قیمت سرامیک سرویس بهداشتی مدرن با قابلیت ضد لک بودن

از مصالح بسیار عالی برای زیبایی و طول عمر زیاد در سرویس‌های بهداشتی سرامیک است که در نمونه های مدرن این محصول با قابلیت ضد لک بودن توسط فروشنده آن به خریداران عرضه می‌شود و قیمت این محصول نیز به گونه ای است که در جلب رضایت مشتریان و صادر کنندگان آن بسیار موثر خواهد بود.

قیمت سرامیک سرویس بهداشتی مدرن با قابلیت ضد لک بودن

قیمت سرامیک سرویس بهداشتی

قیمت سرامیک سرویس بهداشتی از مصالحی که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و به هیچ عنوان اجازه عبور آب را از خود نمی دهد سرامیک سرویس بهداشتی است و به این ترتیب سرامیک مذکور تنها ابزاری برای زیباتر کردن محیط سرویس بهداشتی نیست بلکه آن را در برابر نم و رطوبت نیز محافظت می کند باشد این محصول دارای تنوع مدل های بسیار زیادی است که آن را برای همه ساختمان ها از دکوراسیون کلاسیک گرفته تا مدرن مناسب خواهد کرد هر چند امروزه بیشتر از نمونه های مدرن این محصول استفاده می‌شود که زیبایی خاصی دارند و با ساختمان های امروزی همخوانی بیشتری خواهند داشت.

در ساخت این سرامیک از دستگاه های مخصوص استفاده شده تا بیشترین استحکام را در این سرامیک ها ایجاد کنند و به همین دلیل است که ضخامت زیادی ندارند با این وجود بسیار محکم بوده و کاملاً ضد آب می باشند همچنین رزین یا پوشش مناسبی که بر روی این سرامیک قرار دارد و از آن به عنوان لعاب می شود تمام ویژگی های یک ضد آب را دارا است و نقش بسیار مهم و کلیدی در جلوگیری از نفوذ آب از سرامیک ایفا می کند.

نکته بسیار مهمی که در مورد سرامیک سرویس بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد رنگ آن است به این معنی که رنگ این محصول باید به گونه ای باشد که نقش مثبتی در بزرگتر نشان دادن سرویس بهداشتی داشته باشد چون اصولاً مساحت سرویس‌های بهداشتی کوچک است و چنانچه سرامیک های تیره استفاده شود به طور قطع حس ناراحت کننده ایجاد خواهد شد اما استفاده از رنگ های بسیار روشن نیز محدودیت‌هایی دارد و اگر از نمونه های بیش از اندازه روشن استفاده شود سرامیک نیاز به تمیز کردن زیادی خواهد داشت و باید هر روز نظافت این محیط انجام شود و به این دلیل است که گزینه مناسبی خواهد بود بنابراین باید از رنگ های خاصی استفاده کرد که هم محیط را کوچکتر نشان دهد و هم دردسر تمیز کردن زیادی نداشته باشد.

این سرامیک ها تا چند سال قبل اندازه های نسبتا کوچکی داشتند اما اخیراً به خصوص با افزایش کاربرد دکوراسیون مدرن استفاده از ابعاد کوچک سرامیک بسیار کم شده است و از ابعاد بزرگ این محصولات بیشتر استفاده می گردد و از طرفی هزینه نصب آنها کمتر نیز خواهد بود و زیبایی بیشتری دارند.

این سرامیک ها با برش لیزری توسط دستگاه های مخصوص تولید شده اند به این معنی که این دستگاه ها سطح صافی را در اضلاع مختلف سرامیک ایجاد می کنند و به این ترتیب چسبندگی بین دو سرامیک حداکثر مقدار ممکن خواهد بود و نیازی به کمترین مقدار سیمان سفید یا چسب کاشی برای اتصال آنها به یکدیگر می باشد و این مسئله در نفوذ رطوبت از سرامیک و کف سرویس بهداشتی بسیار نقش دارد به طوری که کمترین میزان آب از این سطح عبور نمی کند بنابراین این سرامیک کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت.

این نوع سرامیک نه تنها برای استفاده در داخل ساختمان های مدرن امروزی است که جهت صادرات نیز مناسب است همه استانداردهای را که برای یک سرامیک مرغوب در خارج از کشور می خواهند دارا است و بدون شک فروش خوبی نیز خواهد داشت.

قیمت این سرامیک ها بسته به مدل و ابعاد و ضخامت و بسیاری از موارد دیگر متفاوت است به عنوان مثال این سرامیک ها اخیراً در مدل های سه بعدی نیز عرضه شده اند که نسبت به نمونه های معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند و به این ترتیب استفاده از آنها با دکوراسیون های امروزی منطبق است همچنین این نوع سرامیک ها جذابیت خاصی را به سرویس بهداشتی می دهند و بعضی از آنها ظاهری بسیار طبیعی و خیره کننده دارند البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که قیمت آنها اندکی بالاتر است.

