قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته با توجه به طرح و ابعاد متفاوت می باشد. سرامیک و کاشی مورد استفاده برای کف یا دیوار هر آشپزخانه ای می تواند جلوه جدیدی به دکوراسیون خانه ببخشد، بنابراین می تواند بازار خرید و فروش جذابی داشته باشد از آنجایی که انتخاب سرامیک خانه بسیار مهم است، داشتن و انتخاب طرح مناسب و زیبا آن بسیار مهم است. کاشی و سرامیک کف و دیوار، بزرگ و کوچک، به عنوان یک ضرورت اساسی برای ساخت و ساز، مردم را در سراسر جهان به تجارت این محصول واداشته است.

قیمت سرامیک طرح سنگ برجسته

قیمت سرامیک طرح سنگ

قیمت سرامیک طرح سنگ قیمت سرامیک طرح سنگ در بازارهای فروش نرخ ثابتی ندارد و هر مرکزی آن را با قیمت مختلفی به فروش می رساند. حتی در خانه هایی که با استفاده از تکنیک های مدرن ساخته شده اند، آشپزخانه ای که با سلیقه تزئین شده است ممکن است تأثیر قابل توجهی بر ظاهر و فضای کلی خانه داشته باشد.

قیمت سرامیک طرح سنگ برای فروش معمولاً بر اساس کیفیت و نوع متفاوت است اما میانگین قیمت برای هر فوت مربع 6 دلار است. تراورتن از نظر هزینه سنگی در سطح متوسط ​​است، اما در بین تمام مصالح کف، کلاس برتر است. هزینه مواد و نیروی کار برای کف تراورتن به طور متوسط ​​حدود 15 دلار بر اساس ابعاد آن سرامیک است. در مقایسه، سنگ مرمر به طور متوسط ​​حدود 20 دلار در هر فوت مربع می باشد. کفپوش های لمینت در سطح پایینی از تمام مواد کف قرار دارند و می توان آنها را به صورت حرفه ای با کمتر از 5 دلار در هر فوت مربع نصب کرد. با این حال، مانند سایر سنگ های طبیعی، کف تراورتن قیمت بسیار متفاوتی دارد – از 3 تا 30 دلار در هر فوت مربع، بسته به کیفیت و پرداخت سنگ.

تعمیر و نگهداری سرامیک طرح سنگ پیچیده و ساده است. مانند سایر سنگ های طبیعی، تراورتن دارای منافذ کوچکی است که به مایعات و رنگ های ریخته شده اجازه نفوذ می دهد. 1 با استفاده از مهر و موم و مهر و موم صورت می توان از این مشکل جلوگیری کرد. این درمان مضاعف باید در حین نصب و سپس به طور منظم در طول عمر کف انجام شود. اگر می خواهید سطح را براق نگه دارید، باید به طور مرتب آب بندی کنید. اما اگر سنگ تراورتن به خوبی مهر و موم شده باشد، تمیز کردن آن با یک دستشویی ساده و یک محلول صابونی ملایم بسیار آسان است.

مواد کاشی سخت مانند تراورتن می توانند در برابر ضربه بدون آسیب جدی ناشی از خراش، ترک یا تراشه مقاومت کنند. با گذشت زمان، یک اثر هوازدگی شکل می گیرد، که اغلب مورد قدردانی قرار می گیرد زیرا به کف یک شخصیت منحصر به فرد می دهد که یادآور معماری باستانی است. قیمت کاشی تراورتن برای فروش این پتینه یکی از جذابیت های اصلی سنگ تراورتن است. مواد صیقلی و سمباده شده خطر خراش بیشتری دارند، در حالی که کاشی های ساخته شده به طور طبیعی در برابر آسیب و کثیفی مقاوم تر هستند. از آنجایی که کف تراورتن کاشی است، می توان تکه های تک تک آنها را جدا کرد و در صورت ترک خوردگی جایگزین کرد.

