فروش سرامیک نانو پولیش مشکی با ضخامت بالا و امکان ارسال رایگان

با وجود شرایط ویژه و فوق العاده فروش سرامیک نانو پولیش مشکی با ضخامت بالا و امکان ارسال رایگان، خریدی مطلوب حاصل می شود.

فروش سرامیک نانو پولیش مشکی با ضخامت بالا و امکان ارسال رایگان

سرامیک نانو پولیش مشکی

سرامیک نانو پولیش مشکی علاوه بر جنبه زیبایی خود، سرامیک نانو پولیش مشکی، محیط را در برابر پاشیدن آب و در نتیجه از رطوبت محافظت می کند، انتخاب سرامیک، کار آسانی نیست، بین مواد، اندازه و رنگ، بسیار آسان است که خود را در میان انبوهی که در بازار وجود دارد، پیدا نکنید، در اینجا راهنمای خرید ما در مورد بهترین سرامیک برای پروژه ساخت و ساز، بازسازی یا دکوراسیون را ارائه می دهیم، برای انتخاب سرامیک ایده آل باید مدل آن را در نظر بگیرید.

در هنگام بازسازی خانه، قرار دادن کفپوش سنگی یکی از پرطرفدارترین راهکارها است، از این گذشته، گزینه‌ های زیادی برای انتخاب وجود ندارد: سرامیک، چوب، سنگ، رزین و غیره، از بین همه اینها، سرامیک مطمئناً یکی از مناسب‌ ترین ویژگیها و مقرون به صرفه ترین قیمتها را دارد، اما من به شما اطمینان می دهم که انتخاب آنقدرها هم پیش پا افتاده نیست و شرط می بندم که وقتی در مورد سرامیک با شما صحبت می کنم، هیچ ایده دقیقی از آنچه می خواهید، ندارید، با این حال باید بدانید که آن چیزی که وجود دارد و هر روز آن را زیر پا می بینید، برای مدت بسیار طولانی شما را همراهی می کند، مطمئناً بیشتر از رنگ آمیزی دیوارها یا درها.

سه خانواده اصلی سرامیک در بازار وجود دارد: چینی که ممکن است لعاب شده باشد یا نباشد، خاک رس پخته شده و سنگ طبیعی، امروزه سرامیکهای دیگری را در رنگهای چوب و سیمان خواهید یافت، جنبه دیگری که باید به آن توجه شود ابعاد قالب سرامیک است، معماران سایزهای بزرگ را ترجیح می دهند، چیدن سرامیکهای بزرگ راه خوبی برای بزرگتر کردن فضای شماست، ممکن است قالبهای بزرگ نیز به راحتی تمیز شوند، سرامیکهای کوچک فضاهای گرم ایجاد می کنند و نصب آنها بسیار آسان است.

اصطلاح سرامیک به پوشش کف اشاره دارد، ما می توانیم آنها را به سه خانواده مجزا تقسیم کنیم: سرامیک لعاب دار (مینا شده یا بدون مینا، تمام بدن)، سرامیک بدون لعاب (یا کاشیهای سرامیکی، بتنی) و سنگ طبیعی فرآوری شده (لوح، گرانیت، مرمر)؛ امروزه بسیاری از سرامیکها از مواد دیگری مانند چوب، سنگ طبیعی، سیمان و غیره تقلید می کنند، سایز هر نوع سرامیک در استفاده از آن تاثیری ندارد زیرا گاهی اوقات روکش در بدنه سرامیک تعبیه می شود.

بسته به اتاق، انتخاب اندازه سرامیک برای ظاهر و همچنین برای جنبه کاربردی مهم است، به عنوان مثال، برای حمام، سرامیکهای کوچک می تواند جالب باشد زیرا بسیاری از اتصالات سطحی غیر لغزنده ایجاد می کنند، پرداختهای ساینده‌ تر با سرامیکهای بزرگ، حس عظمت ایجاد می‌ کنند و در عین حال در مقابل آب‌ ایمن هستند، برای اتاق نشیمن، سرامیکهای با فرمت بزرگ به تمیز کردن کمک می کنند.

