قیمت سرامیک چسبی آشپزخانه با استحکام و مقاومت بالا در مدل های گوناگون

امروزه تغییر دکوراسیون منزل کاری پر هزینه است، اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود را دارید و به دنبال قیمت سرامیک چسبی آشپزخانه با استحکام و مقاومت بالا در مدل های گوناگون هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت سرامیک چسبی آشپزخانه با استحکام و مقاومت بالا در مدل های گوناگون

قیمت سرامیک چسبی آشپزخانه

قیمت سرامیک چسبی آشپزخانه اعمال هر گونه تغییری در دکوراسیون قدیمی و یا فرسوده خانه ها نیازمند صرف هزینه و زمان زیاد می باشد؛ بعلاوه تغییر دکوراسیون برای محیطی مانند دیوار آشپزخانه، شامل کندن کاشی و سرامیکهای قدیمی است که علاوه بر سختی کار، پرهزینه و زمان بر بودن بهم ریختگی و کثیفی را نیز به همراه دارد.

امروزه با پیشرفت در فن آوریها راهکارهای جالبی در زمینه تغییر دکوراسیون منازل وجود دارند که از نظر قیمت و صرف زمان بسیار مقرون به صرفه هستند، سرامیک چسبی آشپزخانه نمونه ای از این فن آوریها می باشد.

اگر نگاهی به گذشته نه چندان دور داشته باشیم، متوجه خواهیم شد زمانی که تمایل به تغییر در دکوراسیون منزل داشتیم مجبور به تحمل کار سخت و پر هزینه و صرف زمان زیاد بودیم؛ امروزه به دلیل افزایش صعودی قیمتها تغییر در دکوراسیون منزل به سبک قدیم برای هر کسی ممکن نیست اما خوشبختانه تنوع در محصولات به قدری زیاد شده است که به راحتی می توان در حد توان مالی خود تغییراتی اساسی و زیبایی را در دکوراسیون منزل خود ایفا کرد.

دیگر تغییر دادن بخشهای خاص و مهمی از منزل مانند آشپزخانه با صرف هزینه و زمان کم امری محال و یا سخت نیست؛ امروزه با توجه به شتابی که در تغییر دکوراسیون و دیزاین منازل اتفاق افتاده است، کالاهای با کیفیت و مناسبی نیز به بازار عرضه می شوند که به راحتی جایگزین مصالح و کالاهای پر هزینه و زمان بر اولیه می شوند.

آشپزخانه قلب خانه به حساب می آیند و هر گونه تغییر در آن مساوی با آرامش خانه و سلامتی اعضای خانواده است و به راحتی می توانیم با تغییر دادن یک بخش اساسی همانند دیوارهای آن زمینه آسایش و سلامتی خانواده را فراهم کنیم؛ یکی از راههای جالب و بی دردسر در تغییر دادن دیوارهای آشپزخانه استفاده از سرامیکهای چسبی می باشد که به در طرحها و رنگهای مختلفی در کاشی و یا سرامیک فروشی‌ها در دسترس هستند.

کاشی چسبی سبک جدیدی است که اغلب از مواد پلاستیکی و پلیمری ساخته می شوند و با استفاده از چسبهای مخصوص به راحتی بر سطح کاشیهای قدیمی قابل نصب هستند؛ ویژگیهای مهمی مانند سهولت نصب، سرعت نصب بالا، طرح و نقشهای متنوع، ضخامت مناسب، قیمت مناسب و قابلیت استفاده از آنها در مکانهایی که مستعد جذب رطوبت و یا تحت فشار هستند این کاشیها را به انتخابی عاقلانه و مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

کاشیهای چسبی برای پوشاندن کاشیهای قدیمی و فضای بین کابینتها در آشپزخانه ها به راحتی قابل استفاده هستند و دارای طرحهای متنوع و متنوعی هستند که همراه با لوازم جانبی و اطلاعاتی مفید در مورد مکان نصب، شرکت تولید کننده، برند و کیفیت محصول توسط فروشندگان این محصولات به مراجعه کنندگان ارائه داده می شوند.

کاشی های چسبی می توانند از نظر کیفیت و کمیت کاملا متفاوت از همدیگر باشند به عنوان مثال کارخانه های تولید کننده این محصولات سرامیکی را روانه بازار کردند که بع دلیل سنگین وزن بودنشان برای چسباندن آن به مقدار زیادی چسب نیاز داریم و همچنین زمینه قبل بایستی استحکام لازم را داشته باشد در غیر اینصورت چسباندن کاشیهای جدید سخت و یا غیر ممکن خواهد شد.‌

مشکلات جزئی برای هر محصول جدیدی امکان پذیر است اما تولید کنندگان برای خوش فروش کردن محصولاتشان، وفادار کردن مشتریان و در دست گرفتن بازار به دنبال کسب رضایت مصرف کنندگان هستند و به دلیل مشکل کاشیهای سنگین وزن کارخانه های تولید کننده این محصول خط جدیدی راه انداختند که در آن کاشی هایی با وزن سبکی روانه بازار شدند و این محصول به دلیل وزن کم و راحتی نصب در مقایسه با محصول سنگین وزن بسیار محبوب تر شده اند.

