قیمت سرامیک دیوار حیاط ارزان

سرامیک ها جزء یکی از پر فروش ترین مصالح و مواد اولیه موجود در بازار می باشند که از تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی برخوردار می باشند و قیمت سرامیک دیوار به فاکتورهای بسیاری مختلفی بستگی دارد که شما می توانید متناسب با بودجه خود و از مدل های ارزان تر آن برای حیاط خود استفاده کنید.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مقاله شما را با تمامی سرامیک ها، قیمت، کاربرد ان ها آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما بمانید.

قیمت سرامیک دیوار حیاط ارزان

قیمت سرامیک دیوار

قیمت سرامیک دیوار همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم قیمت سرامیک دیوار به فاکتورهای بسیار مختلف زیر بستگی دارد:

-ابعاد سرامیک

سرامیک ها از ابعاد بسیار مختلفی همچون ۳×۳، ۶×۶ و غیره برخوردار می باشند که هر چه ابعاد سرامیک بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر می باشد و هم چنین مواد اولیه بسیار بیشتری در تولید آن به کار رفته است و به همین خاطر از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

شما می توانید برای ارزان تر تمام شدن از ابعاد کوچکتر ان و در تعداد بیشتری استفاده کنید.

-جنس سرامیک

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سرامیک دیواری جنس آن می باشد و همانطور که می دانید اغلب کاشی سرامیک ها از موادی همچون فلز، شیشه، خاک، مواد بازیافتی و غیره تهیه می شوند که نوع فلزی و شیشه ای ان از قیمت بسیار بیشتری نسبت به دیگر موارد برخوردار می باشند.

-میزان عرضه و تقاضا

هرچه تقاضا در مورد یک نوع کاشی بیشتر باشد به دلیل کاهش موجودی، قیمت آن نیز افزایش پیدا کرده و گران تر می شود.

-زمان خرید

بی شک خرید در زمان های مناسبتی مانند ایام عید، شب یلدا و مناسبت های مختلف به دلیل تقاضای بسیار بیشتر مردم به خرید و تمایل به بازسازی و نو کردن منزل خود باعث بالاتر رفتن قیمت محصول می شود.

به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از نزدیک شدن به مناسبت های خاص مصالح مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

-مکان خرید

اگر هنگام خرید حضوری به فروشگاه های موجود در مناطق بالا شهر خود مراجعه کنید به دلیل بالا بودن نرخ اجاره مغازه های این مکان ها شما بایستی هزینه بسیار بیشتری را پرداخت نمایید،بنابراین توصیه می کنیم از مناطق پایین خرید نمایید.

-نحوه خرید(کلی یا جزئی)

هنگامی که شما به صورت کلی و در حجم بسیار بالا اقدام به خرید می کنید قیمت نهایی برای شما بسیار کمتر از زمانی که به صورت جزئی خرید می کنید تمام می شود و به عبارتی می توان گفت که خرید کلی یک معامله دو سر سود چه برای خریدار و چه برای فروشنده می باشد.

-نوع خرید(بی واسطه یا با واسطه)

اگر شما به صورت مستقیم از درب کارخانه اقدام به خرید سرامیک مورد نظر خود کنید به دلیل حذف واسطه قیمت بسیار کمتری را بایستی پرداخت نمایید.

-مورد استفاده

نوع کاربرد کاشی سرامیک تاثیر بسیار مهمی بر روی قیمت ان دارد، برای مثال قیمت کاشی دیوار به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ و همچنین جزئیات بیشتر نسبت به کاشی کف و غیره بالاتر می باشد.

-نام برند

هرچه برند و یا همان کارخانه تولید کننده ای که از ان اقدام به خرید کاشی سرامیک و غیره می کنید خوشنام تر و معروف تر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد و به اصطلاح نان نام خود را می خورد.

-کیفیت سرامیک

کاشی ها و سرامیک ها از لحاظ کیفیت مواد اولیه و هم چنین کیفیت تولید و پخت از درجه بندی های بسیار مختلفی برخوردار می باشند که این درجه بندی ها تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت دارند.

به عبارت دیگر تنها تاثیر کیفیت بر روی قیمت این می باشد که طرح و نقش هر دو یکی می باشد اما قیمت درجه یک به جهت عمر طولانی تر و مواد درجه یک تر بالاتر می باشد.

-طرح و رنگ سرامیک یا همان تزئینی بودن یا نبودن

یکی از انواع تقسیم بندی های سرامیک ها از لحاظ ساده و تزئینی بودن آن ها می باشد که سرامیک های ساده به دلیل داشتن نقش های بسیار ساده، ظرافت کمتر از قیمت بسیار ارزان تری نسبت به سرامیک های تزیینی برخوردار می باشند.

البته به صورتی دیگر نیز باید بگوییم که سرامیک های تزیینی از طرح ها و ظریف کاری های بسیار زیادی برخوردار می باشند و به همین خاطر از قیمت بسیار بالاتر و گران تری برخوردار می باشند.

سرامیک دیوار حیاط ارزان

سرامیک دیوار حیاط ارزان شما می توانید ضمن مراجعه حضوری و مستقیم به بازار و پس از انتخاب مدل های مختلف و مشورت با فروشنده نوع ارزان آن را انتخاب نموده و اقدام به خرید نمایید.

بایستی بگوییم که طبق بررسی های انجام شده کاشی سرامیک های ساده (بدون طرح) در رنگ های مختلف و یا مدل هایی با طرح های بسیار ساده از قیمت بسیار ارزان تری نسبت به مدل های کار شده با طرح و نقش بسیار زیبا و کارشده برخوردار می باشند.

البته برخی سرامیک ها به دلیل تعداد باقی مانده های بسیار کم در اصطلاح آف یا تخفیف می خورند و در نتیجه شما می توانید با کمی پرس و جو مدل هایی که دارای موجودی کم می باشند را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نموده و در صورت داشتن متراژ زیاد ان ها را به صورت سلیقه ای در کنار مدل هایی ساده تر به کار ببرید تا ضمن خرید ارزان تر سلیقه خود را نیز به رخ همگان بکشید.

یکی از دیگر راه های مناسب خرید و انتخاب سرامیک ارزان قیمت، خرید به صورت آنلاین می باشد که سایت های بسیار مختلفی در این زمینه وجود دارند که برای جذب مشتری بیشتر بر روی کارهای خود چندین درصد تخفیف لحاظ می کنند و در نتیجه قیمت نهایی همان کار نسبت به خرید آن از بیرون برای شما بسیار ارزان تر تمام می شود.

بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از بهترین سایت های فروش انواع کاشی سرامیک ارزان قیمت آشنا کنیم که اسم این سایت آراد برندینگ می باشد که علاوه بر داشتن نماد اعتبار الکترونیک از تنوع بسیار بالایی از سرامیک برای محیط های مختلف برخوردار می باشد و شما با خیال راحت و بدون ترس از سرقت و یا هک شدن کارت خود به راحتی می توانید مقدار مورد نیاز سرامیک مد نظر خود را سفارش دهید.

البته توجه داشته باشید که سایت آراد برندینگ به دلیل احترام به مشتری تنها نمایندگی برند هایی از کاشی و سرامیک را برعهده می گیرد که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بسیار عالی نیز برخوردار می باشند.

البته بسیاری افراد فکر می کنند که به خاطر کیفیت پایین قیمت کالا در این سایت بسیار ارزان می باشد در صورتیکه بایستی بگوییم که سایر سایت ها و مغازه های مختلف درصد بسیار زیادی بر ر وی قیمت محصول خود می کشند و به همین خاطر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.