سرامیک طرح سنگ برجسته

سرامیک طرح سنگ برجسته کاشی و سرامیک سنگ برجسته و تجارت این محصول از دوران باستان وجود داشته است. سرامیک یک ماده ساختمانی است که عمدتاً از خاک رس (سیلیس) و آب تشکیل شده است. خاک رس، ماده معدنی متشکل از سیلیکون، اکسیژن و آلومینیوم، عنصر اساسی سرامیک است. پخت در دمای بالا خاک رس را به چینی تبدیل می کند. انواع مختلفی از سرامیک ها از جمله ظروف سنگی، چینی، سفالی و سفال وجود دارد. دو شکل اصلی کاشی کاری وجود دارد: سنگ طبیعی و سنگ تولیدی. کاشی‌کاری مصنوعی معمولاً ارزان‌تر از سنگ واقعی است، اما آنقدر بادوام نیست و در نهایت خرد می‌شود. آجرهای سنگ طبیعی به طور قابل توجهی گرانتر از آجرهای ساخته شده توسط انسان هستند، اما اگر به درستی نگهداری شوند می توانند تا آخر عمر باقی بمانند. اگر می خواهید از کاشی های سنگ طبیعی استفاده کنید، حتما محصولی با کیفیت بالا تهیه کنید. شما باید کاشی را جستجو کنید که به خوبی مهر و موم شده باشد و بدون ترک و تراشه باشد.

سنگ طبیعی ماده ای با دوام و جذاب است که می تواند ظاهر خانه شما را زیباتر کند. در اینجا چند نمونه از کاشی های ساخته شده از سنگ طبیعی آورده شده است: سنگ مرمر – سنگ مرمر یک سنگ طبیعی محبوب است زیرا مکمل معماری معاصر و سنتی است. این در رنگ ها و بافت های متعدد موجود است که به آن یک جایگزین همه کاره می دهد. گرانیت – گرانیت سنگی سفت و متراکم است که اغلب برای میز، سینک آشپزخانه، روشویی حمام و دوش استفاده می شود. علاوه بر این، اغلب در کاربردهای کف استفاده می شود. تراورتن – سنگ تراورتن یک سنگ طبیعی نرم و گرم است. به دلیل ظاهر غیر معمول آن، معمولا در حمام استفاده می شود. تخته سنگ – تخته سنگ یک نوع سخت تر از سنگ مرمر و گرانیت است که برای کف، شومینه و سایر عناصر معماری استفاده می شود. این یک انتخاب محبوب در میان صاحبان خانه هایی است که به رنگ های تیره علاقه دارند.

کاشی‌های سرامیکی که برای پوشش کف استفاده می‌شوند از نظر بافت، ساخت، اندازه و رنگ با کاشی‌های دیواری متفاوت هستند. اگر به دنبال راه حل های کفپوش برای خانه خود هستید، کاشی های کف سرامیکی می تواند انتخاب خوبی باشد. کف کاشی از دوران باستان وجود داشته و اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی و سرامیک انعطاف پذیر، بادوام، کم نگهداری و طبیعی است. اگر لکه‌ای وجود داشته باشد، پاک کردن آن آسان است. شما نباید در مورد تمیز کردن آنها با مواد شیمیایی یا حلال های مضر زحمت بکشید.

علاوه بر این، کاشی ها نیازی به درزگیر، موم یا روغن ندارند. در حالی که بسیاری از مردم ظاهر کفپوش های چوبی، سنگی یا حتی بتنی را ترجیح می دهند، کف کاشی مزایای زیادی دارد. مزایای کفپوش کاشی دوام – کاشی یک ماده سخت است که در برابر آب، خاک، لکه و سایش مقاوم است. در برابر تاب خوردگی و ترک خوردگی در دمای بالا مقاوم است. چون منبسط یا منقبض نمی شود، در مواجهه با آب ترک نمی خورد. بر خلاف وینیل و مشمع کف اتاق، کاشی تراشه یا پوسته نمی شود. علاوه بر این، می تواند ترافیک قابل توجهی از پا را مدیریت کند.