قیمت سرامیک پرسلان پرسپولیس

سرامیک پرسلان از کاشی های پرطرفدار می باشد که امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است. این محصول در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب تولید می گردد، که همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای آن گردیده است، و از سرامیک پرسلان در طراحی داخلی منازل، مراکز زیبایی و درمانی استفاده می‌شود. در ابتدا شما در مورد برند مورد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورید، سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر کنید، تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع آن برای خود را خریداری کنید.

قیمت سرامیک پرسلان پرسپولیس

سرامیک پرسلان پرسپولیس

سرامیک پرسلان پرسپولیس سرامیک در واقع یک نوع کاشی می باشد، که تغییراتی بر روی آن ایجاد گردیده است. این نوع کاشی از یک لایه لعابی بر روی خود تشکیل شده است، سپس طرح ها به رنگ های مختلف را بر روی این لعاب انجام می‌دهند، و اگر این لایه لعابی نبود، سرامیک در طرح و رنگ مختلف موجود نداشتیم.

سرامیک پرسلان مقاوم است زیرا، تحت فشار و حرارت بالا تولید می گردد، و به دلیل تولید خاص این محصول از ویژگی‌های خاصی برخوردار می باشد، که در ادامه بیشتر در مورد ویژگی ها صحبت خواهیم کرد.

سرامیک پرسلان بر اساس نوع ساخت خود در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. خاصیت فوق‌العاده‌ای که سرامیک پرسلان دارد، این می باشد، که این محصول از چندین لایه تشکیل می‌شود، و همین موضوع سبب می گردد، مقاومت بالایی پیدا کند، و پایداری زیادی داشته باشد.

در نتیجه معمولاً از سرامیک پرسلان در مکان‌های پرتردد استفاده می‌کنند. این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل مختلف برخوردار است. پس باید بگوییم بهترین و اولین ویژگی سرامیک پرسلان مقاومت بسیار بالای این محصول است.

اکثر سنگ ها در برابر نور خورشید از خود واکنش نشان می‌دهند، ولی سرامیک پرسلان این چنین نیست، و سطحی بسیار شفاف دارد، به گونه ای که نور خورشید با این سطح برخورد می‌کند، و سپس نور خورشید را بازتاب می نماید.

در نتیجه باید گفت که این سرامیک نور خورشید را بازتاب می کند، و از آسیب رساندن نور خورشید به سرامیک جلوگیری می‌کند. همچنین در برابر مواد شوینده قوی نیز بسیار مقاوم می باشد، و به هیچ عنوان با آنها واکنش نمی دهد، به گونه ای که شما با خیال راحت می توانید، این سرامیک را با هر ماده شوینده ای که دوست داشتید، شستشو دهید.

این سرامیک‌ها سطوح براقی دارند، و کمتر از دو درصد آب را جذب می کنند. این ویژگی سبب می شود، که با تمیز کردن با آب و مواد شوینده مایع و استفاده از این سرامیک ها، در محیط های مرطوبی، مانند؛ آشپزخانه ، حمام و دستشویی آسیب جدی به آنها وارد نشود، و از عمر مفید آنها کاسته نشود.

همچنین چون این مواد در دما و فشار بالا تولید شدند، مقاومت بالایی در مقابل حرارت دارند. از این مواد به اصطلاح ضد حریق نام برده، و در آتش سوزی شکل خود را حفظ می کنند.

از ویژگی فوق العاده این محصول، مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد، به گونه ای که در مکان هایی که در معرض مستقیم وجود قرار دارند، معمولاً از این سرامیک ها استفاده می کنند.

زیرا کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد. سرامیک پرسلان بسیار زیبا و خیره کننده می باشد، به گونه‌ای که امروزه اکثر طراحان در دیزاین خانه ها از این محصول استفاده می‌نمایند.

پر تقاضا بودن این محصول سبب می گردد، که سرامیک پرسلان در طرح ها و رنگ های گوناگون طراحی و تولید شود، و همین تفاوت در رنگ های تولید شده محصول باعث افزایش جذابیت آن می گردد، و متناسب با دیزاین خانه می‌توانید سرامیک مناسب را خریداری کنید، و از آن استفاده نمود.

پس شما در ابتدا رنگ مورد علاقه خود را تشخیص دهید، سپس به خرید آن بپردازد. اما بدانید که در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و جذاب موجود می باشد، به گونه ای که شما در هنگام خرید این محصول احساس گیجی خواهید کرد، نمی دانید کدام سرامیک برای شما مناسب تر است. پس حتما از قبل در مورد طرح‌های آن تحقیقات لازم را انجام دهید، و در هنگام خرید با مشکل شکل روبرو نمی شوید.

مواد تشکیل دهنده این سرامیک‌ها طبیعی و خام هستند، و پس از مدت کوتاهی تجزیه می شوند. این عامل نیز یکی دیگر از عواملی است، که محبوبیت این نوع سرامیک را بیشتر می کند.

دوام بسیار بالایی دارد، به گونه ای که سطح شفاف و فوق العاده این محصول به راحتی در برابر عوامل مختلف ساییده نخواهد شد، و کیفیت اولیه اش را از دست نمی دهد.

مدت طولانی می توانیم از این سرامیک ها استفاده کنید، باید گفت که دوام و طول عمر آن بسیار بالا است.‌بهتر است بدانید، سرامیک ها علاوه بر مزایای بسیار زیادی که دارند، ولی معایبی نیز دارند.

باید بگوییم که وزن سرامیک پرسلان بسیار بالا است، به گونه ای که هنگام حمل و نقل آن ممکن است، مشکلاتی ایجاد گردد، زیرا برای تولید سرامیک از مصالح بسیار زیادی استفاده می شود، و در واقع باید گفت قیمت سرامیک پرسلان گران است، که چندان مقرون به صرفه نمی باشد.

و خرید آن برای همه افراد امکان پذیر نیست. از معایب این محصول می‌توان به وزن بالای آن و قیمت هنگفت سرامیک اشاره کرد. سرامیک پرسلان در برندهای مختلفی تولید می گردد، که بهترین و با کیفیت ترین برند های تولیدی این محصول سرامیک پرسلان پرسپولیس می باشد.

که از بهترین متریال اولیه برای تولید آن استفاده می کنند. در کارخانه های تولید این محصول معمولا مهندسان با تجربه و آگاه وجود دارند، که در تلاش اند بهترین فرمول شیمیایی تولید سرامیک را پیدا کنند.

سپس به کمک این فرمول دست به تولید می‌زنند. تولید این محصول توسط دستگاه های صنعتی بسیار بزرگ و نیروی انسانی ماهر صورت می گیرد، و بعد از تولید محصول، آن را در بسته بندی های مختلف قرار می دهند، و به کل کشور عرضه می نمایند.

باید بگویم که قیمت این نوع سرامیک با توجه به برند تولیدی آن و اندازه محصول متفاوت می‌باشد. تمام تلاش‌مان را کردیم، تا اطلاعات لازم و مفید در مورد سرامیک پرسلان را برای شما توضیح دهیم، و معایب و مزایای آن را مورد بررسی قرار دادیم.

امیدوار هستیم، مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شود، و بتوانید در خرید خود از این اطلاعات استفاده کنید. از اینکه در این مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم.