قیمت خرید سرامیک کف مشکی با کیفیت عالی

زیبایی، استحکام و قیمت مناسب خصوصیاتی است که کاشی و سرامیک کف مشکی را به یکی از محبوبترین مصالح مصرفی برای ساختمان کرده است. در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری مدرن و تغییر در مراحل تولید کاشی فتوحی، سرامیک باکیفیت‌تری تولید شده است و با قیمت های مناسبی و بدون واسطه می توان از نمایندگی های این محصول خریداری کرد.

قیمت خرید سرامیک کف مشکی با کیفیت عالی

معرفی انواع سرامیک کف موجود در بازار

معرفی انواع سرامیک کف موجود در بازار کف سازی از جمله اقدامات نهایی در ساخت ساختمان‌ها است. در کف سازی بسته به نوع فضا از مصالح مختلفی می‌توان استفاده کرد که پیش‌تر به مواردی از آن‌ها پرداخته شد.مهم‌ترین دسته‌بندی که از سرامیک‌ها در بازار موجود است و مسلماً با آن برخورد خواهید داشت بر اساس جنس و مصالح سرامیک‌ها است. بر همین اساس این مصالح کف سازی به دو نوع زیر دسته‌بندی می‌شوند. پرسلان و غیر پرسلان .

کاشی استخری پرسلان: این نوع از سرامیک‌ها که چینی نیز خوانده می‌شوند بهترین و باکیفیت‌ترین نوع سرامیک موجود در بازار، البته از نظر جنس هستند. این نوع از سرامیک‌ها اگرچه در ابتدا از نظر هزینه گران‌تر تمام خواهند داشت اما نباید فراموش کرد که به دلیل نحوه ساخت و مواد به کار رفته در آن از مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند. و ایت کاشی در کف حیاط نیز استفاده می شود.

سرامیک غیر پرسلان : این نوع از سرامیک مناسب کف که تحت عنوان سرامیک‌های معمولی نیز خوانده می‌شوند از نظر ظاهری بسیار شبیه به انواع پرسلان هستند. گاهی نیز در بازار ایران این نوع تحت عنوان سرامیک و نوع دیگر تحت عنوان پرسلان خطاب می‌شوند.

آن چه که از سرامیک‌ها در جلوی دید قرار می‌گیرد بافت سطحی و ظاهر طرح های آن‌ها است و به همین دلیل باید از بافت مناسب با توجه به کاربری و فضای مورد استفاده دقت کرد. از طرفی نیز نوع بافت سطحی رابطه مستقیمی با میزان جذب آب و متعاقباً مقاومت و دوام انواع سرامیک مناسب کف دارد. و در طرح های مختلفی مانند: طرح پارکت

پارامترهای تعیین کیفیت سرامیک

پارامترهای تعیین کیفیت سرامیک پدیده جذب آب که یکی از مهم ترین پارامترهای کیفیت کاشی است با تخلخل رابطه مستقیم دارد و هرچه تخلخل بیشتر شود جذب آب نیز افزایش خواهد یافت. کاشی های پرسلانی کم ترین میزان تخلخل را در بین انواع کاشی دارند. هر چقدر جذب آب کاشی کمتر باشد، مقاومت کاشی نسبت به لک پذیری، یخ زدگی و … نیز افزایش می یابد. در کاشی های پرسلانی میزان جذب آب، حدودا زیر ۰,۵ درصد است.

ابعاد و سایز کاشی و همچنین صاف بودن کاشی از پارامترهای مهم بررسی کیفی کاشی محسوب می شوند. همچنین باید بررسی شود که کاشی از حالت مستطیلی خارج نشود. زیرا در غیر این صورت در هنگام نصب کاشی مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد. همچنین باید کاشی از نظر تاب نیز مورد بررسی قرار گیرد. کاشی با حالت تقعر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اشکالات نصبی زیادی با خرید چنین کاشی هایی گریبانگیر مصرف کننده خواهد شد. کاشی حتی الامکان باید صاف و در حد بسیار کمی تحدب داشته باشد تا پس از نصب صاف شود.

مقاومت در برابر نیروهای وارده همچون وزن افراد و وسایلی که روی کاشی قرار داده شده اند یکی از پارامترهایی است که باید در بررسی خصوصیات مکانیکی کاشی مدنظر قرار گیرد.

