قیمت سرامیک پرسلان درجه یک

سرامیک پرسلان یکی از بهترین نمونه های سرامیک می باشد که هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ کیفیت فوق العاده می باشد، این سرامیک امروزه در میان مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است و در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول جدیدترین تکنولوژی در صنعت سرامیک می باشد. به دلیل زیبایی و مزایای منحصر به فرد آن در کف ساختمان ها و دیوارهای خارجی استفاده می شود. سرامیک پرسلان در بسیاری از اماکن مسکونی و تجاری استفاده می شود. علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی دارند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها هستند.

قیمت سرامیک پرسلان درجه یک در انواع مختلف آن ثابت و مشخص نمی باشد اما ما در مجموعه خود در تلاشیم این محصول فوق العاده را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه به دست شما خریداران محترم و عزیز در سراسر نقاط کشور برسانیم.

قیمت سرامیک پرسلان درجه یک

سرامیک پرسلان درجه یک

سرامیک پرسلان درجه یک امروزه نام سرامیک های پرسلان بسیار به گوش ما میخورد و شاید تاکنون برای شما سال پیش آمده باشد که این نوع سرامیک معروف چیست و چه ویژگی هایی دارد که این چنین در میان مردم معروف و البته محبوب شده است؟ سرامیک پرسلان یکی دیگر از انواع کاشی و سرامیک است که امروزه بسیاری از کسب و کارها و صاحبان املاک آن را می شناسند. سرامیک پرسلن به دلیل دوام و زیبایی شناخته شده است و به طور کلی به عنوان نسخه پیشرفته و بهبود یافته کاشی و سرامیک استاندارد ارائه می شود تفاوت عمده سرامیک معمولی و کاشی و سرامیک پرسلان در نحوه ساخت آن ها است. هر دو سرامیک ها از مخلوط خاک رس که در کوره پخته می شود ساخته می شوند، اما سرامیک پرسلان از خاک رس تصفیه شده تر ساخته می شود و در دماهای بالاتر پخته می شود. این باعث می شود که آن را متراکم تر و بادوام تر از کاشی و سرامیک معمولی کند.

در دسته بندی مدرن، تولیدکنندگان این دسته از محصولات چینی را به محصولات با کیفیت و زیبایی نسبت می دهند. پرسلان شامل دو نوع پولیش و لعاب است. پرسلان محصولی یکنواخت است که از خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس پس از پخت تحت فشار و دمای بالا سفید و متراکم می شود.

این سرامیک ها از لحاظ مواد اولیه و سازنده به چند دسته تقسیم می شوند که برای بیان آنها می توان به، دسته ی سخت و نرم خمیر و همچنین چینی استخوانی اشاره کرد. می توان سرامیک های پرسلانی را از لحاظ پوشش آنها به دو دسته پولیش دار و لعاب دار تقسیم نمود، در واقع این نوع سرامیک ها در ابتدا پس از خارج از کوره ،سطح بسیار زبر و نا صافی دارند، این ویژگی سرامیک در این مرحله باعث می شود که در این مرحله مناسب برخی محیط ها مثل حیاط باشند چرا که سرامیک های به هیچ عنوان برای استفاده در محیط های داخلی مناسب نیستند. زمانی که بر روی سرامیک ها لعاب زده می شود باید برای بار دوم در کوره قرار بگیرند، سرامیک های لعاب دار دارای تنوع بسیار بالایی بوده و به صورت طرحدار و ساده در بازار موجود می باشند.

امروزه انواع ظروف چینی در ایران و جهان تولید می شود. چینی به دلیل شفافیت خاصی که دارد بسیار محبوب است. عمدتاً در ایالات متحده و انگلستان استفاده می شود و بسیاری از کشورها این نوع سرامیک را به سایر نقاط جهان صادر می کنند. کاشی ها و سرامیک ها به طور استثنایی در برابر لکه های خراشیده نفوذناپذیر بوده و عمر طولانی دارند. سرامیک پرسلان فشرده تر، یکنواخت تر و به طور کلی سفت تر و بادوام تر از کاشی های دیگر است. بنابراین به عنوان یکی از بادوام ترین مصالح ساختمانی در نظر گرفته می شود.

کاشی و سرامیک های پرسلان درخشان هستند. آنها جامد و ساده برای نگه داشتن با آنها هستند. این سرامیک ها دارای جذب آب پایین و ظرفیت تا 2 درصد بوده و به راحتی با آب و مواد شوینده معمولی تمیز می شوند. به همین دلیل است که کاشی و سرامیک چینی برای فضاهای مرطوب مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب است. برتری سرامیک پرسلان به اینجا ختم نمی شود. این محصول جدید در برابر هرگونه مواد شیمیایی، اسیدی و سایشی مقاوم است. همانطور که بیان شد جذب آب آن بسیار کم بوده و دلیل اصلی آن چگالی زیاد آن نسبت به سایر کاشی ها و سرامیک ها می باشد. این در مقایسه با سرامیک های معمولی و حتی بیشتر سنگ های ساختمانی، فوق العاده است.

زیبایی یکی از مزیت های اولیه کاشی و سرامیک چینی زیبایی فوق العاده آنهاست. خاک رس چینی از مواد درجه یک ساخته شده است و عملاً یک کالای فوق العاده است. سرامیک های پرسلان در شکل ها و طرح های بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی ارائه می شوند. این نوع سرامیک با توجه به ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود بهترین انتخاب برای محیط های شلوغ می باشد. پرسلن در برابر محل خراشیده، شکستگی و رطوبت نفوذ ناپذیر است و تمیز کردن آن دشوار نیست.

قیمت سرامیک های پرسلان به دلیل کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده خیره کننده ای که دارند به نسبت دیگر نمونه‌های سرامیک بالاتر می باشد اما مزایا و کیفیت عالی این نوع سرامیک کاملاً بالا بودن قیمت آن را توجیه می کند، اگرچه برخی ها قیمت بالای این محصول را جزو معایب آن می دانند اما این درست نیست و بالا بودن قیمت در نتیجه بالا بودن مرغوبیت است. اگر بخواهیم به معایب سرامیک های پرسلان بیان کنیم می توانیم به سنگین وزن بودن آنها به نسبت سرامیک های معمولی اشاره نماییم.

اگر شما در موقعیتی هستید که نمی توانید برای خریداری سرامیک مورد نظر خود به مراکز حضوری معتبر و خوش سابقه مراجعه کنید ما کار را برای شما بسیار راحت کرده ایم چرا که شما تنها می توانید با مراجعه به سایت مجموعه ما سرامیک های موجود که بسیار متنوع نیز هستند را به خوبی بررسی کرده و در نهایت محصول مورد نظر و منتخب خود را در مقادیر دلخواه از ما سفارش دهید. اولویت ما در مجموعه خود کسب رضایتمندی از جانب شما مصرف کنندگان گرانقدر می باشد، با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان و همراهان همیشگی.