قیمت سرامیک طرح چوب برجسته

از محصولاتی که به عنوان کفپوش در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی به ویژه دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد سرامیک بوده که طرح‌های بسیار مختلفی دارد و سرامیک طرح چوب برجسته یکی از زیباترین آنها است که در این سایت با قیمت ارزان تر به مشتریان پیشنهاد می‌شود همچنین قیمت بسیار خوبی نیز برای عرضه آن برای خریداران عمده در نظر گرفته شده است به طوری که صادرکنندگان نیز از این محصول برای فروش در بازار کشورهای همسایه استفاده می کنند.

قیمت سرامیک طرح چوب برجسته

سرامیک طرح چوب برجسته

سرامیک طرح چوب برجسته در سال های اخیر استفاده از سرامیک به عنوان کفپوش و حتی دیوار پوش بسیار متداول شده است و توانسته جایگزین خوبی برای لمینت و انواع پارکت های چوبی باشد چون هم از نظر قیمت از آنها ارزان تر است و هم هزینه نصب آن نیز بسیار کمتر می‌باشد بنابراین کسانی که قصد خرید سرامیک را دارند با طرح‌های مختلفی از این محصول مواجه می‌شوند و هر نوع نیاز آنها برای دکوراسیون های مختلف تامین می گردد.

سرامیک طرح چوب برجسته از محصولاتی است که بیشتر برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی استفاده می شود و با استفاده از این سرامیک نمای کلاسیک داخلی تکمیل می گردد همچنین بهترین نمونه های این نوع سرامیک با داشتن طرح های چوبی برجسته نسبت به نمونه های قدیمی جذاب تر هستند.

این نوع سرامیک حالت برجسته داشته که همین یک امتیاز خاص برای این محصولات به شمار می رود و نمای زیباتری را در خانه ایجاد می‌کند و به خصوص استفاده از آنها در کف به دلیل داشتن برجستگی باعث می شود سرامیک ضد لغزش باشد و به این ترتیب حرکت بر روی آن باعث افتادن نخواهد شد.

در سرامیک های طرح چوب از رنگ های به خصوصی استفاده می شود که باعث ایجاد رنگ طبیعی تر در سرامیک می شود همچنین کیفیت این سرامیک با توجه به کارخانه سازنده آن ممکن است با هم فرق داشته باشد که منجر به اختلاف در قیمت هم می شود.

در برخی از کارخانه ها از دستگاه های برش لیزری برای تولید استفاده می کنند که در نتیجه آن سرامیک ها لبه های بسیار دقیقی خواهند تا به این شکل وقتی که در کف کنار یکدیگر قرار می گیرند به خوبی با همدیگر از طرف طول و عرض کیپ بوده و کمترین درز بین آنها ایجاد گردد که این باعث می شود حالت یکدست تری داشته باشد و زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید بنابراین نمونه های جدیدی توسط تجهیزات امروزی ساخته می شوند از لحاظ ظاهری بسیار شیک تر و زیباتر می باشند.

امروزه از دستگاه های مخصوصی برای ایجاد طرح چوب های برجسته بر روی سرامیک ها استفاده می شود و برخی از آنها توانایی چاپ تصاویر سه بعدی را بر روی سرامیک مذکور دارند البته این سرامیک خود حالت برجسته و به عبارتی سه بعدی دارد ولی تصاویر چاپ شده بر روی آنها جذابیت آنها را چند برابر بیشتر می کند.

در سال های اخیر استفاده از خاک رس و برخی از ترکیبات دیگر در ساخت سرامیک ها بیشتر شده است که از جمله آنها پلیمرها را می توان نام برد که اخیرا وارد این صنعت شده‌اند و یکی از اجزای تشکیل دهنده سرامیک به شمار می‌روند که خواص ویژه را در به سرامیک ایجاد می‌کند.

از جمله فواید اضافه کردن پلیمر به سرامیک استحکام فوق العاده زیاد سرامیک خواهد بود و این که مانع از نشت آب به سطح زیرین خود می شود چون باعث ایجاد تراکم بسیار بالایی در سرامیک می گردد البته در سرامیک ها از یک لایه آبی به عنوان روکش استفاده می شود و هر چه ضخامت این لایه بیشتر باشد مقاومت آن برای آب بیشتر خواهد بود هر چند در سالهای اخیر استفاده از رزین ها در ترکیب لعاب بیشتر شده است و با ایجاد یک لایه نازک نیز نفوذناپذیری سرامیک نسبت به آب بیشتر می شود

سرامیک طرح چوب برجسته یکی از زیباترین طرح هایی است که امروزه جایگزین نمونه‌های ساده شده است و توانسته نمای داخلی ساختمان را به اندازه بسیار زیادی تغییر دهد که از آن نه تنها در دکوراسیون های داخلی کلاسیک بلکه در دکوراسیون های سنتی نیز استفاده می شود و به این ترتیب برخلاف تصور عموم محصولی است که برای دکوراسیون های گوناگون کاربرد دارد.

از ویژگی‌های خاص نمونه های جدید این محصول ضخامت کم آنها را می توانید نام ببرید و دلیل این مسئله نیز همان طور که قبلا توضیح داده شد استفاده از پلیمرهای مختلف در ترکیب با خاک رس است تا سرامیک با استفاده از این پلیمرها وزن سبکی داشته باشد و به این ترتیب حمل و نقل نیز کم هزینه تر باشد همچنین در برابر خط و خش نیز بسیار مقاوم می گردد.

سرامیک های مذکور به لحاظ ابعاد در گذشته نسبتاً کوچک بودند اما امروزه از ابعاد بزرگتری برای آنها استفاده می شود و روز به روز ابعاد بزرگتر تولید می گردد تا به این ترتیب لایه مورد استفاده به عنوان کفپوشی یکدست باشد.

برای خرید این سرامیک ها مشتریان تنوع بسیار زیادی از کارخانه‌ها و تولید کننده های این محصول را پیش رو دارند و با یک جستجوی کوتاه در اینترنت دهها و بلکه صدها کارخانه تولید کننده این محصول قابل مشاهده هستند که امکان خرید از هر یک از آنها به راحتی فراهم است.

خریدار باید از بین تولید کنندگان بهترین آنها را انتخاب کند و به این شکل محصولی که در اختیار قرار می گیرد کیفیت مناسبی برای استفاده داشته باشد بنابراین شناخت تولید کننده یکی از مهمترین مراحل سفارش این محصول است که در تضمین قیمت پایین این محصول نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.

کسانی که در زمینه صادرات انواع کاشی و سرامیک به بازارهای مختلف خاورمیانه و جهان فعالیت دارند باید بدانند که این محصول قادر است آنها را به کالایی برای جذب مشتری برساند که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی در کشورهای اروپایی نیز از بازار بسیار خوبی برخوردار است به این جهت صادرات به این کشورها نیز درآمد قابل توجهی نصیب صادرکننده کند.

خرید سرامیک طرح چوب موردنظر در متراژ بالا قیمت تمام شده برای مشتری را بسیار پایین تر می آورد و این فرصتی برای فروشگاه های عرضه کننده کاشی و سرامیک، صادرکنندگان و پیمانکاران ساختمانی است تا سفارش عمده سرامیک را انجام داده و به این ترتیب به سود بیشتری برسند.