طراحان و معماران فرمتهای بزرگ را دوست دارند، سرامیکهای سیمانی الهام گرفته از طبیعت نیز وجود دارد، سرامیکهای سایز بزرگ فضاهای شما را بزرگتر می کنند، سرامیکهای کوچک‌ تر اتاقهای گرم‌ تری ایجاد می‌ کنند و نصب آنها آسان‌ تر است، اغلب سرامیکهای مربعی یا مستطیلی، با فرمتهای مختلف به مهارت و زمان بیشتری در هنگام نصب نیاز دارند.

سرامیک کف شما برای سالهای زیادی وجود خواهد داشت، بنابراین قبل از اینکه متقاعد شوید که رنگهای روشن را نصب کنید، مدت زیادی فکر کنید، در عوض، سرامیکهای رنگی را برای خود انتخاب کنید، کارشناسان ما شما را به سمت رنگهای معاصر و جاودانه تر مانند سفید، خاکستری یا مایل به قهوه ای راهنمایی می کنند تا ظاهری عالی به کف شما ببخشند، رنگهای تیره دکوراسیون را برجسته می کند، به گفته طراحان، رنگ سرامیک خود را با توجه به سهولت تمیز کردن انتخاب نکنید، زیرا روی رنگ کم رنگ، کثیفی ظاهر می شود و روی رنگ تیره، آثار صابون و سنگ آهک نمایان می شود.

برخی از سرامیکها دارای انواع مختلف پرداخت هستند، برای اینکه تصمیم بگیریم کدام یک برای ما مناسب تر است، باید دو فاکتور کلیدی را که همیشه در طراحی داخلی وجود دارد ارزیابی کنیم: زیبایی و عملکرد، نتیجه نهایی باید با سبک تزئینی خانه ما سازگار باشد، اما مهمتر از همه باید یک هدف عملی را برآورده و تعمیر و نگهداری را تسهیل کند.

استفاده از سرامیک در زمینه دکوراسیون بسیار متنوع است، به لطف تطبیق پذیری این متریال، می توان از آن برای موقعیتهای مختلف استفاده کرد، از کف، کاشی برای آشپزخانه، مبلمان حمام تا در نهایت به یک هارمونی تبدیل شود، سرامیک ماده ای غنی از تاریخ و فرهنگ است که هرگز از مد نمی افتد، دیوارپوشهای سرامیکی به شما امکان می دهد هر نوع نتیجه ای را به دست آورید.

سرامیکها که جذابیت خاصی را به یاد می آورند، برای آشپزخانه در هر دو سبک کلاسیک و مدرن ایده آل هستند، در بین تمام اتاقهای خانه، اتاق نشیمن بیشترین استفاده را دارد، کفها نقش اساسی دارند و باید با دقت انتخاب شوند، اتاق نشیمن اتاقی است که خانواده در آن جمع می شوند، از مهمانان پذیرایی و استراحت در آن انجاک می شود، عاقلانه ترین انتخاب ترجیح دادن پوشش، سایه های خنثی مانند سرامیک یا کاشیهای آجری است، در حالی که برای تجهیز اتاق استفاده از سرامیکی است که چوب یا حتی پارچه را شبیه سازی می کند.

قبل از خرید سرامیک، باید کاربرد مورد نظر آنها را به دقت ارزیابی کنید و مناسب ترین محصولات را برای محیطهای فردی انتخاب کنید، خب بله، انتخاب سرامیکها صرفاً برای زیبایی‌ کافی نیست، آنچه در عوض به عنوان یک قانون جهانی اعمال می‌ شود این است که در مورد استفاده از آن شفاف باشید، برای جهت گیری خود در این نوع انتخاب، استانداردی وجود دارد که مقادیر مختلفی مانند مقاومت، شاخص لغزندگی و غیره را تعریف می کند.

در واقع انتخاب اندازه سرامیکها به اندازه اتاقی که می خواهیم کف سازی کنیم ارتباط مستقیم دارد، به عنوان مثال برای اتاقهای کوچک توصیه می شود از کاشیهای بزرگ استفاده کنیم، اتصالات 2-3 میلی متری و به رنگ روشن، تا احساس فضای جادارتری را به شما القا کند، به طور کلی سرامیکهای بزرگ (از 60×60 به بالا) احساس وسعت را افزایش داده و ظاهر مدرن تری به اتاقها می بخشد.

