قیمت سرامیک کف حیاط در مدل های طرح دار و ساده

حیاط خانه از جمله مکانهایی است که باید در انتخاب نوع کف پوش آن دقت زیادی داشت و انواع سرامیک با توجه به قابلیتهای خوبی که دارد، از جمله قابل شست و شو بودن آن، یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای کف پوش حیاط می باشد. قیمت سرامیک کف حیاط بستگی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، کیفیت، مواد به کار رفته شده در ساخت آن، طرح، رنگ و سایر عوامل دارد. ما در این مطلب سعی می‌کنیم تا با بررسی نکات مهم راجع به انواع سرامیک حیاط، شما عزیزان را در داشتن انتخابی درست یاری کنیم.

قیمت سرامیک کف حیاط در مدل های طرح دار و ساده

قیمت سرامیک کف حیاط طرح دار

قیمت سرامیک کف حیاط طرح دار امروزه مصالح ساختمانی نیز همانند سایر کالاها دارای افزایش قیمت بوده است قیمت سرامیک کف حیاط طرح دار و یا ساده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بستگی به عوامل متعددی از جمله نوسان ارز دارد. سرامیکها و کفپوشها از جمله محبوبترین مصالح ساختمانی هستند که دارای کاربردهای فراوانی می‌باشند و از جمله آنها که بسیار محبوب و پرفروش می‌باشند، از انواع طرحدار آنها می توان نام برد.

به خصوص سرامیکهای حیاط که باید دارای ویژگیهای خاصی از جمله مقاومت بالا باشند تا در برابر سایش و رطوبت مداوم از بین نرود، طبیعی است که قیمت سرامیک کف حیاط وابسته به کیفیت آن باشد، اما از آنجایی که عموما این سرامیکها جنبه تزیینی ندارند، می توانید به راحتی با قیمتی مناسب آن را از بسیاری از فروشگاههای مطمئن و فروشندگان منصف خریداری کنید.

قابل ذکر است که برای تخمین قیمت تمام شده سرامیک برای حیاط منازل خود ابتدا باید متراژ را برآورد کنید که چند متر مربع سرامیک برای پوشاندن کف حیاط احتیاج خواهید داشت، از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید که کاشیها و سرامیکهایی که برای کف حیاط استفاده می‌کنید به صورت مداوم در برابر نور خورشید، رطوبت، آب و رفت آمد مداوم و در نتیجه ساییدگی هستند.

قیمت سرامیکهای طرح دار نسبت به انواع ساده آن بالاتر است و این تفاوت قیمت به دلیل طراحی و رنگهای به کار رفته شده در آن هست. همچنین ممکن است این طرحها به صورت برجسته بر روی سرامیکها نقش بسته باشد که یکی از مناسب ترین گزینه های انتخابی برای حیاط و پارکینگ است و از سر خوردن و لغزش تا ند زیادی جلوگیری می‌کند و زیبایی محیط را دوچندان می‌‌نمایند.

پس بهتر است با انتخاب سرامیکهای با کیفیت خیال خود را آسوده کنید و با خرید از تولیدیها و فروشندگان مطمئن دغدغه قیمت و کیفیت مورد نظر را کاهش دهید. برای اینکه این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری کنید بهتر است به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق سایتهای معتبر، به مقایسه قیمتها بپردازید و خریدی مطمئن‌ داشته باشید.

با خرید از کالای ایرانی علاوه بر اینکه از کارگران ایرانی و هموطنان خود حمایت خواهید کرد، در صرف هزینه ها نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهید نمود. سرامیکهای با ابعاد بزرگتر، دارای قیمت مناسب تری هستند و سطح مورد نظر را در ابعاد وسیع تری پوشش می دهند علاوه بر اینکه دارای ظاهری شکیل نیز هستند به خصوص اگر به صورت لوزی چیدمان شوند، محیطی فوق العاده لاکچری را به نمایش خواهد گذاشت.

کاشی و سرامیکهایی با ابعاد کوچکتر دارای قیمتهای مناسبی هستند و پرفروش‌ترین نوع سرامیک هستند که بسیار پرکاربرد می باشند و عموماً به صورت مربعی چیدمان می شوند و برای انواع محیطهای اداری و تجاری بسیار مناسب هستند.

سرامیک کف حیاط در مدل های ساده

سرامیک کف حیاط در مدل های ساده از آنجا که طرحهای ساده همیشه مورد پسند اکثر افراد جامعه هستند و متناسب با تمامی سبکهای معماری می باشند، برای پوشاندن کف حیاط نیز بهتر است از انواع سرامیک کف حیاط در مدل های ساده استفاده کنید و مطمئن باشید که طرحهای ساده همیشه زیبا و چشم نواز هستند و به راحتی با تمام متریال ست می شوند، به خصوص رنگهای روشن سفید و کرمی که بسیار موردپسند هستند و شست و شو و تمیزی آنها نیز بسیار راحت است، برخلاف رنگهای تیره که گرد و غبار و آلودگی بر روی آنها به خوبی نمایان است.

مدلهای ساده ابعاد را بزرگتر نشان می دهند و هنگامی که پاکیزه و درخشان هستند انرژی مثبت و حسی خوب را منتقل می‌کنند، بر خلاف سرامیکهایی با طرح و مدلهای شلوغ و پیچیده که ذهن را درگیر کرده و فضا را کوچکتر نشان می دهند علاوه بر اینکه در صورت استفاده طولانی مدت رنگ آنها کمرنگ می شود.

طرحهای ساده این امکان را به شما می دهند تا با بهره گیری از سایر رنگهای مکمل و یا حتی متضاد، محیط مورد نظر خود را هر آنگونه که باب سلیقه شما عزیزان است، تزئین کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

از دیگر مشخصه ها و برتریهای طرحهای ساده این است که در برابر مواد شوینده مقاوم هستند و بدون نگرانی بابت کمرنگ شدن یا آسیب دیدن طرحهای آن، میتوان از انواع مواد شیمیایی ضعیف و قوی برای ضدعفونی کردن و شست و شوی آنها بهره برد، در صورتی که اگر از انواع کاشی و سرامیک طرحدار برای حیاط یا پارکینگ استفاده شود، در دراز مدت طرح آن کمرنگ و سپس محو می شود به گونه ای که زیبایی خود را از دست خواهند داد.

مدلهای ساده محیط را خلوت تر و آرام تر نشان می دهند و نور خورشید را نیز به خوبی منعکس می کنند که به روشن شدن فضا کمک بسیاری می کند. درست است که سرامیکها دارای مقاومت خوبی هستند، اما با افتادن اجسام سنگین بر روی آنها دچار آسیب و شکستگی خواهند شد، بنابراین انتخاب سرامیکهایی با مدلهای ساده این اطمینان خاطر را به شما می دهده حتی پس از گذشت چندین سال از انتخاب آنها، اگر بخشی از آن دچار آسیب شد، طرح مورد نظر را به راحتی خواهید یافت.

ما در این مجموعه سعی کرده ایم با ارائه طرحهای بسیار متنوع، ساده، شیک و جذاب و با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک، کالایی با کیفیت برای شما فراهم ساخته و با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز برسانیم.

برای آگاهی از قیمتها و مشاهده طرحهای متنوع، فقط کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از طريق راه های ارتباطی مختلف از محصولات متنوع دیدن کنید و برای ثبت سفارش به صورت عمده و یا خرده با ما در ارتباط باشید و از کیفیت فوق العاده محصولات تولیدی این مجموعه اطمینان خاطر داشته باشید.