یکی از لوازم جانبی این کاشی ها که نقش پررنگی در مقاومت و فیکس ماندن آنها دارد چسب کاشی می باشد و تولید کنندگان چسب این کاشیها را با توجه به کاربرد آنها به صورت جداگانه یا الصاقی به محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند؛ برای سرامیکهای بین کابینتی و یا بک اسپلش ها جهت سهولت نصب چسب به پشت محصول الصاق شده است که کار نصب و سرعت عمل را بسیار آسان و دقیق کرده است؛ اما جهت چسباندن کاشیها برای دیوارهای باز یا سرویسهای بهداشتی چسب آن را جداگانه ارائه می دهند و در ادامه مطلب به معرفی انواع چسبهای مطلوب برای کاشی خواهیم پرداخت.

کاشی های چسبی از متریالهای متفاوتی ساخته می شوند و علاوه بر نصب آسان می توان آنها را به سایز کوچک و یا دلخواه برش داد؛ به طور کلی این سبک جدید و همه پسند علارغم معایب جزئی که می تواند داشته باشد انتخابی مناسب جهت پاسخ دادن به حس تنوع طلبی و زیبایی خواهی می باشد.

چسباندن کاشی و سرامیکهای چسبی کاری آسان می باشد اما بهتر است برای داشتن نتیجه ماندگار و ایده آل اطلاعات کافی در زمینه نحوه صحیح چسباندن این کاشی ها کسب کنید و یا از نصاب ماهر و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید؛ استحکام و ماندگاری سرامیکهای چسبی به چند عامل مهم بستگی دارد؛ بهتر است برای چسباندن این کاشی و یا سرامیکها برای مکان مورد نظر از چسبهای با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

یکی از نگرانی مربوط به کاشی ها چسبی در مکانهایی که مرطوب هستند شل شدن و افتادن دوباره آنها می باشد اما با رعایت نکات ایمنی و ضروری مانند کمک گرفتن از نصاب ماهر، چسب با کیفیت، تراز صحیح،آماده کردن زمینه قبلی جهت افزایش قدرت دو سطح و انتخاب مناسب کاشی احتمال بروز این خطا به حداقل درجه ممکن می رسد.

از دیگر نگرانی های مربوط به کاشیهای چسبی احتمال آسیب دیدن یا تغییر رنگ آنها در استفاده به عنوان بک اسپلش می باشد که بایستی گفت: خوشبختانه تا کنون گزارشی مبنی برا آسیب یا تغییر رنگ وجود نداشته است خصوصا اگر کاشی از جنسی مرغوب باشد به دلیل اینکه در معرض حرارت مستقیم نیست هیچ آسیبی نمی بیند.

امروزه تولید کنندگان کاشی و سرامیکهای چسبی برای رفع نگرانی های مصرف کنندگان از شل شدن و افتادن کاشی ها در مکانهای مرطوب نیز چسبهای ضد آبی تولید کرده اند که با استفاده از آنها می توان با خیال راحت در محیط هایی مانند حمام، پشت سینک ظرفشویی و سرویس بهداشتی از این کاشیها استفاده کرد.

بهتر است برای کسب نتیجه ایده آل دیوار اولیه برای نصب محصول جدید کاملا آماده باشد و از هر گونه آلودگی ممکن مانند گرد و غبار و یا چربی پاک باشد؛ در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده قبل از چسباندن کاشیهای جدید احتمال افتادن کاشیها زیاد خواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد تولید کنندگان محصولات سرامیکی چسب آن را با توجه به کاربرد و مکان نصب به صورت الصاقی یا جداگانه ارائه می دهند؛ این چسبها معمولا ترکیبی از سیمان، شن، ماسه و مواد خاص جهت بهبود بخشیدن به کیفیت و قدرت چسبندگی آن می باشد.

اگر تصمیم گرفته اید که کاشیهای آشپزخانه را نصب کنید بهتر است با انواع چسبهای مناسب چسباندن کاشی ها آشنا شوید و برای چسباندن کاشی چسبی بر روی کاشیهای قدیمی از چسبی با قدرت چسبندگی بالا استفاده کنید؛ چسبها انواع مختلفی دارند و در این مقاله ۶ چسب مقاوم و رایج را که در ساخت و ساز و بازسازی ها منازل پر کاربرد هستند را معرفی خواهیم کرد :

۱) چسب کاشی و سرامیک استخری: این چسب برای مکانهای داخلی و خارجی که در معرض رطوبت و آب گرفتگی قرار دارند پر کاربرد است و خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارد همچنین به دلیل وجود افزودنیهای شیمیایی و فیبری از خاصیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ این چسب برای چسباندن کاشی های سرویسهای بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … قابل استفاده است و استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

۲) چسب کاشی دو جزئی: این چسب بر پایه سیمان و مواد معدنی می باشد و مقاومت کششی بسیار بالا و قدرت چسبندگی زیادی دارد؛ این چسب ضد آب و آنتی باکتریال می باشد و برای چسباندن کاشی در قطعات بزرگ مناسب می باشد.

