قیمت سرامیک طرح پارکت روشن عمده ارزان متری در مدل های جدید

مصالح ساختمانی موجود در بازار عمدتاً در برگیرنده انواع کاشی و سرامیک و سنگ است که هر یک از حیث متریال، ضخامت، شکل ظاهری، رنگ بندی، درجه کیفی و قیمت تنوع فراوانی دارد. آن نوع مصالح ساختمانی که قرار است در این مطلب مورد توجه و بررسی قرار بگیرد انواع سرامیک طرح پارکت روشن عمده ارزان می باشد. در ادامه، نخست به معرفی انواع سرامیک و کاربردهای آن می پردازیم و سپس مدل ها و طرح های جدید آن را به همراه مراکز تولید و عرضه این محصول مطرح می نماییم.

قیمت سرامیک طرح پارکت روشن عمده ارزان متری در مدل های جدید

قیمت سرامیک طرح پارکت روشن عمده ارزان

قیمت سرامیک طرح پارکت روشن عمده ارزان کاشی و سرامیک محصولاتی هستند که از کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان برخوردار می باشند.

محصولات سرامیک تولید ایران اغلب کالاهای صادراتی هستند که با درجه کیفی عالی در مدل ها و رنگ های مختلفی با قیمت های گوناگون روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

بهترین و مرغوب ترین سرامیک های موجود در بازار را کارخانه های سازنده کاشی و سرامیک استان یزد تولید می کنند.

البته نا گفته نماند که در استان‌ های آذربایجان غربی، تهران و اصفهان و همچنین استان خراسان رضوی نیز انواع سرامیک در طرح های جدید و شیک تولید و به بازار مصالح ساختمانی کشور توزیع می‌ شود.

حال باید دید سرامیک هایی که این روزها در بازار موجود می باشند چه خصوصیاتی دارند و در کدام موقعیت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اغلب بیشترین کاربرد سرامیک به مکان هایی که آب و رطوبت در آن جریان دارد مربوط می‌ شود.

به عبارت دیگر، سرویس‌های بهداشتی و حمام ها، آشپزخانه ها و مکان‌ های مشابه بیشترین استفاده را از صنایع کاشی و سرامیک می‌ برند.

البته نا گفته پیدا است که کاربرد این کالا صرفاً به این مکان ها محدود نمی شود، بلکه از سرامیک هایی که ابعاد بزرگ دارند برای پوشش دادن کف ساختمان از جمله سالن های پذیرایی خانه ها، لابی و هال هتل ها و کف سالن های اجتماعات و مراکز تجاری نیز از انواع سرامیک با مدل های مختلف بهره می جویند.

به عنوان مثال، سرامیک هایی که از طرح ساده، رنگ سفید و متریال براق و صیقلی ساخته می‌ شوند معمولاً مناسب استفاده در کف ساختمان هایی هستند که پیش تر به آن اشاره شد.

اما نوعی سرامیک وجود دارد که طرح آن شبیه پارکت است و کانون اصلی توجه و بحث در این مقاله قرار گرفته است.

سرامیک های طرح پارکت محصولاتی هستند که هم برای کف ساختمان و معمولاً کف آشپزخانه و هال، اتاق نشیمن و سالن ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و هم از آنها برای پوشش دهی دیوارها و حتی پوشاندن و یا ساختن اوپن آشپزخانه ها می توان بهره جست.

لازم به ذکر است که از آنجا که پارکت ها به رنگ چوب یعنی قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، دارچینی و آجری هستند، سرامیک هایی هم که با این طرح ساخته می شوند دقیقاً چنین رنگ هایی داشته و گاهی اوقات در نگاه اول این طور به نظر می رسد که این محصولات پارکت هستند و نه سرامیک.

یکی دیگر از مشخصه ها و ویژگی هایی که برای سرامیک طرح پارکت وجود دارد ابعاد این محصول است.

از آنجا که این سرامیک ها هم برای پوشاندن کف و هم دیوار و هم اوپن آشپزخانه ها مورد استفاده واقع می شوند، ابعادی که برای آنها در نظر گرفته می شود اگرچه استاندارد است اما کاملاً یکسان نیست.

در واقع، سرامیک های کف معمولاً با ابعاد سایر سرامیک هایی که برای کف تولید می شوند ساخته می شوند.

اما سرامیک های اوپن و سرامیک های دیواری بسته به مدل و طرح سرامیک و همچنین کاربرد آنها ممکن است در ابعاد کوچک تر، بزرگ تر و با طول و عرض کاملاً متفاوتی تولید شده و روانه بازار گردند.

نکته دیگری که در راستای سرامیک طرح پارکت وجود دارد این است که این سرامیک ها گاهی اوقات با ابعاد کاملاً متفاوتی نسبت به سایر سرامیک های کف تولید می شوند.

در چنین مواقعی، سرامیک های طرح پارکت برای کف ساختمان سرامیک های مستطیل شکلی هستند که در دل یکدیگر قرار گرفته و با طرح و مدلی که پارکت را کار می گذارند، این سرامیک ها نیز کار گذاشته می شوند.

در واقع، این مدل و قرارگیری سرامیک برای کف ساختمان که می تواند هم کف آشپزخانه و هم کف سالن های پذیرایی و مکان های دیگر را شامل شود باعث می شود تا یک نما و جلوه ای کاملاً چوبی به کف ساختمان داده شود.

اخیراً سرامیک هایی را با این طرح تولید می کنند که علاوه بر رنگ هایی که به آن اشاره شد، در رنگ های متفاوت دیگری که کمی روشن تر می‌ باشد نیز موجود هستند.

به عنوان مثال، سرامیک هایی که مشابه پارکت بوده اما رنگ آنها نقره ای، طوسی روشن و خاکستری تیره یا ممکن است کمی سفید یا صدفی باشد نیز برای این طرح به کار برده می شود.

در ادامه، به بررسی این طرح و مدل های جدید سرامیک علی‌ الخصوص مدل های جدید سرامیک های طرح پارکت می پردازیم و سپس مراکز توزیع و عرضه این کالاها را معرفی می نماییم.

سرامیک طرح پارکت متری در مدل های جدید

سرامیک طرح پارکت متری در مدل های جدید همان طور که در بخش پیشین به آن اشاره شد، سرامیک ها با طرح های مختلفی تولید می شوند.

هر یک از این طرح ها مشابه یکی از مصالح ساختمانی می باشد. به عنوان نمونه، سرامیک با طرح سنگ مرمر، طرح پارکت، طرح گرانیت و طرح سنگ اسلب نیز در بازار موجود می باشد.

اما آنچه در این بخش حائز اهمیت است این است که سرامیک های طرح پارکت که از مدل جدید برخوردار هستند چه ویژگی هایی دارند و در کدام مراکز به فروش می رسند.

باید گفت اگر سرامیکی شبیه پارکت باشد، معمولاً رنگ تیره دارد و همانند انواع پارکت های دیوار و کف ممکن است دارای خطوط موازی عمودی و افقی بوده و با نوارهای باریک یا عریض ساخته شود.

این سرامیک ها غالبا به شیوه متری به فروش می‌ رسند اما اگر خریدار عمده داشته باشند، ممکن است روش عمده نیز یکی از راه های عرضه و فروش آنها به حساب آید.

شرکت ما یک مرکز معتبر در توزیع انواع سرامیک های خاص با مدل های جدید و طرح های گوناگون از جمله طرح پارکت است که کالاهای خود را با کمترین نرخ بازار اما بالاترین کیفیت هم در سطح کشور توزیع می کند و هم به خارج از کشور صادر می نماید.