قیمت سرامیک اسلب کف تیره سایز بزرگ پالرمو پلاس

سرامیک یک محصول ساختمانی بسیار پر مصرف است که در میان انواع مصالح ساختمانی بیشترین کاربرد را دارد. علت این امر تنوعی است که در ابعاد و رنگ بندی، طراحی، مدل و قیمت این کالا وجود دارد. سرامیک هایی که در بازارهای مصالح ساختمانی یافت می شوند اغلب در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ برای استفاده در موقعیت های مختلف و نقاط گوناگون هر ساختمانی تولید شده و به مشتریان عرضه می گردند. در این مطلب، بررسی قیمت سرامیک اسلب کف تیره سایز بزرگ پالرمو موضوعی است که محور اصلی بحث و بررسی قرار گرفته است. در ادامه، نخست به معرفی انواع سرامیک و علی‌ الخصوص سرامیک اسلب کف تیره می پردازیم و سپس، به مشخصه های این محصول و همچنین مراکز تولید و توزیع آن اشاره خواهیم کرد.

قیمت سرامیک اسلب کف تیره سایز بزرگ پالرمو پلاس

قیمت سرامیک اسلب کف تیره

قیمت سرامیک اسلب کف تیره کاشی و سرامیک از قدیم الایام از آن دسته مصالح ساختمانی به شمار می رفته اند که کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان برای پوشش دهی دیوارها، کف، پلکان و لابی داشته‌اند.

این محصولات تنوع بالایی از حیث رنگ، طراحی و مدل دارند و در انواع مختلف ساده و طرح برجسته تولید و به بازار کاشی و سرامیک عرضه می‌ شوند.

کاشی و سرامیک همواره اولین کاربردی که داشته‌ اند پوشش دادن دیوارها و کف مکان های مرطوب و یا آن دسته از نقاطی بوده است که همواره در معرض آب و رطوبت قرار داشته اند.

از جمله این مکان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، حمام، استخرها، جکوزی ها و هر مکان دیگری که احتمال تردد فراوان و یا جریان آب در آن وجود داشته است.

اما رفته رفته کاربرد این محصول گسترش پیدا کرد و سپس به پوشش دادن سایر نقاط ساختمان از جمله کف پارکینگ ها، دیوار حیاط ها یا تراس ها، کف و دیوار راهروها، ساخت پله ها و همچنین کف سالن پذیرایی و مکان های دیگر توسعه یافت.

سرامیک ها نیز همانند سنگ های مرمریت از نوع اسلب و معمولی می‌ باشند.

سرامیک های اسلب به دلیل ابعاد بزرگی که دارند معمولاً برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

این سرامیک ها را اغلب برای پوشش دهی کف سالن های بزرگ کنفرانس، سالن اجتماعات، لابی هتل ها و همچنین کف تالارها یا کف سالن ها و راهروهای بیمارستان ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می دهند.

سرامیک های اسلب نیز همانند هر نوع سرامیک دیگری دارای رنگ های بسیار متنوعی می باشند.

این سرامیک ها اغلب شبیه سنگ های اسلب بوده و سطحی صیقلی و همراه با رگه ها و امواج پراکنده و نامنظم دارند که به رنگ های های طلایی، خاکستری، آبی و مشکی موجود می باشند.

البته اگر سرامیک ها به رنگ روشن در قسمت زمینه باشد، رگه های آنها دقیقاً به رنگ‌ هایی خواهد بود که به آن اشاره شد.

اما اگر سرامیک اسلب دارای زمینه ای به رنگ تیره باشد، رگه ها و امواج روی آن به رنگ های روشن نظیر سفید و صدفی یا نقره ای خواهد بود که در سطح سرامیک دارای جلوه خاصی باشد.

یکی از ویژگی ها و مشخصه های مهم سرامیک های اسلب کف این است که این محصولات دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه، تردد فراوان، نفوذ آب و رطوبت و همچنین استحکام بالایی در برابر خش و ساییدگی می باشند.

مخصوصا آن دسته از سرامیک های اسلبی که برای کف مراکز عمومی از جمله رستوران ها، سالن های بزرگ و مراکز خرید به کار برده می شوند.

از حیث مشخصات ظاهری و ویژگی های نمودی، باید گفت سرامیک های اسلب پالرمو پلاس سرامیک هایی هستند که از دور شبیه به انواع سنگ های مرمر مشکی می باشند.

اما در واقع این سرامیک ها اگر بدون رگه و کاملاً ساده و صرفاً به رنگ سیاه باشند، با ابعاد بسیار بزرگ در اندازه یک متر در یک متر برای کف ساختمان به کار می روند.

افزون بر این، نوع مشکی ِ دارای رگه این نوع سرامیک ها معمولاً برای پلکان و دیوار راهروها و لابی‌ها مورد استفاده واقع می شود.

سرامیک اسلب کف سایز بزرگ پالرمو پلاس

سرامیک اسلب کف سایز بزرگ پالرمو پلاس هر قدر ابعاد و اندازه سرامیک بزرگ تر باشد، معیار آن برای آن که سرامیک اسلب به شمار رود بیشتر خواهد بود.

سرامیک های اسلب به دلیل ابعاد بسیار بزرگ در وهله اول برای پوشش دادن کف مورد استفاده واقع می شوند.

شایان ذکر است که برخی از برندها از جمله پالرمو پلاس مهمولا سرامیک های اسلب سایز بزرگ را معمولاً برای کف ساختمان و می‌ توان گفت صرفاً برای این نقطه از ساختمان تولید و به بازار عرضه می کنند.

مشخصه های بارز سرامیک های اسلب پالرمو این است که با هر رنگی که باشند و با هر طرحی از جمله ساده یا رگه دار تولید شوند، سرامیک های نسبتاً براقی هستند که دورنمای آنها شباهت بسیار زیادی به انواع سنگ های گرانیتی و سنگ مرمر دارد و شاید علت محبوبیت و استفاده مکرر و فراوان این محصولات به همین ویژگی باز گردد.

مراکز و فروشگاه های بی شمار و متعددی در سراسر کشور وجود دارند که به عرضه و توزیع عمده و متری انواع کاشی و سرامیک با سایز بزرگ و برندهای مختلف از جمله پالرمو پلاس می پردازند.

این مراکز هم به روش حضوری و هم به شیوه اینترنتی محصولات خود را در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهند.

یکی از این فروشگاه ها متعلق به شرکت ما می باشد که انواع محصولات سرامیک از جمله سرامیک اسلب کف سایز بزرگ این برند را با قیمتی به‌ مراتب نازل تر از قیمت بازار عرضه می کند.

جهت سفارش و ثبت محصول کافی است به پایگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه نمایید و سرامیک مد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید.

پس از انجام عملیات خرید، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که از طریق آن می توانید روند ارسال مرسوله خود را پیگیری نمایید.

لطفاً توجه داشته باشید که محصولات ما به دلیل برخورداری از درجه کیفی بالا، مرغوبیت فراوان و قیمتی بسیار مناسب باعث شده‌ اند تا مشتریان تنها با یک بار خرید کالاهای ما به خریداران دائمی این مرکز تبدیل شوند.

لازم به ذکر است که مرکز ما علاوه بر سرامیک های مختلف در ابعاد متفاوت و گوناگون، انواع سرامیک های پالرمو پلاس و دیگر برندهای معتبر و مرغوبی که دارای تبلیغات گسترده رسانه‌ ای هستند و محبوبیت فراوانی در میان مصرف کنندگان داشته اند را در اختیار دارد.