مقاومت نسبت به خراش، مقاومت در برابر مواردی است که بر اثر عبور افراد و یا وسایلی که با سطح کاشی در تماس هستند، اتفاق می افتد. این مشخصات به ویژه برای کاشی کف اهمیت دارد زیرا همواره افراد از روی آن عبور می کنند و وسایل منزل نظیر میز و صندلی روی آن قرار داده می شوند. به عنوان مثال کاشی هایی وجود دارند که براثر مرور زمان و استفاده در برخی قسمت های آنها طرح کاشی از بین رفته است.

از پارامترهای مهم کیفیت کاشی میزان مقاومت در برابر شوک حرارتی، یخ زدگی و ترک می باشد.ترک کاشی در حقیقت از ترک های ریزی تشکیل شده است. که بر اثر تاثیرات محیطی در کاشی ایجاد شده است. البته ممکن است که ترک قبل از نصب کاشی نیز وجود داشته باشد. اما به صورت مخفی باقی مانده و بعد از نصب خود را نمایان سازد. استفاده از مواد مناسب در هنگام نصب نیز در ایجاد ترک کاشی موثر است. اگر سیمان، چسب و … مناسب نباشند و یا لایه مربوطه ضخامت زیادی داشته باشد ممکن است این مورد ایجاد شود.

بررسی کیفیت انواع سرامیک مابین کابینت

بررسی کیفیت انواع سرامیک مابین کابینت نمای بین دو کابینت دیواری و زمینی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن داشته باشد. امروزه برای پوشش این فضا، مدلهای جدید و شیک انواع کاشی بین کابینتی مانند; کاشی های استیل، کامپوزیت آلومینیوم پشت چسب دار، سنگ آنتیک، کاشی شیشه ای و … طراحی و تولید می شوند. با یک انتخاب هوشمندانه کاشی بین کابینتی می‌توان یکنواختی موجود بین کابینت‌ها را از بین ببرد و به آنها روح و شخصیت ببخشد.

از ویژگی های مهم این کاشی ها می توان به مقاومت در برابر رطوبت، ضربه و حرارت، سبک بودن و چسبندگی بالا، ضد زنگ و قابلیت نصب سریع و آسان، قابلیت نصب بر روی سطوح سرامیکی، گچکاری شده، رنگ شده و ام دی اف اشاره کرد و موارد استفاده آنها در مابین کابینت ها، کابین آسانسور، حمام، سونا، استخر و سرویس های بهداشتی، لابی هتل ها و نمایشگاهها را می توان نام برد.

کاشی های شیشه ای کاربرد بسیار زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها برای پوشش بین کابینت هاست. علاوه بر آن می توان برای پوشش ستون های منازل و مراکز تجاری، سر در و یا هِدِر تراس های مراکز تجاری و مسکونی ، دیوار پشت تلویزیون، ترکیب در کف و دیوار سرویس بهداشتی و حمام منازل و هتلها نام برد. رنگهای طلایی و مشکی آن جزو پرفروش ترین رنگهای کاشی شیشه ای بین کابینتی است.

نکته مهم در مورد کاشی های بین کابینتی این است که توسط تعداد محدودی از برندهای صاحب نام در این حوزه، طراحی و تولید می شوند. جذابیت در ظاهر، طراحی زیبا و تنوع بالا در مدلها در کاشی بین کابینتی حرف اول را می زند از اینرو فقط تعدادی از تولید کنندگان مطرح در ایران قادر به رقابت برای تولیدات با کیفیت در این عرصه هستند.

سفارش سرامیک کف مشکی با بهترین قیمت

سفارش سرامیک کف مشکی با بهترین قیمت برای کف بهتر است سرامیک مشکی مورد استفاده قرار بگیرد که دارای براقیت بالاتر باشد. برای دیوار اما میتوان براساس سلیقه استفاده از سرامیک های مات را نیز در دستور کار قرار داد.در سفارش سرامیک های کف مشکی با قیمت ارزان و مطلوب میتوان از شرکت های عرضه کننده و نمایندگی ها به صورت حضوری خریداری کرد.