۳) چسب کاشی استاندارد: این چسب نیز بر پایه سیمان و مواد معدنی می باشد و با افزودن مقداری آب حالت خمیری به خود می گیرد که قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد و به راحتی با کاردک قابل برداشتن و استفاده است؛ چسب استاندارد برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف مناسب می باشد.

۴) چسب پرسلانی: این چسب مخصوص نیز بر پایه سیمان و مواد معدنی می باشد و با افزوده شدن مواد مخصوص و اصلاح شده با پلیمر قدرت چسبندگی بالایی دارد.

۵) چسب سرامیک خمیری: چسب خمیری از قبل آماده شده است و به دلیل سهولت استفاده مورد علاقه نصابها و استاد کاران می باشد؛ این چسبهای ضد آب دارای خاصیت الاستیکی بالایی هستند که در برابر هر گونه فشار و لرزش انعطاف پذیری و مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند؛ چسبهای سرامیکی خمیری در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم هستند.

۶) چسب سرامیک پودری: ؛ چسب پودری نیز تمامی ویژگی های چسب های خمیری را دارد با این تفاوت که این چسب با ترکیب مقدار آب فعال می شود.

بهتر است چسب کاشی ها را از مرکز مطمعن خرید کاشی ها خریداری کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید؛ چسب کاشی اصل و با کیفیت در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد ( بعد از ۳ ساعت) خشک می شود.

برای شستن یا سوراخ کردن کاشی های نصب شده لازم است که ۲ تا ۳ روز صبر کنید تا کامل خشک شود و چسبهای پودری نیز بعد از ۲۴ ساعت خشک و مقاوم می شوند؛ گاهی نصابها مقداری چسب بتن نیز به چسب کاشی اضافه می کنند تا قدرت استحکام و چسبندگی آن بیشتر شود.

اگر قصد دارید که کاری بی عیب و نقص و ماندگاری بالا داشته باشید پیشنهاد می کنیم که ابتدا سطح کاشی قبلی را با چکش ریشه دار زخمی کنید، یعنی با خراشیدن سطح آن و ایجاد خلل و فرج ها درگیری بین دو سطح را بیشتر کنید و تراز بودن سطح را نیز در نظر بگیرید.

قیمت کاشیهای چسبی با توجه به کیفیت آنها و متراژ مکان مورد نظر در طرح و رنگهای متنوعی به فروش می رسند و با مراجعه به مراکز عرضه کننده این تجهیزات می توان این محصول را خریداری کرد.

برای خریدن طرحهای به روز می توان آن را از طریق نمایندگیها پیگیری کرد، اما لازم به ذکر است که انتخاب این کاشی ها کاملا سلیقه ای می باشد و ممکن است با توجه به رنگ و طرح کابینت و سایر تجهیزات آشپزخانه طرحی را انتخاب کرد که ترند نیست.

با توجه به مطالبی که ذکر شد تا حدودی با کاشی و یا سرامیک چسبی آشنایی دارید و کاملا روشن است که استفاده از این کاشی ها در دکوراسیون آشپزخانه ها جایگزینی ایده آل جهت کم کردن هزینه ها و بالا بردن سرعت کار می باشد.

این کاشی ها علاوه بر تنوع در طرح و رنگ ارزان قیمت هستند و شما هم به راحتی و با داشتن اندک اطلاعاتی می توانید آنها را نصب کنید اما اگر بخواهید این کار با اطمینان بیشتری صورت بگیرد می توانید نصب آن را به استادکار ماهری بسپارید و بدون شک به دلیل نصب سریع و آسان متحمل هزینه زیادی نخواهید شد.

در صورتی که قصد دارید که تغییری اساسی در آشپزخانه خود بدهید با در نظر گرفتن امتیازات مثبت و عالی کاشی چسبی خود را از کار سخت و پر هزینه رها کنید و با مراجعه با نمایندگیهای مطمعن و معتبر کاشی و سرامیک اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنید.

کاشی های چسبی با توجه با کیفیت و نوع فروشگاه دارای قیمتهای مختلفی می باشد؛ اگر فروشنده ای محصول مورد نظر را از طریق چندین واسطه خریده باشد مسلما قیمت محصول مورد نظر نسبت به نمایندگی که همان محصول را مستقیما از تولید کننده و بدون واسطه خریده است گرانتر خواهد بود.

مجموعه ما همواره در جهت کسب رضایت و رفاه هموطنان عزیز اقدام به معرفی محصولاتی می کند که علاوه بر داشتن کیفیت بالا و تنوع کاملا مقرون به صرفه هستند؛ اگر شما هم قصد خرید کاشی چسبی آشپزخانه را دارید می توانید با تماس گرفتن با مشاورین و کارشناسان مجرب مجموعه ما ضمن مشاوره گرفتن و کسب اطلاعات مفید و ضروری محصول مورد نظر خود را از میان طرحهای متنوع متناسب با دیزاین آشپزخانه خود خریداری کرده و در اسرع وقت و سلامت کامل سفارش خود را دریافت کنید.