قیمت سرامیک طرح چوب پرسپولیس

سرامیک و کاشی از مصالح ساختمانی بسیار پر مصرف، محبوب و رایج به شمار می روند که تنوع زیادی از جنبه های گوناگون از جمله مدل، طرح و رنگ بندی، ابعاد، درجه کیفی و قیمت دارند. یکی از محصولات مهم کاشی و سرامیک که کانون اصلی توجه ما در این مطلب قرار گرفته است انواع سرامیک با طرح چوب می باشد. سرامیک هایی که با طرح چوب در بازار لوازم بهداشتی ساختمان و مراکز عرضه کننده کاشی و سرامیک به فروش می رسند، هر یک محصولات برندهای مختلف کارخانه های سراسر کشور می باشند و به همین علت، با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. یکی از این مدل ها سرامیک طرح چوب پرسپولیس است که مشخصات و قیمت آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه، به تفصیل در خصوص انواع سرامیک، مدل ها و طرح های مختلف سرامیک، ویژگی های سرامیک طرح چوب و همچنین مراکز تولید و عرضه این محصول صحبت می‌ شود.

قیمت سرامیک طرح چوب پرسپولیس

سرامیک طرح چوب پرسپولیس

سرامیک طرح چوب پرسپولیس پیش از آن که در مورد سرامیک طرح چوب پرسپولیس صحبت کنیم، نخست لازم است مطالبی را پیرامون سرامیک به طور کلی و عمومی مورد بحث قرار دهیم.

سپس با توجه به انواع و اقسام طرح ها، رنگ ها و مدل هایی که برای انواع سرامیک وجود دارد خصوصیات سرامیک های طرح چوب و بالاخص ویژگی های سرامیک طرح چوب پرسپولیس را مطرح نماییم.

سرامیک کالایی است که هم به شیوه عمده و هم به روش متری به فروش می رسد. این محصول امروزه با مدل ها و رنگ بندی ها و شکل های ظاهری متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود.

به عنوان مثال، طرح هایی که برای انواع سرامیک وجود دارد و محبوبیت و کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان پیدا کرده است، طرح‌ های چوب، طرح سنگ، طرح آجر و طرح گرانیت می باشد.

یکی از انواع سرامیک که با طرح چوب مرمر و آجر وجود دارد سرامیک پرسلان است.

این نوع سرامیک اغلب برای پوشش دهی کف ساختمان های مختلف تجاری، اداری، پزشکی و مسکونی مورد استفاده واقع می شود.

البته نا گفته نماند که سرامیک پرسلان بسته به این که با کدام طرح و رنگ تولید شود، می تواند در نقاط مختلف هر ساختمانی کار گذاشته شود.

به عنوان نمونه، اگر سرامیک پرسلان دارای طرح سنگ مرمریت با رنگ های طلایی و رنگ زمینه سفید باشد، معمولاً با ابعاد بزرگ برای کف ساختمان و مخصوص سالن های اجتماعات، سالن کنفرانس و یا سالن پذیرایی منازل و همچنین کف اتاق انتظار مطب ها کاربرد می یابد.

اما اگر سرامیک پرسلان یا دیگر مدل های آن دارای طرح چوب یا آجر باشد، می تواند هم برای کف و هم برای دیوارهای ساختمان مناسب باشد.

سرامیک های طرح چوب گاهی نمای پارکت دارند که در این صورت برای کف ساختمان به کار برده می‌ شوند و گاهی دارای طرحی برجسته هستند که اغلب برای پوشاندن دیوارها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

حال باید دید سرامیک طرح چوب که موضوع اصلی و مهم این مقاله به شمار می رود چه خصوصیاتی دارد و با چه ابعادی و در کدام مراکز توزیع می‌شود.

سرامیک های طرح چوب اغلب به رنگ هایی تولید می شوند که در انواع کالاهای چوبی می توان مشاهده کرد.

سرامیک هایی که نمای چوبی پرسپولیس دارند از این قاعده مستثنی نمی باشند. به عبارت دیگر، این محصولات به رنگ های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، دارچینی، خردلی و رنگ های مشابه آن تولید می‌ شوند.

این سرامیک اغلب مانند سطح چوب دارای رگه ها و خطوط منظمی است که به موازات یکدیگر به صورت افقی قرار دارند و یا به شیوه عمودی در کنار هم واقع شده‌ اند.

سرامیک های دارای نمای چوبی پرسپولیس نه تنها برای کف آشپزخانه، کف سالن پذیرایی و دیوار استفاده می شوند، بلکه از آنها در پوشش دادن و حتی ساختن دیوار اوپن آشپزخانه و پشت کابینت ها نیز استفاده می گردد.

افزون بر این، لازم به ذکر است که طراحی این سرامیک ها به گونه‌ ای است که ظاهر و رنگ آنها اغلب مات است، چرا که ظاهر محصولات ساخته شده از چوب همواره مات بوده و کمتر دیده شده است که درخشندگی و سطحی صیقلی و براق داشته باشند.

نکته دیگری که در مورد این محصولات وجود دارد این است که سرامیک های طرح چوب را کدام کارخانه ها و برندها تولید کرده و کدام یک از مراکز توزیع و عرضه می کنند.

مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که انواع سرامیک های طرح چوب، طرح سنگ و طرح آجر را معمولاً هم به شیوه عمده و هم به روش متری به صورت حضوری عرضه می‌ کنند.

برخی از این مراکز محصولات خود را علاوه بر روش حضوری، به شیوه اینترنتی نیز در اختیار مشتریان و خریداران عمده و غیر عمده خود قرار می‌ دهند.

یکی از پایگاه های اینترنتی بسیار معتبری که به توزیع و فروش عمده انواع سرامیک هایی که طرح چوب پرسپولیس را دارند می پردازند شرکت ما می باشد که در حال حاضر مقالات، محصولات و پایگاه اینترنتی آن را مشاهده می کنید.

برای سفارش و ثبت محصول، کافی است نخست به وب سایت شرکت مراجعه کرده و مطالب مربوط به سرامیک هایی که دارای نما و ظاهر چوبی هستند را با دقت بررسی کنید.

سپس، محصولات ما را به همراه قیمت و تصاویر هر یک مورد مقایسه قرار داده و در صورت نیاز و لزوم، محصول مورد پسند خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید.

پس از آن که فرایند خرید را تکمیل کردید و کد رهگیری مرسوله خود را دریافت نمودید، می توانید با خاطری آسوده منتظر بمانید تا محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

اطمینان داشته باشید که شرکت ما یک مرکز بسیار معتبر می‌باشد که با بیش از یک دهه سابقه در عرضه و توزیع انواع محصولات کاشی و سرامیک برتر کشور که محصولات آن صادراتی نیز به شمار می روند در این عرصه فعالیت داشته و همواره رضایت مشتریان خود را به هر مورد دیگری ارجح دانسته است.

در واقع، لازم به ذکر است که رضایت مشتریان ما باعث شده است تا محصولات ما همواره با کیفیت بهتری نسبت به گذشته تولید و روانه بازار های ملی و بین المللی شوند.

از این جهت، می توانید با کیفیت ترین انواع سرامیک های کشور را در مرکز ما مشاهده و خریداری نمایید.