قیمت سرامیک دستشویی کاملا ضد اسید با تضمین کیفیت

قیمت سرامیک دستشویی کاملا ضد اسید با تضمین کیفیت در فروشگاه های سراسر کشور متفاوت می باشد، اما اگر به دنبال بهترین نوع آن با پایین ترین قیمت هستید با ما ارتباط بگیرید.

قیمت سرامیک دستشویی کاملا ضد اسید با تضمین کیفیت

قیمت سرامیک دستشویی

قیمت سرامیک دستشویی همانطور که از نام سرامیک دستشویی ضد اسید مشخص است، این نوع سرامیک به گونه ای ساخته شده است که در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی دارد، لذا در این مطلب قصد داریم در مورد مصارف این نوع سرامیک ها و مزایا و معایب آن ها صحبت کنیم.

قیمت سرامیک دستشویی به عوامل مختلفی از جمله طرح و رنگ، نوع برند سرامیک، کیفیت و جنس آن بستگی دارد.

در واقع هر کدام از این موارد ذکر شده بر روی قیمت این محصولات تاثیر گذار هستند، ضمن اینکه نوسانات قیمت دلار نیز کم تاثیر نمی باشد و به نوبه خود قیمت کاشی و سرامیک را دچار تغییر می کند.

انواع مختلفی از کاشی و سرامیک تولید می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند، خوشبختانه کشور عزیزمان ایران طی سال های اخیر رشد چشم گیری در حوزه تولید کاشی و سرامیک داشته است.

تولید کنندگان توانستند با به کارگیری نیروهای متخصص در این حوزه و استفاده از علم به روز و دستگاه های فوق پیشرفته به فناوری ساخت با کیفیت ترین کاشی و سرامیک ها دست پیدا کنند.

صنعت کاشی و سرامیک یکی از حوزه های کسب و کاری اصیل در ایران می باشد که از قرن ها پیش کیفیت و نقوش کاشی های ایرانی در دنیا زبانزد بوده و هست.

محصولات ایرانی رقیب سرسخت سرامیک های خارجی می باشند با این تفاوت که از نظر قیمت تفاوتی فاحش دارند، لذا بسیاری از کشورهای بزرگ و مطرح دنیا برای کاهش هزینه های ساختمان سازی خود از مصالح ایرانی به خصوص سرامیک های ما استفاده می کنند.

صادرات این محصولات علاوه بر افزایش تولید کارخانه ها و ایجاد خط تولیدهای جدید، موجب اشتغال زایی بیشتری در کشور شده و مهم تر از همه موجبات ارزآوری را بیش از پیش فراهم کرده است که این مسئله تاثیر قابل توجهی بر رشد اقتصادی جامعه دارد.

اکثر سرامیک های تولیدی در دنیا معمولی هستند و مقاومت چندانی در برابر مواد اسیدی ندارند، از آنجایی که از سرامیک ها در کارخانه ها و هر جایی که بهداشتی است استفاده می کنند، به محض مواجه با کوچکترین ماده اسیدی سرامیک ها رنگ خود را از دست می دهند و دچار آسیب می شوند.

برای رفع این مشکل تولید کنندگان به این فکر افتادند نوعی از سرامیک را تولید کنند که با سایر محصولات متفاوت باشد و مقاومت کافی را در برابر اسیدها داشته باشد.

محصول جدیدی که تولید کنندگان به بازار عرضه کردند معروف به کاشی ضد اسید است که بدون لعاب می باشد و مقاومت بالایی دارد.

این کاشی معمولا به رنگ کرم و در اشکال مربعی یا مستطیلی تولید می شود که اندازه و سایز مشخصی ندارد، به جهت مقدار خیلی کمی آب را جذب می کند در هنگام سرمای محیط نیز یخ نمیزند و امکان شکنندگی آن وجود ندارد.

در واقع کاشی های ضد اسید علاوه بر مقاومت در برابر مواد اسیدی در مقابل شوک های حرارتی محیط و سایش نیز استحکام زیادی دارند.

