فروش سرامیک پرسلانی نما

فروش سرامیک پرسلانی نما در کاشی فروشی های سطح شهر در رنگ ها و ابعاد مختلف به صورت حضوری انجام می شود که در این حالت مشتری از نزدیک طرح و رنگ های متعددی را که می بینید مقایسه می کند و در نهایت نمونه مورد نظر را خریداری می کند. این نوع کاشی در واقع از خانواده سرامیک ها است و از نظر جنس با کاشی های قدیمی متفاوت است که در این مقاله به این موضوع خواهيم پرداخت.

قیمت سرامیک پرسلانی در بازار از قیمت ارزان تا نمونه های بسیار گران قیمت موجود هستند زیرا عوامل زیادی بر قیمت آنها تاثیر می گذارند. خرید این سرامیک ها به روش های مختلفی امکان پذير است و حجم خرید بر این موضوع تاثیر بسزایی دارد. در این مقاله انواع روش های خرید مانند خریده عمده و خرده را مورد برسی قرار می دهیم.

فروش سرامیک پرسلانی نما

فروش سرامیک پرسلانی

فروش سرامیک پرسلانی فروش سرامیک پرسلانی در مغاره های کاشی و سرامیک در سطح شهر از اولین و قدیمی ترین روش های عرضه آن محسوب می شود ولی امروزه شرایط متفاوت شده‌ است و روش های خرید آن علاوه بر مورد اول به فضای مجازی یا اينترنت رسيده است. در خرید اینترنتی باز چندین شاخه وجود دارد دارد که نشان از بزرگی این بازار می باشد.

استفاده از سرامیک یا کاشی در تزیین منازل یا اماکن از قدیم الایام مورد توجه سازندگان و صاحبان املاک قرار گرفته است و امروزه نیز به همان شدت ولی با طرح و رنگ های بروز، مورد استقبال همه افراد می باشد. استفاده از رنگ و طرح های جدید و بروز توسط کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک باعث شده که این محصول ساختمانی از رده خارج نشود و همچنان جزو مصالح پر مصرف ساختمانی باشد.

فروش عمده سرامیک پرسلانی توسط کارخانه های تولیدی با قیمت ارزان تر به مصالح فروشی ها و فروشندگان صورت می گیرد از این رو به جهت فروش خرده، مقداری به این قیمت ها افزوده می شود تا در نهایت به دست مشتری یا مصرف کننده برسد. برخی از کارخانه‌ ها محصولات خود را علاوه بر روش مستقیم به صورت واسطه‌ ای عرضه می کنند به همین جهت محصول بعد از مرحله سوم آن را خریداری می کند که غالبا قیمت آن بالاتر می باشد.

سرامیک پرسلانی نما از خاک رس و ترکیب آن با مواد شیمایی بدست می آید و از برخی جهات با سرامیک های قدیمی متفاوت می باشد. این محصول با رنگ بدنه شیری در بازار موجود است و تراکم بالایی دارد زیرا از ترکیب خاک رس، فلدسپات تولید و توسط دستگاه های مخصوص تحت فشار زیاد قرار می گیرد سپس در کوره های ویژه با درجه حرارت بالا پخته و آماده مرحله لعاب کاری و طراحی می شود.

امروزه خرید اینترنتی سرامیک پرسلانی نما از سایت های اينترنتی رواج پیدا کرده است و مشتری های زیادی از سراسر کشور به صورت غیر حضوری اقدام به خرید می کنند. در روش فروش اينترنتی سرامیک مشتری می تواند به راحتی هر طرح و نقشی را خریداری کند زیرا به نسبت بازار داخلی، تعداد بیشتری فروشگاه اینترنتی وجود دارند. علاوه بر این خیلی از مراکز فروش دارای کانال های اینستاگرامی و تلگرامی هستند که دسترسی مشتری را به آنها آسان تر کرده است تا جایی که مشتری ها بیشتر از این روش خرید های خود را انجام می دهند تا سایت های اینترنتی.

سرامیک پرسلانی نما

سرامیک پرسلانی نما همانطور که گفتیم سرامیک پرسلانی با نمونه های معمولی‌ از نظر جنس و طرح متفاوت است و محصول جدیدی محسوب می شود. یکی از چالش های پیش روی خریداران دانستن مزایای سرامیک پرسلانی است که ممکن است آنها را در هنگام خرید دچار سردرگمی کرده باشد به همین جهت در این قسمت از مقاله برخی از این مزایا را برایتان نام می بریم، مزایایی از قبیل:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و رطوبت
  • جذب آب پایین و استحکام بیشتر در برابر یخ زدگی
  • مقابله با خورندگی مواد شیمیایی و مقاومت در برابر لک پذیری
  • نگهداری آسان و قابلیت شستشوی مکرر
  • ماندگاري و مقاومت رنگ در برابر نور خورشید و شرایط محیطی مختلف

خرید عمده سرامیک پرسلانی از نمایندگی فروش و انحصاری یکی از روش های پرطرفدار در بین خریداران محسوب می شود که مشتری با لیست قیمت بروز و کاتلوگ های متنوع محصولات مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت خریداری می کند. کارخانه های تولیدی با افرادی که قصد اخذ نمایندگی فروش را دارند همکاری می کند و نمایندگی هایی در شهر های واجد شرایط اعطا می کند تا به این طریق فاصله خود و مصرف کنندگان را کاهش دهد به همین جهت این روش را می توان جزو روش های فروش ارزان قیمت سرامیک پرسلانی معرفی کرد.

در مطلب قبل مزایای سرامیک پرسلانی را نام بردیم ولی این محصول دارای برخی معایب نیز هست که ممکن است برای خریدارانی که بین نمونه های معمولی و این محصول دچار تردید شده اند مهم باشد. این سرامیک ها از وزن بالایی برخوردار هستند و سرعت کار را پايين می آورند بعلاوه اینکه به دلیل جذب کمتر آب، نصب آنها سخت تر است و استادکاران قیمت بالاتری برای نصب آنها پیشنهاد می دهند و در آخر نیز اینکه قیمت خود سرامیک ها نیز به نسبت نمونه های قدیمی گران تر است.

خرید سرامیک پرسلانی از بنک داران یکی از روش های خرید ارزان قیمت می باشد که فروشگاه ها یا فروشندگان ممکن است با آن آشنایی داشته باشند. در این حالت فروشنده شخص یا شرکتی است که با کارخانه های تولیدی سرامیک در ارتباط است و خریدار با او معامله می کند. گاها مشاهده می شود که محصولات با قیمت درب کارخانه و حتی در مواردی ارزان تر از لیست قیمت کارخانه عرضه می شوند با این تفاسیر طبیعی است که این روش مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد.

خوشبختانه بخش اعظم مواد اولیه تولید سرامیک در داخل کشور موجود هستند از طرف دیگر قیمت انرژی‌ در داخل کشور ارزان می باشد از این رو کارخانه های زیادی در کشور فعالیت می کنند که بیشتر آنها در استان یزد قرار دارند. وجود توليدی های زیاد و بازار مصرف بالای این محصول زمینه صادرات سرامیک پرسلانی را مهیا ساخته است زیرا در کشور های همسایه میزان تولید جوابگوی بخش مصرف نیست و می بایست از شرکت های ایرانی محصولات خود را خریداری کنند، افغانستان و پاکستان مهم ترین مشتریان ما محسوب می شوند.