قیمت سرامیک چرمی در طرح ها و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت از کارخانه

جهت اطلاع از قیمت سرامیک چرمی در طرح ها و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و خرید مستقیم از کارخانه از سایت ما دیدن کنید.

قیمت سرامیک چرمی در طرح ها  و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت از کارخانه

قیمت سرامیک چرمی

قیمت سرامیک چرمی یکی از مدرن ترین سرامیکهای موجود در بازار مصالح ساختمانی سرامیک چرمی است که قیمت این نوع سرامیک بر طبق ابعاد و درجه کیفی محصول متفاوت است.

امروزه در صنعت ساختمان سازی مدلهای بسیار متنوعی از انواع کاشی و سرامیک در طرحها و ابعاد مختلف به عنوان دیوارپوش و کفپوش ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و هر روز هم مدلهای جدیدی از کاشی و سرامیک به بازار می آید.

یکی از جدیدترین نمونه های کاشی و سرامیک که تولید کنندگان صنعت کاشی در ابعاد و جنسهای گوناگون آن را تولید و روانه بازار کرده‌اند سرامیک چرمی است که استفاده از آن به کفپوش و دیوارپوش جذابیت فوق‌العاده ای به فضای دکوراسیون داخلی می دهد.

باتوجه به اینکه قسمت کفپوش از مهمترین و اصلی ترین بخشهای یک ساختمان است نوع کاشی و سرامیکی که برای این قسمت از انتخاب می شود تاثیر بسزایی در لوکس به نظر رسیدن ساختمان دارد، از همین رو سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند بهترین و زیباترین نوع سرامیک را برای کفپوش انتخاب کنند.

در سالهای اخیر استقبال از سرامیکهای چرمی به دلیل مزایا و ویژگیهای خاصی که دارند بسیار زیاد بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است، از جمله ویژگیهای بارز سرامیک چرم ظرافت و انعطاف پذیری بالایی است که این نوع سرامیک دارد و باعث شده برای همه قسمتها مناسب و قابل استفاده باشد.

سرامیکهای چرم سطح دمای متعادلی دارند و فضا را گرم یا سرد نمی کنند، از نظر مقاومت نیز دوام و پایداری بسیار بالایی دارند و حتی در برابر آتش نیز مقاوم هستند، علاوه بر آن به راحتی لکه نمی شوند و تمیز کردن سرامیک چرم نیز بسیار آسان است.

تنوع طرح و رنگ انواع کاشی و سرامیک چرم زیاد است و توانسته پاسخگوی سلایق مختلف باشد، از طرفی نقشهای آن به گونه ای هستند که حس مدرنیته و سنتی همزمان به بیننده منتقل می شود، به طور کلی تایلهای چرم طرحهای جذابی دارند و تنوع آن در بازار افزایش یافته است.

برای اینکه کیفیت و زیبایی سرامیک چرمی حفظ شود باید نکاتی برای نگهداری آن رعایت شود، نخست آنکه این محصولات باید سالی دو بار واکس زده شوند و از شوینده های مخصوص کاشی چرم برای تمیز کردن آن استفاده شود.

سرامیکهای چرمی با دارا بودن هزار طرح و رنگ متنوع برای هر گونه سبک معماری چه کلاسیک و چه مدرن کاملا مناسب می باشند، سطح روی سرامیکهای چرمی اغلب به صورت ساده یا برجسته می باشد و یا از لیزر جهت حکاکی روی آن استفاده می شود.

این نوع سرامیک به خاطر داشتن مقاومت بالا و رنگبندی متنوع انتخاب خوبی برای پوشش دیوار و کف ساختمان هستند و نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و شما با راه رفتن روی آن زیر پا احساس نرمی می کنید.

می توان گفت یکی از بزرگترین مزایای سرامیک چرم این است که دارای سیستم نصب قابل انتقال هستند و می توان آنها را هنگام نصب و اجرا به راحتی تعویض و یا تعمیر کرد.

بیشترین کاربرد سرامیک چرمی برای استفاده در کف محیطهای داخلی پروژه های مسکونی و تجاری و غیره می باشد و اجرای این نوع سرامیک با توجه به تناسب طرح و رنگ در محیطهای خاص سازمانی و اداری بسیار رایج شده است.

قیمت سرامیک چرم بسته به میزان زیبایی طرح و کیفیت چرم در بازار متغیر است و تولید کنندگان این محصولات انواع مختلفی از کاشی و سرامیک چرم با کیفیت و قیمت متفاوت را تولید و به بازار عرضه می کنند.

یکی از ویژگیهای مثبت سرامیک چرم این است که یک عایق صوتی بسیار قدرتمند محسوب می شود، به طوری که وقتی روی کف یا دیوار نصب می شوند کاملا صداها را از بین برده و خفه می کنند.

از همین رو استفاده از این مصالح برای محیطهای شلوغ و پرسروصدا بسیار مناسب است به خصوص محیطهای آپارتمانی به علت نزدیکی زیاد واحدها به همدیگر می تواند مثل یک صداگیر عمل کند تا سروصدای یک واحد مسکونی شلوغ باعث اذیت و آزار دیگران نشود.

