قیمت سرامیک چسبی کف با طراحی خیره کننده با شرایط ویژه اقساطی

همانطور که می دانید در زمان های گذشته برای نصب انواع سرامیک در ساختمان ها از روش های قدیمی و متفاوتی استفاده می شده است. یکی از این روش های قدیمی که معایب زیادی هم داشت، استفاده از ترکیب موادی مانند ماسه، سیمان، شن و ماسه و غیره بود. امروزه با پیشرفت روزافزون در صنایع مختلف، روش های جدیدتری برای انجام این کار ایجاد شده است. یکی از این روش های جدید نصب سرامیک در ساختمان ها، استفاده از چسب ها برای نصب سرامیک در کف ساختمان می باشد. این روش مزایای زیادی دارد که بیشتر آن را معرفی خواهیم کرد. ما در این مطلب اطلاعات کاملی در رابطه با سرامیک چسبی ارائه خواهیم داد.

قیمت سرامیک چسبی کف با طراحی خیره کننده با شرایط ویژه اقساطی

سرامیک چسبی کف

سرامیک چسبی کف سرامیک چسبی کف یک روش جدید و نوآورانه در صنعت سرامیک است. از مواد تشکیل دهنده این محصول می توان به سیمان پورتلند، رسین اکریلیک، ماسه ریز و سایر موادی که خواص چسب دارند اشاره کرد. استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد که در این بخش به طور مختصر و مفید درباره آن خواهیم گفت. با استفاده از چسب های خاص برای سرامیک ها، زمان نصب سرامیک ها را ذخیره می کنید و فرایند نصب بسیار سریع پیش خواهد رفت. چسب کف سرامیک چسب و استحکام بالایی دارد و بسیار ساده تر از روش های سنتی است.

برای جایگزینی کاشی های قدیمی خود می توانید از یک بنا برای نصب کاشی های جدید با مواد مورد نیاز کمک دریافت کنید، اما به یاد داشته باشید که این روش زمان زیادی طول خواهد کشید زیرا مواد مورد استفاده برای چسبیدن کاشی ها مدتی طول خواهد کشید تا خشک شوند. چندی پیش کارخانه های کاشی سازی سبک جدیدی از کاشی های سرامیکی را در بازار راه اندازی کردند که به کمک چسب به دیوار چسبیده است.

همچنین اگر سرامیک کف قدرت کافی نداره چسب زدن به این کاشی ها سخت و شاید غیرممکن باشه. امروزه کارخانه های کاشی و سرامیک خط تولید جدیدی را راه اندازی کرده اند که در آن انواع کاشی های چسبی را با وزن بسیار پایین ارائه می دهند. وزن کم کاشی ها آن را محبوب تر کرده است. چرا که به دلیل وزن کم، نصب آن ها آسان تر است و حتی اگر ساختار سرامیک های قدیمی قدرت کافی ندارد، مشکلی در چسب زدن به این سرامیک ها وجود نخواهد داشت. برای راحتی و سهولت شما، کارخانه ها چسب را دقیقا پشت سرامیک نصب کرده اند و فقط با اندازه گیری محل دقیق نصب، شما به راحتی می توانید آن را خودتان نصب کنید. این مدل کاشی سرامیکی بیشتر در فضای بین کابینت ها استفاده می شود.

استفاده از سرامیک های چسبی آشپزخانه بهترین راه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه شماست. چرا که به دلیل وجود وسایل سنگین مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و گاز امکان خالی کردن کامل آشپزخانه وجود ندارد. همچنین از سوی دیگر اگر می خواهید کاشی ها را به شیوه قدیمی تغییر دهید، باید تمام کابینت ها را بردارید و پس از نصب کاشی های جدید دوباره قرار دهید، همان طور که معلوم است چنین کاری بسیار دشوار و وقت گیر است. به همین دلیل بهترین راه برای جایگزینی کاشی های آشپزخانه استفاده از روش کاشی چسب است. چرا که علاوه بر آسان بودن، نتایجی را در مدت زمان بسیار کوتاه تری تولید خواهد کرد.

با توجه به اینکه استفاده از چسب های سرامیکی چندان ضخیم نیست، برای استفاده در کارهای ساختمانی بسیار مناسب است که نیاز به ریز بودن و جزئیات دارد. مزیت بعدی که در رابطه با استفاده از این محصول قابل بیان است این است که دوام بسیار خوبی دارد و پس از سال ها باقی می ماند.

این چسب ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و می توانند برای نصب سرامیک و کاشی در مکان هایی که در تماس مداوم با آب هستند استفاده شوند. در طول نصب کاشی های سرامیکی با استفاده از این محصول، نیازی به جدا کردن سرامیک یا کاشی های قبلی نیست. تنها کاری که باید انجام شود توجه به همواری سطح است. از آنجا که هر محصولی مزایایی دارد معایب نیز دارد. این وضعیت از محصول چسب سرامیک کف خارج نیست.

یکی از معایب که برای این محصول می توان به آن اشاره کرد این است که هزینه آن بیشتر از روش های قدیمی است. در هنگام نصب سرامیک ها با استفاده از این چسب ها باید از دقت، مهارت و ظرافت ویژه ای استفاده کرد. اگر قصد استفاده از این محصول را بر روی سرامیک ها و کاشی های از پیش نصب شده در مکان هایی مانند حمام دارید حتما به خشکی درزها توجه کنید، زیرا اگر رطوبتی قبل از نصب وجود داشته باشد باعث نارضایتی در نصب سرامیک ها با استفاده از چسب برای شما خواهد شد.

اگر هر گونه برامدگی، شکستگی و غیر مسطح بودن محل وجود داشته باشد، نمی توان از این محصول به صورت رضایت بخش استفاده کرد. در صورت نصب سرامیک بر روی سرامیک های قدیمی، باید به افزایش ارتفاع حمام و آشپزخانه توجه کرد، زیرا در صورت افزایش ارتفاع، مسائلی مانند تنظیم نبودن فاصله بین درها و کف یا کابینت ها و کمدهای دیواری وجود خواهد داشت.

برای نصب سرامیک از چسب های ویژه ای استفاده می شود. این چسب ها انواع مختلفی دارند که هر کدام شیوه استفاده خاص خود را دارند. در این بخش به بررسی انواع چسب های کف سرامیک و نحوه استفاده از این چسب ها می رویم:

چسب خمیری: هنگام نصب کاشی های سرامیکی با استفاده از این چسب باید اطمینان حاصل کرد که سطح آن خشک است. با توجه به مقاومت زیاد آنها می توان از این چسب ها در استخرها و حمام ها استفاده کرد.

چسب پودر: در ترکیبات چسب پودر از موادی استفاده می شود که بلافاصله پس از خشک شدن کامل مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت. از این نوع چسب برای نصب سنگ، کاشی، سرامیک، شیشه و غیره استفاده می شود. اما متاسفانه نباید از این چسب در مکان های مرطوب استفاده کرد، چون ضد آب نیست.

چسب پرسلانی: این چسب ها ضد آب نیستند و باید در مکان هایی که تماس کمتری با رطوبت و آب دارند استفاده شود. برای استفاده از چسب برای نصب سرامیک باید به اندازه کافی آب به آن اضافه کنید. همیشه به نسبت آب و چسب توجه کنید و سعی کنید بلافاصله پس از تهیه چسب از آن استفاده کنید.