قیمتی که برای این سرامیک ها توسط تولید کننده آن به مشتری پیشنهاد می شود در خرید های عمده بسیار مناسب خواهد بود و این امکان را به مشتریان خواهد داد تا با قیمت ارزان تر آن را به دست آورند و به این ترتیب برای اهداف پیمانکاری یا صادرات به ابزارهای دیگر از آن استفاده نمایند که در این حالت بدون شک قیمت بسیار ارزان تر خواهد بود و سود حاصل از کاربرد و استفاده از آن نیز بیشتر می شود.

قیمت این سرامیک در همه مدل های آن از ساده گرفته تا نمونه های سه بعدی و ابعاد گوناگون این محصول بسیار متفاوت است و این بدان معنی است که مشتری برای خرید این محصول از قبل باید نسبت به استعلام قیمت اقدام کند و به این ترتیب این محصول را برای خود سفارش دهد بنابراین قیمت کاشی و سرامیک بر حسب متر تفاوت های زیادی بین نمونه ها دارد که این نوسانات در یکی دو سال اخیر به علت بالا رفتن نرخ تورم بسیار بیشتر شده است و این لزوم آگاه شدن از قیمت را برای خریداران عمده نشان می دهد.

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی

سرامیک سرویس بهداشتی طوسی از مهمترین بخش های هر خانه را سرویس بهداشتی تشکیل می دهد که این نه تنها در مورد منازل مسکونی که در مورد ساختمان های اداری و تجاری نیز صدق می‌کند و ویژگی های مطلوب این فضا نقش مهمی در ارزش یک ساختمان دارد و بدون وجود چنین فضایی ساختمان عملا به درد نخور خواهد بود بنابراین اهمیت بسیار ویژه دارد و همگام با سایر بخش های خانه مانند پذیرایی و آشپزخانه که اهمیت بسیار زیادی به زیبایی و دکوراسیون آنها داده می شود نباید این بخش از خانه نیز فراموش شود.

سرامیک سرویس بهداشتی از بهترین مصالح موجود برای ایجاد فضایی متفاوت در آن استفاده گردد که این فضا برای آپارتمان های کوچک تا ساختمان های لاکچری می‌تواند متفاوت باشد که برای هر یک از این مکان ها از نوع خاصی از سرامیک استفاده می گردد.

در چند سال اخیر استفاده از رنگ طوسی برای فضاهای مختلف خانه بسیار متداول شده است البته این رنگ مناسب دکوراسیون مدرن می باشد و به این ترتیب یکی از رنگ هایی است که برای سرویس بهداشتی امروزی انتخاب می شود همین رنگ طوسی است به این دلیل که رنگ خاص این محصول از کثیف شدن سرویس بهداشتی جلوگیری می‌کند و کثیفی را نشان نمی دهد علاوه بر این دارای خاصیت ضد لک بودن نیز است که آن را در برابر چسبیدن لکه و کثیفی محافظت می کند بنابراین این رنگ خاص از سرامیک سرویس بهداشتی با ویژگی منحصر به فرد ضد لک بودن آن همگی کمک خواهد کرد تا محیطی جالب ایجاد شود و به این ترتیب این محصول نهایت کارایی را در سرویس بهداشتی مدرن داشته باشد.

این رنگ طوسی به گونه‌ای است که تیره نبوده و فضای دستشویی را کوچکتر نشان می دهد همچنین از طوسی روشن نیز برای آن استفاده نمی شود و از محاسن خاص این رنگ به خصوص این است که با رنگ بسیاری از دکوراسیون های مدرن همخوانی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

استفاده از این سرامیک امروزه بسیار متداول است و طراحان داخلی نیز علاقه بسیار زیادی به آن دارد زیرا همان طور که گفته شد به راحتی آن را با سایر اجزای دکوراسیون خانه های امروزی ست می کنند علاوه بر این نصب این نوع سرامیک نیز برای استادکاران راحت تر است چون ابعاد بزرگتری دارند و در زمان کمتری متراژ بیشتری از این از دیوار و کف به وسیله آنها نصب می‌شود همچنین چون به صورت سایز بزرگ است تعداد سرامیک ها در کف و دیوار کم می باشد بنابراین بیشترین میزان مقاومت پذیری در برابر عبور آب را خواهد داشت و نسبت به سرامیک های کوچکتر گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

با وجودی که این سرامیک ضخامت زیادی ندارند اما برای همه بخش های سرویس بهداشتی یعنی کف و دیوار گزینه بسیار مناسبی است چون لعاب قرار گرفته بر روی سطح سرامیک از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است که پوشش مناسبی در برابر با آب است و در طراحی آن به گونه ای است که امکان لیز بر روی آن وجود ندارد و این مدل سرامیک امنیت بیشتری دارند.