یکی از مواردی که در رابطه با خرید انواع کاشی و سرامیک برای مشتریان اهمیت زیادی کیفیت و دوام محصول خریداری شده است، از این رو لازم است پیش از خرید اطلاعات لازم در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارند کسب کنند.

نوع طراحی که در شکل ظاهری سرامیک به کار رفته از دیگر پارامتر هایی است که باید هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد تا با توجه به نوع مکانی که قصد استفاده از این نوع سرامیک را دارید تناسب و هماهنگی لازم را با فضا و دیگر اجزای دکوراسیون داخلی ساختمان داشته باشد.

نصب کاشی و سرامیک چرم روی کف یا دیواره ها می تواند به عنوان یکی از عناصر جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی به شمار آید که حس صمیمیت و گرمی را برای شما تداعی می کند، متناسب با فضای داخلی منزل یا محیط این نوع کاشی سرامیک می تواند نوع ساده، حالت برجسته و یا حکاکی شده با لیزر باشد.

نصب کاشی چرم در مقایسه با نوع سنتی آن یعنی پنل چرم بسیار راحت تر است و سختی و دشواری چسباندن پنل چرم را هنگام نصب ندارد، در واقع سیستم قابلیت انتقال و جابجایی تایل چرمی کار را راحت می کند، در مدلهای تایل چرم که مخصوص دیوار هستند اغلب به وسیله قلاب و حلقه نصب شده روی هر کاشی و سطح دیوار، این قلاب و حلقه با چسب بهم متصل می شوند.

دسته ای دیگر از کاشی سرامیک مدل چرم به گونه‌ ای طراحی و تولید شده اند که دارای سیستم آهنربایی هستند، بدین صورت که در زمان تولید قسمت پشت هر کاشی قطعه آهنربا تعبیه می شود که باعث می شود روی هر سطح فلزی بتواند راحت بچسبد.

برای چسباندن کاشی و سرامیک چرم روی سطح غیر فلزی ابتدا سطح مورد نظر را با رنگ آهنربایی که از براده های آهن تشکیل شده می پوشانند و بعد از اینکه رنگ آن خشک شد، سطح روی آن را سمباده می کشند تا نرم و یکدست شود و سپس کاشی یا سرامیک چرم را روی آن نصب می کنند، در این روش نیازی به چسب نیست.

به دلیل خاصیت صداگیر بودن و جذب صدایی که کاشیهای چرم دارند برای مکانهایی که سکوت احتیاج دارند همانند کتابخانه ها و اتاق خواب بسیار مناسب هستند و نصب آن در جاهایی از منزل که سروصدای زیادی دارد مانند اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون و یا سرویس بهداشتی می تواند از پخش شدن سرو صدا جلوگیری کند.

از آنجایی که کاشی سرامیکهای چرم مجهز به روکش ضدآب و ضد لکه می باشند استفاده از آنها در همه قسمتهای منزل از جمله آشپزخانه و سرویس بهداشتی امکان پذیر است و مشکلی ایجاد نمی کند، با این حال بهتر است هرگونه لکه غذا یا روغن را از روی سطح آن سریع پاک کنید و اجازه ندهید لکه روی آن به مدت طولانی بماند.

استفاده از سرامیک چرم به عنوان کفپوش همانند پارکت به نگهداری بیشتری احتیاج دارد و ممکن است در اثر برخورد با اجسام تیز آسیب ببینند و دچار خط و خش شود، همچنین احتمال تاب برداشتن و کنده شدن آن نیز وجود دارد از این رو باید مراقب باشید.

در صورت نگهداری خوب از کفپوش چرم، طول عمر نسبتا بالایی دارد و می تواند چندین سال به عنوان یک عنصر دکوراتیو زیبا برای شما قابل استفاده باشد، برای گردگیری آن نیز استفاده از یک دستمال مرطوب کافیست و به راحتی سطح روی آن تمیز می شود و برای اینکه در طولانی مدت جلا و درخشندگی داشته باشد بهتر است سالی یک الی دوبار آن را واکس بزنید تا خشک و شکننده نشود.

از آنجایی که کاشیهای چرم بسیار منعطف هستند برخلاف دیگر کفپوشها و دیوارپوشها به راحتی روی سطوح منحنی چسبانده می شوند و جلوه تزئینی و دکوراتیو زیادی روی سطوح مختلف ایجاد می کنند.

یکی از مزیتهای استفاده از کاشی چرم این است که اگر چند رنگ مختلف آن را برای دیوار یا کف استفاده می کنید می توانید بعد از مدتی اگر خواستید رنگها را تغییر دهید و با کاشی رنگ جدید جایگزین کنید، حتی اگر قسمتی از یک کاشی آسیب دیده یا لکه شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد همان قطعه کاشی را می توان به راحتی جدا کرد و تعمیر نمود و یا اینکه با یک کاشی جدید تعویض کرد.