از کف سرامیک برای پوشش سطوح محیطهای خانگی نیز استفاده می شود که بر اساس پارامترهای مختلف با سایرین نیز متفاوت است، جلوه سفالین، مرمر، براق، چوب و سنگ، مانند سرامیک نانو، یکی از ویژگیهای مهم کفپوشهای نسل آخر است، هر اثر مورد نظر مربوط به یک روش استفاده دقیق است که با توجه به کاربردهای مورد نظر، متفاوت است، به طور کلی، کیفیت سرامیکهایی که قرار است استفاده شوند نیز بین کفهای بیرونی و سطوح داخلی تغییر می‌ کند، برای استفاده حداکثری از آنها، سرامیک نیاز به نگهداری و نظافت معمولی دارد و با دقت زیاد و در فواصل زمانی مختلف انجام شود، ضدعفونی کردن باید با استفاده از مواد شوینده مخصوصی انجام شود که برای کف آن خیلی تهاجمی نباشد.

سرامیکها 60 درصد از مناطق و دیوارهای خانه ها را پوشش می دهند، از انواع موجود در بازار گرفته تا انواع مختلف در حال تولید، از مزایای بهداشتی و عایق حرارتی تا تطبیق پذیری فوق العاده، از طیف کامل قیمتها تا تکنیکهای فرآوری، اگر تصمیم به تغییر طبقات خانه خود گرفته اید یا به دنبال راه حل بهینه برای پروژه ساخت و ساز جدید خود هستید، به جای درستی آمده اید.

کاشیهای بزرگ و ماکسی برای کف و دیوارپوش در حال حاضر در طراحی داخلی و برنامه ریزی معماری چه برای خانه و چه برای فضاهای تجاری و اداری بسیار مد روز هستند، در واقع، با اتصالات بسیار کمی، سطوحی را ایجاد می کنند که تا حد امکان پیوسته هستند، با تاثیر زیبایی شناختی عالی و حتی تمیز نگه داشتن آسان تر.

سرامیکها راه ‌حلی برای اطمینان از محیطهای ایمن بهداشتی، کاهش خطرات آلودگی داخلی، برای یک رویکرد طراحی با الهام از تحقیقات و طراحی زیبایی است، همه این عناصر ترکیب می شوند تا سرامیکها را به ماده ای مناسب برای ایجاد کف و دیوارهای داخلی تبدیل کنند.

قبل از خرید کاشی و سرامیک، کاربرد مورد نظر آنها را به دقت ارزیابی و مناسب ترین محصولات را برای محیطهای خانگی انتخاب کنید، برای جهت گیری بهتر جدول PEI وجود دارد، استانداردی است که مقاومت سایشی سطح کاشی را تعریف می کند و به پنج کلاس تقسیم می شود، سرامیکهای نانو برای محیطهای با ترافیک متفاوت هستند، این ماده علاوه بر داشتن فرمولاسیون متفاوت با سرامیکهایی که تاکنون در مورد آن صحبت کردیم، دارای ویژگیهای عجیبی نیز می باشد:

  1. ضریب جذب آب بسیار پایینی دارد (یعنی به طور کلی مایعات)، به این معنی که تمایل کمتری به لکه دار شدن دارد (اما ویژگیهای عجیبی را در این زمینه مشاهده خواهیم کرد) و در برابر یخ زدگی مقاوم تر است (آب ورودی به ساختار کاشی در هنگام یخ زدن منبسط می شود و باعث شکستن آن می شود).
  2. اساساً “خمیری رنگ” است و لعاب ندارد، بنابراین، مانند سرامیک قرمز، اگر خرد شده بود، موادی همرنگ با پوشش ظاهر می شود، به طور معمول رنگ خمیر سرامیک بژ است، با این حال اصلاحات تکنولوژی باعث شده است که تغییرات زیادی در طول زمان ایجاد شود و امکان دستیابی به متنوع ترین رنگها فراهم شود، در واقعیت، با فناوریهای جدید، سرامیک لعابدار نیز بسیار گسترده شده است.
  3. سعی کنید سرامیک معمولی را سوراخ کنید، خواهید دید که اگر مته الماس ندارید، باید همه چیزهایی را که برای انجام آن استفاده کرده اید دور بریزید، با فناوریهای کنونی می توان هر نوع پوشش سطحی را ساخت که دارای کیفیت و دوام زیبایی بسیار بالاتر از هر سرامیک یک یا دو پخته موجود باشد.

