قیمت سرامیک بین کابینتی سفید

سرامیک دارای انواع مختلف با مدل های متنوع می باشد که هر کدام از آن ها بر حسب ویژگی هایی که دارند برای مصارف مختلف مناسب و قابل استفاده می باشند، یکی از نمونه های این محصول سرامیک بین کابینتی می باشد که از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده و برای فضای بین کابینت ها بسیار مناسب می باشد و در رنگ های مختلفی همچون سفید عرضه می گردد، قیمت سرامیک بین کابینتی سفید در بازار داخلی کشور به کیفیت، شهر و برند تولید کننده این محصول، ابعاد و اندازه و ویژگی های متمایز آن بستگی دارد و هر نمونه این محصول دارای قیمت های مختلفی می باشد.

قیمت سرامیک بین کابینتی سفید

قیمت سرامیک بین کابینتی

قیمت سرامیک بین کابینتی سرامیک از جمله مصالحی به شمار می رود که در نماهای داخلی و خارجی بسیار قابل استفاده بوده و از مدل های متنوعی برخوردار می باشد این محصول که معمولاً در کارهای ساختمانی و عمرانی استفاده می شود، نقش بسیار زیادی در زیباسازی فضاهای خارجی و فضاهای داخلی را دارا بوده و به همین علت این محصول از میزان خرید فروش و همچنین تولید بسیار خوبی برخوردار می باشد.

واحدهای تولید کننده سرامیک با استفاده از ابزارها و دستگاه های مختلف و مجهز بودن به پیشرفته ترین سیستم های تولیدی این محصول، نمونه های مختلفی را تولید می کنند که هر کدام از آنها دارای کیفیت و ویژگی های مختلفی می باشند.

سرامیک از لحاظ شکل ظاهری، طرح، رنگ، نوع کاربرد، ابعاد و اندازه، همچنین نحوه تولید متنوع می‌ باشد و عمدتاً برای فضاهایی مانند سرویس های بهداشتی، حمام، توالت، آشپزخانه، فضای بین کابینت ها، پاسیون، دیوارهای داخلی یا نماهای خارجی قابل استفاده است.

یکی از نمونه سرامیک هایی که دارای میزان کاربرد بسیار زیادی می باشد و دارای اندازه کوچک و طرح های متنوع در مقایسه با سایر مدل های دیگر می باشد، سرامیک بین کابینتی است، این سرامیک که در ابعاد و اندازه های کوچکتر و معمولاً به شکل مستطیل تولید می شود، برای پر کردن فضاهای خالی بین کابینت ها در محیط آشپزخانه بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

این نمونه سرامیک به دلیل اینکه می تواند به زیبایی فضای داخلی کمک کند، از تنوع بالایی برخوردار است، و تنوع ایجاد شده در این محصول بر تفاوت قیمت آن نیز موثر گردیده است.

قیمت سرامیک بین کابینتی در بازار داخلی کشور به فاکتورهای زیادی وابسته می‌ باشد که از مهمترین این المان ها می توان موارد زیر را نام برد.

برای تولید انواع سرامیک های بین کابینتی از ترکیبات و مواد گوناگونی استفاده می شود که هر کدام از آنها می توانند بر میزان کیفیت و طرح و مدل سرامیک تأثیر گذارند، به همین علت قیمت مواد اولیه ای که برای تولید سرامیک ها استفاده می شود، در تعیین قیمت محصول نهایی موثر می باشد.

این نمونه سرامیک به صورت سرامیک های پرسلان، سرامیک های سه بعدی، سرامیک های ساده، سرامیک های طرح دار، سرامیک های نازک، سرامیک های ضخیم و غیره نیز تولید می شود، بنابراین با توجه به موارد ذکر شده از نرخ های مختلفی نیز برخوردار خواهند بود.

معمولاً سرامیک به صورت متری قیمت گذاری می شود و هر یک واحد مترمربع آن دارای قیمت مشخصی است، از اینرو اگر سرامیک در متراژهای بسیار بالا به صورت عمده خریداری گردد، قیمت پایین و اگر در متراژهای پایین خریداری شود، با قیمت متفاوت تری خرید و فروش خواهد شد.

خاطرنشان می شود که در چند سال اخیر عاملی به نام تورم و نوسان توانسته التهابات زیادی در بازار ایجاد کند و این التهابات به نوعی بر روی قیمت سرامیک نیز موثر می باشد، به همین علت پیشنهاد می شود که خریداران بتوانند نرخ سرامیک های نامبرده را از واحدهای تولید کننده یا فروشندگان مستقیم این محصول استعلام نمایند.

سرامیک بین کابینتی سفید

سرامیک بین کابینتی سفید در بخش قبلی گفته شد سرامیک بین کابینتی برای پر کردن فضای خالی بین کابینت ها در آشپزخانه استفاده می شود، زیرا زمانی که کابینت های مختلف در آشپزخانه در فضاهای بالا و پایین نصب می شوند، فضای بین آنها خالی می ماند و در برخی موارد جلوه و زیبایی خاصی ندارد، از اینرو طراحان و معماران داخلی برای آنکه بتوانند به افزایش زیبایی محیط کمک کنند، از سرامیک برای پر کردن فضاهای خالی استفاده می کنند که این امر باعث افزایش زیبایی محیط نیز می گردد.

سرامیک های بین کابینتی که در رنگ های مختلف مانند سفید، مشکی، قرمز، طوسی و با طرح های متنوعی تولید می گردند، هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند، اما در این بخش از مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به ویژگی های سرامیک بین کابینتی سفید اشاره دارد داشته باشیم.

  • یکی از ویژگی هایی که این نمونه سرامیک ها دارند، خاصیت ضد لک بودن آنها است، چرا که این محصولات با فناوری نوین تولید گردیده اند و با توجه به دارا بودن رنگ سفید در برابر هرگونه لک و سیاهی، آلودگی، چربی و غیره مقاوم بوده و به راحتی پاکیزه می شوند.
  • با توجه به اندازه کوچکی که دارند از وزن سبک و پایینی برخوردار هستند، به همین علت جزو سرامیک های پرفروش و کاربردی معرفی می گردند.
  • سرامیک های نامبرده دارای قابلیت نصب بسیار ساده و راحتی می باشند، چرا که اگر به روش سنتی نصب شوند از دوغاب و اگر به روش‌ های مدرن نصب گردند از چسب سرامیک برای آنها می توان استفاده کرد.
  • سرامیک های مذکور همچنین در برابر هر گونه ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشند و به راحتی شکسته نشده و لب پر نمی گردند و از کیفیت و ویژگی بسیار خوبی برخوردار می باشند.
  • ویژگی دیگری که سرامیک های بین کابینتی سفید دارا می باشند، مقاومت بسیار بالای آنها در برابر نم و رطوبت است و از آنجایی که این محصولات خود به عنوان نوعی عایق صوتی رطوبتی محسوب می‌ شوند در برابر هرگونه آب و رطوبت مقاوم بوده و از نفوذ به لایه های زیرین خود جلوگیری می کنند.
  • استفاده از این سرامیک برای کابینت های با رنگهای طوسی، کرم و سفید بسیار مناسب می باشند و این رنگ می‌ تواند به بزرگ نشان دادن فضای آشپزخانه و محیط نیز کمک بسیار زیادی نماید.
  • سرامیک های نامبرده با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند از طول عمر بالایی برخوردار بوده و سال های متمادی می توان از آنها در فضای بین کابینت ها استفاده نمود، بدون آنکه آسیبی ببیند.