در این محصول ثبات و ماندگاری رنگ بسیار زیاد است و دلیل این مسئله نیز نوع لعاب به کار گرفته شده در آن می باشد به گونه ای که شوینده ها و انواع مواد سفید کننده تاثیری از بین بردن لعاب بر روی آن ندارند و باعث خرابی آن نمی شوند به همین دلیل است که بعد از سال ها همچنان خوش رنگ است.

در این سرامیک تنها یک رنگ خاص به عنوان رنگ طوسی عرضه نمی گردد بلکه انواع رنگ های طوسی از نوع روشن تا تیره وجود دارد و این به همه خریداران کمک خواهد کرد تا بسته به سلیقه خود از انواع مختلف رنگی طوسی استفاده کننده و محیط سرویس بهداشتی را با آن پوشش دهند.

رنگ طوسی تنها رنگ مورد استفاده در سرویس بهداشتی نیست بلکه امکان استفاده از رنگ های دیگر نیز وجود دارد به این ترتیب با در کنار هم قرار دادن چندین رنگ مختلف از سرامیک طرح های خارق العاده زیبایی را در اینجا می‌توان ایجاد کرد و در این حالت نیازی به تمیز کردن مکرر این مکان وجود نخواهد داشت چون قابلیت چسبندگی بر روی سطح سرامیک را ندارد و به عبارتی از ترکیباتی در لعاب این سرامیک استفاده شده است که امکان چسبندگی لک روی آن حداقل مقدار ممکن خواهد بود.

این رنگ خاص از سرامیک به صورت ساده و طرح دار توسط تولید کنندگان آن در شهرهای یزد و اصفهان تولید می‌شود و به این ترتیب طراح بر اساس برنامه‌ای که برای این مکان از ساختمان در نظر دارد می تواند از بین نمونه ها گزینه مطلوب را انتخاب کرده و از آنها به صورت تلفیقی استفاده نماید یا تنها یکی از آنها را به کار برد.

امروزه استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های طراحی کامپیوتری باعث شده است تا امکان تولید نمونه های بسیار زیبایی از این محصول وجود داشته باشد و این امکان را در اختیار خریداران خواهد گذاشت تا به دنیای سرامیک های متنوع دسترسی پیدا کنند و به این ترتیب با کمترین قیمتی که برای طرح های عرضه شده در اینجا آمده است این محصول را به دست آورند.

برای مشاهده نمونه های مختلفی که تولید کننده اقدام به عرضه آنها کرده است این فروشگاه اینترنتی قبل از همه اقدام به نمایش محصولات کرده است تا فرآیند انتخاب بهترین‌ها را برای مشتریان آسانتر کند و به آنها این فرصت را بدهد تا ارزانتر از جاهای دیگر و بدون دخالت واسطه ها در خرید و فروش این محصول را تهیه کنند.

این سرامیک به خصوص هم به لحاظ عدم لکه گیری بسیار مشهور است و نمونه های فوق العاده زیبایی از آن به نمایش درآمده که خواسته هر خریداری را تامین خواهد کرد و نیاز آنها را به بهترین سرامیک تامین می کند همچنین فروشگاه‌های عرضه سرامیک برای ساختمان حتما باید این محصول را داشته باشند چون این رنگ خاص از سرامیک سرویس بهداشتی در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و کاربرد فراوانی در همه خانه‌ها و ساختمان‌های دیگر دارد.

سرامیک ها سه بعدی بسیار زیبا با زمینه طوسی نیز برای این مکان یعنی سرویس بهداشتی اخیرا و همگام با مد شدن رنگ طوسی توسط تولید کنندگان داخلی طراحی شده اند که زیبایی آنها بی نظیر است و در نوع خود همتایی ندارند البته نرخ آنها کمی بالاتر است.

با توجه به کاربرد رنگ طوسی در دکوراسیون مدرن، این سرامیک نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان مورد استفاده قرار می گیرد و صادرکنندگان نیز باید حتما آن را در اختیار داشته باشند چون بخش قابل توجهی از نیاز سرامیک سرویس بهداشتی در کشورهای همسایه مربوط به این رنگ خاص است و طبعاً به دلیل قیمت مناسبی که توسط تامین کنندگان داخلی به صادر کنندگان پیشنهاد می شود آنها از تجارت بیرون مرز این محصول سود بهتری به دست می آورند.

برای سفارش این حجم عمده این محصول از تولید کننده، نیازی به حضور در کارخانه نیست و از طریق فروشگاه اینترنتی و همین سایت تمام نمونه های این نوع سرامیک را مشاهده خواهید کرد و از بین آنها انتخاب خود را در بهترین های آن انجام خواهید داد همچنین سرامیک با وسیله نقلیه مخصوص به مکان مورد نظر مشتری ارسال می شوند و از نظر سلامتی و عدم شکستگی توسط کارخانه تضمین می گردد.