بر روی این محصولات کار شده است، مقاومت آنها در برابر رطوبت را چندین برابر بیشتر کرده است؛ حتی اگر این سرامیک ها روزها خیس و مرطوب باقی بمانند، به هیچ عنوان رطوبتی از آنها عبور نخواهد کرد.

همچنین این لعاب مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارد و حتی اگر هر روز آنها را با فرچه و مواد شوینده شستشوی دهید، باز هم مشکلی در بدنه آنها پیش نخواهد آمد.

به طور کلی محصولاتی که مخصوص سرویس بهداشتی تولید می شوند، سازگاری بالایی با این فضا دارند تا بتوانند به طور کامل کف و بدنه توالت ها را پوشش دهی کرده و یک عایق کامل ایجاد کنند.

تفاوت دیگر این محصولات با یکدیگر آن است که دارای ابعاد متفاوتی هستند؛ معمولا سرامیک توالت ها دارای ابعاد کوچک تری هستند و سرامیک داخل خانه بزرگ تر است.

استفاده از سرامیک هایی با ابعاد کوچک باعث می شود که توالت و یا حمام نمای نامناسبی به خود بگیرند در نتیجه بهتر است که سرامیک های کوچک تری را برای این کار انتخاب کنید.

همچنین سرامیک های کوچک مانند یک سرعت گیر عمل می کنند و مانع از سر خوردن افراد می شوند، این در صورتی است که سرامیک های بزرگ دارای چنین سرعت گیرهایی نیستند و ممکن است که بر روی آنها سر بخورید.

سرامیک توالت دارای سطح غیر لغزنده است تا امکان سر خوردن افراد در توالت و یا حمام ها کاهش پیدا کند؛ محصولاتی که دارای سطح لغزنده هستند را توصیه نمی کنیم چرا که معمولا کف توالت ها مرطوب است و اگر سطح سرامیک هم لغزنده باشد، امکان اینکه افراد بر روی آنها آسیب ببینند، زیاد خواهد بود.

سطح توالت و حمام به دلیل ارتباط همیشگی با رطوبت و موادی که در آب وجود دارد، دچار رسوب می شود در نتیجه لازم است که با کمک مواد شوینده قوی این رسوب ها و آلودگی هایی که بر رو سطح سرامیک ها ایجاد می شود را از بین ببرد.

اگر این رسوب ها مدت زمان طولانی بر روی سرامیک باقی بمانند امکان اینکه پاک نشوند و یا آسیب های دائمی به سرامیک ها وارد کنند زیاد خواهد بود در نتیجه حتما باید در فواصل زمانی کوتاه سرامیک ها با شوینده های مخصوص شستشو داده شوند.

این مواد شوینده دارای ترکیب های بسیار قوی هستند به همین خاطر ممکن است تاثیرات مخربی بر روی سطوح ایجاد کنند؛ سرامیک سرویس بهداشتی باید دارای استقامت بالایی باشد تا به این صورت بتواند در برابر این مواد شوینده استقامت داشته باشد و دچار آسیب نشود.

اگر سرامیک ها دارای استقامت لازم در برابر شوینده ها نباشند، به مرور زمان لعابی که بر روی آنها وجود داشته است، از بین می رود و در نهایت سرامیک خاصیت خود را به طور کامل از دست می دهد.

بهتر است که رنگ های مناسبی را برای سرامیک توالت و حمام خود انتخاب کنید؛ هر چه این محصولات دارای رنگ خنثی تری باشند، بهتر است و انتخاب چنین رنگ هایی به شما اجازه می دهد که گزینه های بیشتری در انتخاب وسایل درون توالت و حمام داشته باشید.

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی سرامیک سرویس بهداشتی طوسی، از جمله سرامیک هایی است که فروش بالایی دارد و اکثر افراد رنگ آن را می پسندند؛ رنگ طوسی جزء رنگ های خنثی است و شما می توانید آنها را با محیط ها و وسایل مختلفی هماهنگ کنید بدون اینکه تضادی در محیط ایجاد شود.

رنگ طوسی جرم و لکه هایی که ممکن است به مرور زمان بر روی سرامیک ایجاد شود را از بین خواهد برد در نتیجه شما می توانید با خرید این رنگ از سرامیک مطمئن باشید که فضای سرویس شما همیشه تمیز و مرتب خواهد بود.

قیمت سرامیک های مخصوص سرویس بهداشتی به دلیل مقاومت بالاتر و کیفیت خوبی که دارند، کمی بالاتر از سرامیک های معمولی است اما به طور کلی قیمت بالایی ندارند و می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید، از آنجایی که سرویس بهداشتی فضایی کوچک است، شما می توانید با کمترین هزینه هم سرامیک تهیه کنید.

برای خرید سرامیک ها دیگر نیاز نیست به صورت حضوری و از فروشگاه ها خرید کنید، تنها کافی است که سایت های معتبری که فروش آنلاین دارند را شناسایی کرده و به سفارش خود را از طریق آنها ثبت کنید، سرامیک ها در هر رنگ و طرحی به فروش می رسند در نتیجه می توانید با دستی باز آنها را انتخاب و استفاده کنید.