به خاطر ویژگی منحصر به فردی که این نوع کاشی ها دارند در بسیاری از محیط های مهم و حساس استفاده می شوند، به عنوان مثال در محیط های صنایع نفت و گاز و صنایع پتروشیمی، کارخانه های مخصوص لبنیات، کارخانه های غذایی، مواد شوینده و نیروگاه ها به کار برده می شوند.

این مکان هایی که نام برده شد روزانه با مواد اسیدی مختلف سر و کار دارند و ممکن است که گاهی این اسیدها بر روی زمین ریخته شود، پس حتما نیاز است کف این مکان ها با کاشی های ضد اسید پوشیده شود تا مشکلی به وجود نیاید.

از سرامیک های ضد اسیدی در آشپزخانه های صنعتی و استخرها نیز استفاده می کنند، ضمن اینکه برخی از این سرامیک ها آجدار می باشند تا در صورت استفاده در مکان هایی مثل استخر از لیز خوردن افراد جلوگیری می کنند.

قبلا عنوان کردیم که هر نوع کاشی و سرامیک کاربرد خاص خود را دارد به این معنی که برخی از سرامیک ها فقط مختص آشپزخانه هستند و برای سالن پذیرایی استفاده نمی شوند.

چرا که هر کدام از این محصولات ویژگی های اختصاصی خود را دارند که مربوط به یک فضای خاص می باشد.

به عنوان مثال: سرامیک هایی که برای سرویس بهداشتی یا حمام استفاده می شوند، ضد آب و رطوبت هستند، چون در این دو مکان مصرف ریزش آب زیاد می باشد، پس باید سرامیک هایی به کار برده شود که در برابر رطوبت خراب نشوند.

مثال دیگری بیان خواهیم کرد تا بهتر با کارایی هر کدام آشنا شوید، برای آشپزخانه سرامیک هایی تولید می شود که بسیار در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند، زیرا در این مکان هم حرارت وجود دارد و هم رطوبت، اما آیا همین سرامیک ها را برای کف خانه نیز می توان استفاده کرد؟

جواب به صورت قطعی خیر می باشد، زیرا سرامیک های کف خانه نیز باید در برابر فشار و ضربه خیلی مقاوم باشند تا در مقابل حرارت، چون در کف خانه که شعله ای وجود ندارد.

پس کاشی و سرامیک ها نیز دسته بندی گسترده ای دارند که بسته به کاربرد و ویژگی های به خصوصی که هر کدام دارند در یک دسته جداگانه قرار می گیرند.

سرامیک دستشویی سفید طلایی

سرامیک دستشویی سفید طلایی سرامیک هایی که مخصوص سرویس بهداشتی یا همان دستشویی هستند دارای هزاران طرح و رنگ می باشند.

انواع و اقسام مدل های گوناگون با هر رنگی که شما بخواهید تولید می شود و همین موضوع انتخاب یک محصول را برای مشتریان سخت کرده است.

زیرا اینقدر همه ی این محصولات شیک و خارق العاده هستند که خریداران نمی توانند یک مدل خاص تر برای انتخاب پیدا کنند.

اما برای اینکه شما در انتخاب سر در گم نشوید، پیشنهاد ما به شما انتخاب سرامیک دستشویی سفید طلایی می باشد که زیبایی به شدت چشم گیری دارد.

ترکیب این دو رنگ در ساخت سرامیک دستشویی، محصولی فوق العاده جذاب به وجود آورده است که چشم هر بیننده را به خود خیره می کند.

شک نداشته باشید که اگر از این رنگ در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید هیچگاه پشیمان نخواهید شد، چرا که یک سرویس بهداشتی لوکس را طراحی کرده اید.

بهتر است عجله کنید و برای خرید نیز سایت ما را بازدید کنید تا با مشاهده قیمت های استثنایی ما مشتری همیشگی این مجموعه شوید.