قیمت سرامیک کف حیاط در انواع مدل ها و سایز های متنوع

از مصالح مورد استفاده برای کف حیاط، قیمت سرامیک کف در مدل های و سایزهای متنوع این محصول بسیار مناسب است.قیمت سرامیک کف حیاط در انواع مدل ها و سایز های متنوع

قیمت سرامیک کف حیاط

قیمت سرامیک کف حیاط از نکات بسیار مهمی که در مورد کفپوش مورد استفاده برای کف حیاط باید در نظر گرفته قیمت هر متر مربع آن است که این نرخ در مورد سرامیک بسیار متفاوت است و نسبت به موزاییک به عنوان کفپوش سنتی مورد استفاده در حیاط فرق زیادی دارد و رقیبی جدی برای آن محسوب می شود.

کیفیت سرامیک در نمونه های جدید این محصول ماندگاری آن را تضمین خواهد کرد و به خصوص سرامیک کف حیاط متفاوت از انواع سرامیک های معمولی است چون در فضای بیرون خانه قرار دارد و شرایط جوی متفاوتی بر این محصول تاثیر می گذارد که یخبندان و نور خورشید یا آب باران از جمله آنها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول باید از ویژگی های این سرامیک مطلع شد و بر اساس این ویژگی ها قیمت آن را تشخیص داد به عنوان مثال چنانچه این سرامیک ها حداقل ضخامت مناسب و لایه لعاب رویی را دارا باشند طبیعتاً مناسب کفپوش حیاط بوده و احتمالاً قیمت بالاتری نسبت به سرامیک های دیگر خواهند داشت.

همچنین نکته مهمی که در این سرامیک ها دارای اهمیت است عدم لیز بودن آنها است چون سرامیک لیزر باعث سر خوردن افراد می شود و به این ترتیب راه رفتن بر روی آنها بسیار مشکل خواهد بود به خصوص در فصل یخبندان این مسئله ممکن است خطرات جدی ایجاد کند.

فروش این سرامیک ها بر حسب متر مربع انجام می گیرد و به این شکل در قیمت نهایی ارائه شده به مشتری، تعداد سرامیک برای هر متر مربع در نظر گرفته نخواهد شد بلکه نرخ هر متر مربع ملاکی عملی برای قیمت گذاری آن خواهد بود و خریداران باید این را در نظر داشته باشند.

ضربه پذیری این سرامیک عامل بسیار مهمی در قیمت گذاری آن به شمار خواهد رفت چون این محصول در صورت قرار گرفتن در بیرون فضای بسته خانه تحت تاثیر انواع ضربات قرار می گیرند و حتی ممکن است وزن زیادی روی آنها تحمیل شود که از وزن این خودرو تا افراد را شامل گردد بنابراین تحمل فشار این سرامیک اهمیت بسیار زیادی دارد.

نرخ ارائه شده توسط تولید کننده این محصول برای سرامیک کف حیاط معمولاً پایین ترین نرخ است و علت این مسئله نیز عدم دخالت واسطه ها در فرآیند ارائه این محصول می باشد به طوری که هر چه واسطه های بیشتری در فروش این محصول دخالت کننده قیمت نهایی آن بالاتر خواهد رفت.

سفارش مستقیم اهمیت بسیار زیادی در خرید این محصول به خصوص برای کسانی که خریدار حجم زیاد آن هستند دارد و قیمتی که توسط تولید کننده برای این محصول پیشنهاد می شود برای صادرات بسیار عالی است و عالی بودن این محصول برای ارائه به بازارهای دیگر تضمین خواهد بود.

این سرامیک به دلیل ضد سرما بودن در برابر نوسانات دمایی ترک نمی خورند و مهمتر از همه این که لعاب ایجاد شده بر روی آن دارای ضخامت مناسبی بوده بنابراین تحت تاثیر سرما یا گرما از بین نمی رود و شست‌وشو مکرر حیاط با انواع مختلف شوینده ها باعث تخریب لایه لعاب روی آن نخواهد شده و تمامی این موارد بر قیمت این محصول تاثیر خواهند گذاشت.