پوشاننده های مرغوب کف سرامیکی است که به دلیل هزینه کم و سفارشی سازی گسترده فرمتهای موجود، همچنان بسیار محبوب است، حتی از نظر نصب نیز نیاز به هزینه بالایی ندارند، زیرا سرامیکها به راحتی چسبانده می شوند، یک مزیت دیگر با سهولت تمیز کردن است که به محصولات خاصی برای کف سرامیکی نیاز ندارد، یک اشکال گزارش مربوط به شکنندگی پوشش سرامیکی است که در معرض ترک یا بریدگی در فرکانس معکوس متناسب با کیفیت مواد است.

سرامیکهای نانو به دلیل استانداردهای بالایی که این ماده از نظر مقاومت، هزینه و ساخت تضمین می کند، به طور فزاینده ای جایگزین سرامیک می شود، سرامیک از مخلوط پودر شده از خاک رس سرامیکی، فشرده و پخته شده در دماهای بسیار بالا که به جوشکاری و شیشه ای شدن مخلوط کمک می کند، به دست می آید، این فرآیند مقاومت مکانیکی و نفوذ ناپذیری آن را افزایش می دهد (با میزان جذب آب نزدیک به صفر درصد).

همچنین آن را در برابر اسیدهای رایج و عوامل جوی سخت می کند، ایده آل برای استفاده به عنوان کاشی دیوار حمام، پردازش و برش آن به سرامیک اجازه می دهد تا در قالبهای کوچک و بزرگ بسته بندی شود، در حالی که می توان آن را به راحتی در یک طبقه قرار داد و سهم زیادی از هزینه های نیروی کار را کاهش می دهد، در نهایت، روکشهای مات یا براق آن به شما این امکان را می‌ دهد که کاملاً از مواد گرانبها مانند سنگ مرمر و چوب استفاده کنید.

طبیعتاً آگاهی از نصب سرامیک با تمام جذابیت و ظرافت برانگیخته شده قیمتی ندارد، تنوع درخشندگی و بازی بازتابهای تولید شده توسط رگه های آن، هر نصب را به چیزی منحصر به فرد تبدیل می کند، از طرفی سرامیک هم به عنوان پوشاننده و هم از نظر نصب گران است، همچنین بسیار لطیف است و به دلیل قوام آهکی خود دچار حمله اسیدی می شود، به همین دلیل بیشتر برای اتاقهایی مانند اتاقهای نشیمن یا اتاقهای غذاخوری مناسب است، برای ایجاد زیبایی و شکوه در حمام، می‌ توان از سرامیک با جلوه مرمر استفاده کرد.

جالب ‌ترین نوآوریها در این بخش مربوط به سبک صنعتی است که سوله‌ های کارخانه را برای استقرار در فعالیتهای تجاری، استودیوهای حرفه ‌ای و خانه‌ هایی که با کلیدی مدرن ساخته شده ‌اند، رها کرده است، موادی مانند بتن، رزین، فولاد و پی وی سی دستورالعملهای گرایشهای جدید تحت پوشش طراحی داخلی را دیکته می‌ کنند، سرامیکها دوام و مقاومت بالایی دارند و عملاً فضایی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و تطبیق پذیری زیاد را ارائه می‌ دهند، به خصوص در نوع نات‌ که می تواند کفهای موجود را با ضخامت تنها چند میلی متر و همچنین هر سطح افقی، عمودی و منحنی را برای سفارشی سازی بی حد و حصر بپوشاند.

انتخاب سرامیک نیز با توجه به رنگها صورت می گیرد، ما اغلب توصیه می کنیم رنگهایی را انتخاب کنید که هم مدرن و هم ماندگار هستند مانند خاکستری، قهوه ای، سفید و غیره، شما همچنین سرامیک خود را با توجه به سبک نصب انتخاب خواهید کرد، در طول یک پروژه ساختمانی یا بازسازی دست شما، انتخاب سرامیک اغلب باعث دردسر می شود، قبل از شروع، به نیازها، عادات و معیارهایی که برای شما و فضایتان مهم هستند فکر کنید، سرامیک یک ماده کاربردی و بادوام برای بسیاری از اتاقهای خانه است، ما با مشاوران طراح و نصابان سرامیک خود، فهرستی از معیارهایی را ایجاد کرده‌ ایم که باید در هنگام خرید سرامیک جدید در نظر بگیرید تا به شما در انتخاب آگاهانه هنگام خرید کمک کند، به منظور ثبت سفارش می توانید با ما ارتباط بگیرید!