استفاده از سرامیک چرم برای کف امروزه بسیار افزایش یافته و علاقمندان زیادی پیدا کرده است، چیزی که برای سازندگان و معماران در رابطه با کاشی سرامیک کف اهمیت زیادی دارد کیفیت و قیمت مناسب انواع سرامیک چرم می باشد.

تنوع زیاد سرامیک طرح چرم از نظر ابعاد و قیمت مناسب آن باعث شده استقبال زیادی از این نوع سرامیک مدرن صورت بگیرد و مشتریان می توانند با توجه به بودجه و مکان مورد نظر نوع مناسبی از این نوع کاشی و سرامیک را خریداری نمایند.

با توجه به اینکه کاشی و سرامیک جزو لاینفک صنعت ساختمان سازی به شمار می روند، تولید کنندگان این مصالح کاربردی و پرمصرف‌ را به صورت انبوه در انواع طرحها، نقشها و متریال مختلف تولید می کنند و وقتی به بازار کاشی و سرامیک مراجعه می کنید با دنیایی از طرح و رنگ روبرو می شوید.

تنوع تولیدات کاشی و سرامیک در کشور ما به قدری است که ایران را به یکی تولید کنندگان برتر انواع کاشی و سرامیک در دنیا تبدیل کرده است، خوشبختانه کشورمان دارای معادن طبیعی بسیار زیاد برای تولید انواع کاشی و سرامیک است و از همین رو تنوع و کیفیت این مصالح بسیار بالاست.

به طور کلی انواع کاشی یا سرامیک به دو گرو سنتی و مدرن تقسیم بندی می شوند، سرامیکهای سنتی همان ترکیبات خاک رس با ماسه و فلدسپاتها هستند که به روش پخت در کوره تولید می شوند و بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان سازی دارند.

کاشی و سرامیکهای مدرن از مواد سنتزی تشکیل شده اند و به دلیل دارا بودن ویژگیهایی همچون استحکام و ماندگاری بالا و مقاومت در برابر خوردگی و فشار باعث شده از آنها در ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از انواع کاشی و سرامیک مدرن به نوعی تبدیل به مد شده و افراد ترجیح می دهند حتی به مقدار کم در بخشهایی از ساختمان از متریال مدرن با طرحهای خاص برای زیبایی بیشتر فضا استفاده کنند.

علاوه بر انواع کفپوش و دیوارپوش سه بعدی که جزو مدرن ترین متریال برای زیبایی کف و دیواره های ساختمان به کار می روند، کاشی و سرامیکهای مدرن طرح چرم نیز توانسته اند جای خود را در ساختمان سازی باز کنند و مورد توجه و استقبال سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گیرند.

لیست قیمت سرامیک چرم را می توانید از نمایندگیهای معتبر تولید کننده این محصولات استعلام بگیرید و خرید خود را مستقیم از کارخانه تولیدی انجام دهید تا خیالتان از بابت خدمات پس از فروش راحت باشد و در صورت وجود هرگونه ایراد و معیوب بودن سرامیک خدمات لازم برای برطرف کردن مشکل را ارائه نمایند.

کفپوشهای سرامیک چرمی موجود در بازار از نظر ظرافت، کیفیت و طراحی روی چرم با هم متفاوت هستند و همین مسئله باعث تفاوت قیمت انواع مختلف این نوع کفپوش در بازار است، از این رو در هنگام خرید ملاکهای ذکر شده باید توسط مشتری مدنظر قرار گیرد.

با توجه به در نظر گرفتن موارد ذکر شده برای خرید کاشی و سرامیک چرم، خرید اینترنتی این محصول نیز از طریق سایتهای فروشگاهی امکان پذیر است و پس از کسب اطلاعات کامل در مورد ویژگیهای این نوع سرامیک می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود.

از مزایای خرید اینترنتی این است که شما می توانید با مراجعه به سایتهای مختلف و مشاهده نمونه و مدلهای موجود، آنها را از نظر کیفیت و قیمت و دیگر ویژگیهای مورد نیاز مقایسه کنید و سپس بهترین گزینه را برای خرید و ثبت سفارش انتخاب نمایید.

در خرید اینترنتی و مستقیم از کارخانه تولیدی دست مشتری برای انتخاب مدلهای جدید و باکیفیت باز است و می تواند محصول را به قیمت اصلی و پایین تر از بازار مصالح ساختمانی خریداری کند، علاوه بر آن از نظر وقت و هزینه رفت و آمد نیز صرفه جویی می شود و محصول را با حمل مستقیم از کارخانه در محل مورد نظر خود بارگیری می کند.

مجموعه ما نیز یکی از سایتهای معتبر عرضه انواع سرامیک چرم در طرحها و ابعاد مختلف می باشد که این محصول را با کیفیت بسیار عالی از کارخانه و با قیمت بسیار مناسب و رقابتی به مشتریان عرضه می کند، چنانچه به دنبال خرید عمده انواع کاشی و سرامیک طرح چرم هستید می توانید از طریق پلهای ارتباطی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه خرید و شرایط پرداخت و ارسال بار خدمت شما ارائه نمایند.