قیمت سرامیک کف 80*80

قیمت سرامیک کف 80*80 ابعاد سرامیک یکی از عوامل موثر بر قیمت آن می باشد و هر چه ابعاد آنها بزرگتر شود قیمت نیز تا حدودی بالاتر خواهد رفت چون برای ساخت آنها به خط تولید ویژه نیاز است و تا حدی تکنولوژی ساخت آنها از نمونه های معمولی متفاوت خواهد بود.

سرامیک کف ۸۰ در ۸۰ از سرامیک های پرکاربرد امروزی است که نسبت به گذشته دارای استفاده بسیار بیشتری می باشد و به عبارتی در خانه های لوکس و لاکچری امروزی از این نوع سرامیک بیشتر استفاده می شود همچنین سرامیک کف مذکور هم برای بخش های مختلف حیاط و هم برای کف مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد زیادی دارد.

قیمت پیشنهادی برای هر متر مربع سرامیک ۸۰ در ۸۰ توسط تولید کننده محصول بسیار مناسب خواهد بود و خریداران با سفارش مستقیم از تولید کننده این سرامیک سایز بزرگ را با قیمتی بسیار بهتری برای هر جای ایران تهیه خواهند کرد.

قیمت سرامیک کف ۸۰ در ۸۰ متاثر از طرح و رنگ آن می باشد و وجود یا عدم وجود برجستگی بر روی این سرامیک از عواملی است که قیمت آن را تغییر خواهد داد چون سرامیک های مورد استفاده برای پذیرایی و بیشتر بخش های خانه از نوع صاف هستند اما نمونه هایی که در پارکینگ و حیاط مورد استفاده قرار می گیرند حالت شیاردار یا برجسته داشته تا کسی روی آن لیز نخورد.

قیمت سرامیک کف 50*50

قیمت سرامیک کف 50*50 از پرفروش‌ترین انواع سرامیک هایی که امروزه در بازار مصالح ساختمانی و فروشگاه های عرضه کاشی و سرامیک ارائه می شود سرامیک ۵۰ در ۵۰ است که هر چند امروزه نمونه های سایزهای بسیار بزرگتر از این محصول وارد بازار شده اند اما هنوز این سرامیک کف مشتری زیادی دارد.

قیمت سرامیک کف ۵۰ در ۵۰ همانند انواع سرامیک های دیگر تحت تاثیر عواملی تغییر خواهد کرد به عنوان مثال پوشش آب بر روی آن همچنین میزان فشردگی این محصول در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت و کسانی که قصد خرید این است سرامیک را دارند با ارتباط مستقیم با تولید کننده نرخی باورنکردنی را برای این محصول خواهند پرداخت.

مشتریان این محصول برای اطلاع دقیق تر از نرخ این سرامیک مخصوص باید تولید کننده معتبر آن را در داخل کشور شناسایی کنند سپس خرید آنلاین خود را با نرخ مناسب نهایی کنند و به این شکل قیمت عرضه این محصول نیاز مشتریان را برای صادرات نیز تامین می کند.

این محصول برای ارائه در بازارهای کشورهای منطقه ای بسیار عالی است و به دلیل نرخ پایین ریال ایرانی در برابر ارزهای خارجی قیمت بسیار مناسبی برای آن پرداخت می شود یعنی در داخل کشور ارزان تهیه می شود و در خارج با قیمت خوب به فروش می رسد.

مشتری با مراجعه به این سایت اطلاعات بسیار ارزشمندی را در مورد قیمت هر یک از طرح ها و مدل های محصول به دست خواهد آورد و به این ترتیب دانش خود را در مورد این سرامیک بالا برده و بر اساس سلیقه یا نیاز اقدام به درخواست محصول با نرخ ارزان تر در بسته‌بندی مناسب خواهد کرد.