قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته در انواع مدل های متنوع با قابلیت تمیز شدن آسان

انواع سرامیک طرح سنگ برجسته در انواع مدل های متنوع با قابلیت تمیز شدن آسان از محصولات جدید و جذابی است که برای طراحی انواع ساختمان به کار می رود.

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته در انواع مدل های متنوع با قابلیت تمیز شدن آسان

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته سرامیک از مصالح ساختمانی بسیار پر مصرف و محبوب می باشد که در مدل ها و طرح های بسیار گوناگون و منحصر به فرد تولید می شود؛ از مهم ترین مدل های آن می توان سرامیک طرح سنگ برجسته را نام برد که کاملا جدید و مدرن بوده و توانسته مخاطبین زیادی را به خود در زمان کم جذب نماید.

این محصول با طراحی برجسته ای که دارد به عنوان یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مصالح ساختمانی شناخته می شود که هم برای دیوار و هم برای کف از آن استفاده می شود.

از جمله کاربردها و مصارف این سرامیک می توان به بین کابینت، سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و بالکن اشاره نمود؛ رنگ بندی بسیار متنوع و جذابی دارد که انتخاب آن برای کاربران بسیار مناسب و راحت بوده و می توانند با توجه به رنگ و سبک محیط خود آن را انتخاب و نصب کنند.

نصب و اجرای بسیار راحتی دارد که می توان از روش های جدید مانند چسب سرامیک و همچنین روش های قدیمی مانند بندکشی به اجرای آن پرداخت؛ سایز و اندازه های گوناگونی نیز دارد که با توجه به نوع کاربرد و محل نصب انتخاب می شود.

به عنوان نمونه برای حمام و سرویس بهداشتی از سرامیک های کوچک تر می توان استفاده نمود؛ دارای مقاومت شیمیایی بسیار بالا در برابر مواد شوینده و اسیدی می باشد که نگهداری و نظافت آن را با سهولت مواجه نموده است و می‌ توان با مواد شوینده مناسب و آب به تمیز کردن آلودگی ها و لکه ها بر سطح سرامیک پرداخت.

همچنین میزان جذب و رطوبت آن بسیار پایین و ناچیز بوده که باعث شده در محیط های مرطوب مانند حمام بدون نگرانی از فرسایش و تغییر رنگ به مصرف آن روی آورد.

سرامیک از دو بخش تشکیل شده است که شامل لایه زیرین و رویی می باشد که لایه زیرین دارای قدرت چسبندگی بسیار بالا با ملات بوده و سیمان را به خوبی جذب می کند.

بخش رویی که دارای لعاب است به صورت مات یا براق دیده می شود و در معرض دید عموم قرار می گیرد؛ مدل های براق در این بین بسیار شیک و جذاب هستند.

طرح برجسته سرامیک ایده بسیار نو و جدیدی است که تولید کنندگان به تولید انواع آن پرداخته اند و از ارکان مختلف طبیعت مانند سنگ برای طراحی آن بهره گرفته‌ اند.

از آن جایی که سرامیک نسبت به سنگ بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد می توان این نوع طرح آن را خریداری نموده و آن را جایگزین سنگ های گران قیمت کرد؛ به این صورت افرادی که دارای درآمد کم هستند با خیال راحت می توانند آن را تهیه کنند و یک محیط بسیار لوکس و شیک به وجود آورند.

مقاومت در برابر نور خورشید و شرایط جوی گوناگون مانند حرارت بالا و سرما از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این نوع سرامیک می باشد؛ به این صورت می‌ توان در فضای باز مانند بالکن یا دیوارهای حیاط از این سرامیک استفاده کرد بدون آن که ساختار خود را از دست بدهد یا رنگ آن به مرور زمان کمتر شود.

در واقع می توان گفت سرامیک های تولید شده دارای ثبات رنگ هستند که باران های اسیدی و نور آفتاب هیچ تاثیری بر روی آن نمی گذارد و تا سال‌ های طولانی می توانند به حفظ رنگ خود بپردازند.

این کالای ساختمانی وزن بسیار کمی دارد که بارگیری و اجرای آن را بسیار آسان می‌ کند و نصاب می‌ تواند بدون احساس اذیت و خستگی تعداد بالایی از آن را در روز نصب کند.

از بسته بندی استاندارد و بسیار ویژه تولید شده که از شکستگی سرامیک ها حین حمل و نقل جلوگیری می کند؛ دوام و ماندگاری سرامیک های طرح برجسته بسیار بالا است و در عین حال از ظاهر شیک و لوکسی برخوردار می باشند که برای طراحی دکوراسیون های مدرن و امروزی بهترین گزینه به شمار می رود.

از مزایای این محصول می‌ توان به قابلیت ترمیم با روش بندکشی اشاره نمود که تکه های سرامیک را به راحتی در کنار یکدیگر نگه می دارد و قابل تعویض می باشد، بدون آن که به دیگر سرامیک ها آسیبی وارد نماید.

سرما را به خود جذب نمی کند و بنابراین برای اقلیم های سردسیر بسیار مناسب بوده و می‌ تواند یک محیط گرم و آرامش بخش برای آنها را تامین کند؛ علاوه بر محیط داخلی برای دکوراسیون خارجی نیز می توان از طرح های این سرامیک بهره گرفت که بسیار زیبا و خیره کننده می باشد.

افرادی که به خانه خود اهمیت زیادی می دهند و علاقه دارند که دکوراسیون شیک و زیبایی داشته باشند می‌ توانند از این نوع سرامیک جهت تغییر دکوراسیون خود بهره ببرند که در عین حال بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای طراحی دکوراسیون می توان از چندین رنگ و طرح سرامیک در کنار یکدیگر برخوردار شد که ترکیب بسیار زیبایی به وجود می آورد و در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشد.

برخی از این سرامیک ها نقوش و رگه های بسیار زیبایی دارند که از سنگ های طبیعی الهام گرفته شده اند و در نگاه اول به عنوان سرامیک به چشم نمی‌ آیند و برخی از افراد آنها را با سنگ های طبیعی اشتباه می گیرند.

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته با توجه به رنگ و مدل و مواد اولیه که دارد بسیار متفاوت می باشد و در این بین سرامیک هایی که از کیفیت درجه یک برخوردار می باشند قیمت بیشتری دارند.

همچنین عوامل دیگری مانند هزینه های تولید و نوع فروش در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد؛ بنابراین در فروشگاه ما تمامی محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه تامین شده اند که قیمت آن نسبت به بازارهای حضوری بسیار ارزان تر می باشد و مشتریان عزیز می توانند با کمترین نرخ به تهیه آن روی بیاورند.

همچنین سفارش به صورت اینترنتی و غیر حضوری میسر بوده که تاثیر زیادی در کاهش هزینه ها دارد و علاوه بر آن از اتلاف وقت خریداران و مشتریان عزیز جلوگیری می کند.