قیمت سرامیک کف درجه دو

از محصولاتی که برای پوشش کف های سیمانی ساختمان مورد استفاده فراوان قرار می گیرد سرامیک کف درجه دو است که به لحاظ برخی ویژگی ها با انواع درجه یک متفاوت است ولی کاربرد آن جهت بسیاری از ساختمان ها مناسب بوده و باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های نصب می شود همچنین برای اطلاع از قیمت سرامیک مذکور می توان با تولید کننده آن در کشور ارتباط برقرار کرد و از طریق این سایت اطلاعات کاملی را در مورد ویژگی ها و قیمت روز آن به دست آورد.قیمت سرامیک کف درجه دو

سرامیک کف درجه دو

سرامیک کف درجه دو سرامیک کف درجه دو به نوع خاصی از سرامیک گفته می‌شود که در حد بسیار کم میلی متری دارای لب پریدگی و یا از بین رفتن لعاب است و هیچ تاثیر خاصی برای زیبایی محل کار نخواهد داشت و در عین حال ممکن است از طرح ها و مدل های بسیار زیبایی نیز برخوردار باشد.

این نوع سرامیک برای مکان هایی که زیاد در دید نیستند مانند مجتمع های مسکونی، شرکت ها و کارخانجات می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و در عین حال با این کار شما مجبور به خرید سرامیک های ارزان قیمت با کیفیت کم نخواهید بود بلکه از این سرامیک های درجه یک استفاده کرده و قیمت کمتری نیز برای خرید آن پرداخت خواهید کرد.

انواع سرامیک کف درجه دو و نوع درجه یک این محصول به لحاظ قیمت تفاوت دارند که ممکن است تا ۲۰ درصد نیز برسد و این تفاوت برای ساختمان های یک طبقه و آپارتمان های کوچک قابل توجه نیست اما چنانچه ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و پروژه های بزرگ برای انجام سرامیک کاری انتخاب شوند همین ۲۰ درصد اختلاف به مقدار قابل توجهی در هزینه های ساخت و ساز تاثیر قابل توجهی می گذارد.

این نوع سرامیک ها همچون نمونه های درجه یک در کیفیت، اندازه و رنگ هیچ تفاوتی ندارند و با برخورداری از تمام این ویژگی ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و کف مورد نظر را بپوشانند همچنین درجه بندی انواع کاشی و سرامیک از درجه 1 تا درجه 5 متفاوت است بنابراین بین سرامیک کف درجه یک و درجه دو اختلاف اندکی وجود دارد.

این نوع سرامیک ها به لحاظ مقاومت نسبت به آب فوق العاده عالی هستند و پایداری آنها در برابر فشار نیز قابل توجه است علاوه بر این ضخامت مناسبی همانند سرامیک های درجه یک دارند و به دلیل لعاب مناسب و زیاد شستشوی آنها با آب به طور مرتب می تواند انجام شود.

این سرامیک طرح های بسیار زیبایی دارند و رنگ بندی آنها نیز متنوع می باشد همچنین اخیراً در سایزهای جدیدی وارد بازار شده اند که برخلاف نمونه‌های قبلی بسیار بزرگتر بوده و ابعاد آنها در طول و عرض بیشتر از یک متر خواهد رسید.

از ویژگی‌های خاص این سرامیک ها می توان به مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی مانند اسیدها بازها اشاره کرد و به این ترتیب این محصولات با داشتن لایه رویی در برابر آب مقاومت می‌کنند در حالی که اگر ضخامت این لایه نازک باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد اسید و باز به راحتی با رس و سایر ترکیبات موجود در سرامیک واکنش نشان داده و شکل ساختاری سرامیک را به کلی از بین می برند.

از نظر کیفیت بین نوع درجه یک و درجه دو این سرامیک تفاوتی دیده نمی‌شود و هر دو به یک اندازه در زیبایی محیط تاثیر دارند، البته این سرامیک در واقع سرامیک همان سرامیک درجه یک است منتها ممکن است همان طور که گفته شده دارای برخی معایب کوچک باشد که اکثرا نیز در دید قرار نمی گیرد.

سرامیک های درجه دو بر خلاف نمونه های درجه ۴ و ۵ دارای برش لیزری هستند به این معنی که کناره های کاملاً صافی دارند و به این ترتیب وقتی دو سرامیک در کنار یکدیگر قرار می گیرند کمترین فضا بین آنها ایجاد می‌شود و این کمک زیادی در عایق سازی کف خواهد کرد.

سطح سرامیک نیز کاملاً صاف است و هیچ نوع برجستگی و فرورفتگی در کمترین میزان ممکن در آن دیده نمی‌شود و به این جهت است که استفاده از این سرامیک ها در سطوح بزرگ و کوچک باعث تجمع آب در یک مکان خاص نخواهد شد و این از احتمال نشت آب از بین آنها جلوگیری خواهد کرد.

در سرامیک های درجه دو نسل جدید از ترکیبات پلیمری به عنوان مواد سازنده محصولات استفاده می شود و این باعث ایجاد استحکام فوق العاده زیاد در سرامیک می گردد همچنین در اثر ضربه و به راحتی شکسته نخواهند شد نفوذ پذیری آن نسبت به آب بسیار کم بوده و امکان تولید سرامیک های با ابعاد بزرگ در اثر استفاده از این پلیمرها فراهم می گردد.

مبلغی که برای خرید این نوع سرامیک در متر مربع پرداخت می شود همان طور که گفته شد نسبت به سرامیک های درجه یک کمتر است و همین اختلاف قیمت برای پروژه های بزرگ ساختمانی فرصت بسیار خوبی است تا از این طریق در هزینه ها صرفه جویی نمایند علاوه بر این گاهی می توان در سفارشات عمده و حجم بالای این سرامیک ها تخفیف ویژه توسط کارخانه های تولید کننده ارائه می‌شود استفاده کرد و به این ترتیب قیمت تهیه این سرامیک ها برای آنها دو چندان ارزان تر خواهد شد.

از نظر نحوه ارسال بین این سرامیک ها و نمونه های دیگر تفاوتی وجود ندارد و این محصولات در پالت های ویژه قرار داده شده که بر روی تریلی های بزرگ حمل می شوند همچنین هزینه ارسال این نوع سرامیک با انواع دیگر برابر است و استفاده از این سرامیک برای هر پروژه ساختمانی به راحتی امکان پذیر است و در این زمینه محدودیتی برای استفاده از سرامیک وجود ندارد بنابراین در پروژه های لوکس و لاکچری و ساختمان های معمولی این نوع سرامیک قابلیت استفاده دارند.

خرید این سرامیک از طریق فضای مجازی و دنیای اینترنت با همین سایت به راحتی قابل انجام خواهد بود و مشتری به اینجا مراجعه کرده و نمونه های مختلف سرامیک را مشاهده و انتخاب را از بین آنها انجام خواهد داد تا به این ترتیب و با حداقل قیمتی که امکان دارد این سرامیک به صورت سفارش اینترنتی خریداری شده و رزرو می گردد تا مشتری آن را به دست آورده و از قیمتی که برای آن پرداخت کرده است راضی خواهد بود.