قیمت سرامیک اسلب کف با بیشترین مقاومت در برابر ساییدگی

امروزه نسل جدیدی از انواع کاشی و سرامیک به بازار عرضه شده که به آنها سرامیک اسلب گفته می شود و دارای بیشترین مقاومت در برابر ساییدگی هستند، قیمت سرامیک اسلب کف با توجه به ویژگیهای مثبت زیادی که دارد در مقایسه با سرامیک معمولی بالاتر است.

قیمت سرامیک اسلب

یکی از مصالح ساختمانی بسیار زیبا و پرطرفدار در صنعت کاشی و سرامیک که قیمت معقولی نسبت به کیفیت بالای آن دارد سرامیک اسلب نام دارد ‌و انواع مختلف آن برای اجرای کف و دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، سرامیک اسلب کف با بکارگیری انواع دستگاه ها و ماشین آلات مدرن تولید می شود و از جهت دوام و استحکام و هم از نظر زیبایی ظاهری نسبت به سرامیک معمولی ارجحیت دارد اما سرامیک اسلب چیست و چه ویژگیهایی دارد که آن را از کاشی و سرامیکهای معمولی متمایز می کند.

واژه slab که روی این سنگ سرامیک گذاشته شده به معنی ورق یا صفحه می باشد و در واقع تفاوت اصلی این نوع سنگ با دیگر گونه های سرامیک به خاطر روش فرآوری آن است که با استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های پیشرفته تولید می شود و دستکاری در شکل ظاهری سنگ به کمترین میزان در این روش می‌ رسد در نتیجه سنگ حالت طبیعی خود را بیشتر حفظ می کند و زیباتر به نظر می رسد گذشته از آن ابعاد سرامیک اسلب در مقایسه با نوع معمولی آن بسیار بزرگتر است و آن هم به دلیل اینکه نوع برش سنگ اسلب فرق می کند و هر چه ابعاد سنگ خام هنگام برش بزرگتر باشد اندازه سرامیک تولید شده نیز بزرگتر خواهد و این خود باعث زیبایی بیشتر محیطی می شود که از سرامیک اسلب استفاده شده زیرا طرحها بزرگتر و یکدست تر هستند و نمای بیشتری دارد.

با توجه به محبوبیتی که سرامیک اسلب دارد استفاده های زیادی از آن می شود به عنوان مثال استفاده از آن برای سنگ فرش کردن کف لابیها به خاطر ابعاد بزرگتر نسبت به سرامیک معمولی بسیار مورد توجه طراحان قرار دارد، اندازه بزرگ یک سنگ اسلب حتی به تنهایی می تواند یک دیوار را کامل پوشش دهد و جلوه زیبایی به محیط بخشد.

استفاده از سرامیک اسلب در کف سالن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کف استخر و غیره قابل اجراست و دارای طرحهای صیقلی صاف و یکدستی است که در معماری سبک معاصر حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

یک ویژگی جالب توجه کاشی و سرامیک اسلب این است که می توان افکتهای مختلفی همچون مات، براق، متالیک و غیره روی آن ایجاد کرد که باعث می شود سنگ اسلب جلوه ای خاص پیدا کرده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

سنگ سرامیک اسلب دارای طرحهایی طبیعی و الهام گرفته از طبیعت می باشد که این ویژگی باعث شده بتوان از آن در کنار دیگر پوششهای طبیعی همچون چوب برای کف سازی مورد استفاده قرار داد، با توجه به کیفیت بالا و زیبایی فوق‌العاده ای که سرامیک اسلب دارد در اکثر پروژه های مسکونی و تجاری لوکس و گرانقیمت از این نوع سرامیک استفاده می شود.

ابعاد سرامیک اسلب در برخی موارد گاهی به بیش از سه متر می رسد و این امر باعث می شود که محیط مورد نظر فضایی یکدست و یکپارچه داشته باشد و زیبایی بصری خیره کننده ای داشته باشد

سرامیک اسلب کف

یکی از مصالح ساختمانی بسیار مقاوم و باکیفیت که عموما برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک اسلب کف می باشد که به صورت ورقه ای با ابعاد خیلی بزرگتر از سرامیکهای معمولی در کف سازی سالنهای بزرگ به جهت مقاومت بالا و زیبایی بی نظیری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای سرامیک اسلب نفوذ ناپذیر بودن این نوع سرامیک در برابر مایعات مختلف است از همین رو در مکانهایی که در معرض رطوبت هستند کف سازی با اسلب بهترین گزینه خواهد بود زیرا شیار و درز کمتری دارد و نفوذ آب و مواد شیمیایی را به حداقل می رساند، گذشته از آن سرامیک اسلب به خاطر صیقلی بودن و براقیتی که دارد هم نمای زیباتری دارد و هم شستشوی آن به آسانی صورت می گیرد.

سرامیک اسلب به دلیل قابل چاپ بودن دارای بی تنوع بی نظیری از طرح و رنگ مختلف بوده و مورد پسند همه نوع سلایق می باشد از همین رو استفاده از سنگ سرامیک اسلب در جای جای ساختمان مورد قابل استفاده بوده و محدودیتی از این نظر برای استفاده از آن وجود ندارد.

سرامیک اسلب کف بیشترین مقاومت را در برابر سایش دارد و از استحکام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است همچنین به خاطر ضد رطوبت بودن در هر شرایط محیطی قابل استفاده است از دیگر مزایای این ابر سرامیک فوق‌العاده می توان به غیر قابل اشتعال بودن آن اشاره کرد و پس از نصب سرامیک اسلب سالهای زیادی این محصول برای شما کار می کند بدون اینکه نیاز به هزینه نگهداری چندانی داشته باشد.

انواع سرامیک اسلب با کیفیتهای متفاوت در بازار موجود است و از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول می توان به کیفیت مواد اولیه، سایز سرامیک، رنگ و لعاب به کار رفته در تولید آن، برند تولید کننده و غیره اشاره کرد در برخی موارد اسلبهای با رنگ تیره و براق اغلب قیمت بالاتری در مقایسه سرامیک اسلب رنگ روشن و مات دارند.

اگرچه قیمت سرامیک اسلب نسبت به سرامیکهای معمولی قیمت بالاتری دارند اما در مقایسه با کیفیت بالاتر و ویژگیهای شاخص این متریال ارزش آن را دارد که از این نوع سنگ سرامیک در کف سازی و دیواره ها مورد استفاده قرار گیرد به همین خاطر استقبال از آن در چند سال اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و قابلیت استفاده همزمان آن با دیگر متریالها در دکوراسیون داخلی باعث جلب توجه بیشتر افراد به این نوع سرامیک شده است.

با توجه به افزایش تقاضا برای خرید انواع سرامیک اسلب و استفاده در پروژه های ساختمانی فروش این نوع سرامیک از رونق خوبی برخوردار است و شرکتهای زیادی در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند، مجموعه ما نیز یکی از مراکز معتبر پخش و فروش انواع سرامیک اسلب کف می باشد که این محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود می رساند.

چنانچه با دنبال خرید عمده سرامیک اسلب کف با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید می توانید از طریق سایت مجموعه ما این محصول با قیمت عالی و رقابتی خریداری نمایید.