قیمت سرامیک پرسلان سمنان

از سرامیک های درجه یک کشور که به لحاظ کیفیت نسبت به انواع مختلف این محصول دارای برتری های ویژه هستند و در بهترین نوع تولید می‌شود سرامیک پرسلان سمنان را می توان نام برد که امروزه در طرح‌های و رنگ های بسیار زیبا توسط تولیدکننده این محصول عرضه می‌شود و قیمت بسیار مناسبی نیز برای فروش این سرامیک توسط تولیدکننده مشخص و در کمترین زمان به آدرس مشتری سرامیک در هر نقطه ایران ارسال خواهد شد.

قیمت سرامیک پرسلان سمنان

سرامیک پرسلان سمنان

سرامیک پرسلان سمنان سرامیک پرسلان نوع مخصوصی از سرامیک است که ویژگی های آن باعث شده تمایز زیادی با انواع سرامیک های دیگر داشته باشد از جمله این که این سرامیک به شرایط خاصی برای تولید نیاز دارد و همین شرایط باعث شده که از لحاظ جنس و کیفیت و متفاوت باشد.

در این سرامیک ها ماده اصلی سازنده خاک رس است که با ترکیبی معدنی به نام کائولین مخلوط شده و باعث تولید سرامیکی بسیار مقاوم در برابر دما و فشار می شود همچنین این سرامیک امروزه به صورت مدرن و لوکس تولید می شوند و از روش ها و تجهیزات مختلفی برای ساخت آنها استفاده می گردد.

سرامیک پرسلان سمنان یکی از نمونه‌های این محصول در کشور است که بر اساس نوع مواد سازنده و بر اساس پوشش به انواع مختلفی دسته بندی می شود؛ این سرامیک بر اساس نوع ماده سازنده در سه دسته استخوانی، نرم و سخت خمیر دسته بندی شده که هر یک دارای تفاوت هایی به لحاظ کیفیت هستند.

سرامیک سخت خمیر پرسلان استحکام بسیار بیشتری نسبت به نوع نرم خمیر آن دارد و سرامیک های چینی استخوانی پرسلان از میزان شفافیت بالاتری نسبت به بقیه برخوردار می باشند همچنین ازنظر پوشش نیز این نوع سرامیک ها در دسته پولیشی و لعابدار دسته بندی می شوند که وجود لایه لعاب بر روی این سرامیک ها باعث ایجاد ویژگی های خاص در آنها می شود علاوه بر این برخی از این سرامیک ها فاقد لعاب هستند و به جای لعاب هنگام خروج از کوره در دستگاه های مخصوصی پولیش زده شده و به سرامیک پولیشی معروف هستند.

در استان سمنان تولید کننده این سرامیک از خاک با کیفیت و تجهیزات مناسب برای ساخت این سرامیک استفاده کرده است و باعث شده که سرامیک پرسلان تولیدی در سمنان از مزایای ویژه‌ای برخوردار باشد به عنوان مثال مقاومت آن در برابر ساییدگی و نور خورشید و مواد شوینده قوی بسیار زیاد است و علت این مسئله تراکم فوق العاده آن است که باعث شده برای محیط های پر تردد بسیار مناسب باشد همچنین این سرامیک نور خورشید را به دلیل براق بودن منعکس می‌کند و همین باعث می‌شود که کیفیت آن محفوظ باقی بماند.

این نوع سرامیک در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است و جالب است بدانید که میزان جذب آب توسط این سرامیک ها کمتر از دو درصد می باشد که بسیار ناچیز است و این باعث می‌شود که استفاده از آنها در محیط‌هایی مانند حمام و دستشویی و آشپزخانه بسیار مناسب باشد.

این سرامیک ها زیبایی خیره کننده ای دارند و به همین دلیل به عنوان سرامیک مدرن شناخته می شوند و نکته قابل توجه در این سرامیک این است که دوستدار محیط زیست است و با قرار گرفتن در محیط در زمان کمی تجزیه می شوند همچنین این سرامیک ها سطحی کاملا یکدست دارند و به راحتی دچار خش نمی شود.

سرامیک پرسلان دارای معایبی نیز می باشد از جمله این که تراکم بالا و فشردگی زیاد آنها باعث شده است که از وزن سنگینی برخوردار باشند و نمونه های با ابعاد کوچک آنها نیز سنگین باشند همچنین نسبت به سرامیک های معمولی قیمت بالایی دارند.

این محصول در پیشخوان آشپزخانه و به عنوان سینک ظرفشویی به کار می روند و از آنها در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده زیادی می شود و در کل در بخش داخلی ساختمان یکی از محصولات فوق العاده مناسب برای نمایش داخلی هستند.

تعمیر و نگهداری این نوع سرامیک ها بسیار آسان است و با استفاده از ابزارهای مناسب به راحتی می توان نمونه های آسیب دیده را تعویض کرد به همین خاطر سرامیک هایی مناسب برای محیط های پر رفت و آمد هستند و در اثر رفت و آمد زیاد دچار سایش و از بین رفتن طرح و رنگ نمی شوند.

تولید کننده این محصول در سمنان بهترین آن را با قیمت باورنکردنی و بسیار مناسب عرضه می کند و از طریق این سایت طرح های بسیار زیبایی از این محصول را به نمایش گذاشته است تا به خریداران همه نمونه های موجود را نشان داده و این امکان را به آنها می دهد که به صورت آنلاین نمونه های مختلف مشاهده کننده و از بین آنها گزینه های دلخواه را انتخاب نمایند.

خرید از این وب سایت فروشنده بسیار آسان است و همین مسئله باعث شده که برای خرید آن نیاز به محل فروش نباشد و از طریق همین وب سایت خرید به راحتی انجام شود که این روش خرید برای همه مقدور است چون دسترسی به اینترنت برای همه ممکن است.

تولید کننده نمونه های مدرن و شیک این محصول را برای خریداران فراهم کرده و محصول مورد نیاز آنها را بی واسطه و از این سایت ارائه می کند تا به این ترتیب این امکان را در اختیار خریداران قرار دهد که از این محصول برای صادرات نیز استفاده کنند و به این شکل گزینه مناسب خود را به دست آورند.

فروش اینترنتی سرامیک پرسلان مشهد این نوید را به خریداران عمده می دهد که از طریق شبکه های اجتماعی نیز قادر به سفارش این محصول می باشند و در هر ساعتی از روز و شب که مایل بودند از قیمت هر متر مربع سرامیک های موجود باخبر شوند و این تاثیر چشمگیری در هزینه های خرید برای مشتریان خواهد داشت.

علاوه بر این زمان بسیار کمی برای سفارش این سرامیک مورد نیاز است و تنها با صرف چند دقیقه زمان امکان انتخاب و سفارش محصول وجود دارد همچنین سفارشات را در اسرع وقت تنها در آدرسی که مایل باشند به دست می آورند و از آن برای تجارت، صادرات و ارسال به کشور های دیگر استفاده می نمایند که در این حالت به دلیل پایین بودن نرخ ریال ایرانی خرید آن ارزان انجام می شود و به دلیل بالا بودن نرخ ارزهای خارجی فروش آن با قیمت بسیار مناسب ممکن می شود.