قیمت سرامیک کف سایز بزرگ در رنگ های خاص و متنوع به صورت عمده

کاشی و سرامیک محصولاتی بسیار پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند. این کالا دارای تنوع بالایی از حیث رنگ، اندازه، طراحی، مدل و درجه کیفی است. در این مطلب، قیمت سرامیک کف سایز بزرگ در رنگ های خاص و متنوع به صورت عمده بررسی می شود.

قیمت سرامیک کف سایز بزرگ در رنگ های خاص و متنوع به صورت عمده

قیمت سرامیک کف سایز بزرگ

قیمت سرامیک کف سایز بزرگ مصالح ساختمانی مربوط به نما، کف و دیوار ساختمان انواع و اقسام گوناگونی دارند. این محصولات در برگیرنده انواع کاشی، سرامیک، گرانیت، سنگ و آجر می باشند. اما از میان این مواد و متریال، سرامیک کالایی است که موضوع اصلی بحث و بررسی ما در این مقاله قرار گرفته است.

سرامیک هایی که در کارخانه های استان های یزد، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی تولید و روانه بازار می شوند هر یک بسته به هدفی که از تولید و کاربرد آنها وجود دارد محصولاتی با ضخامت، قیمت، ابعاد و مدل های متفاوتی هستند.

به عنوان مثال، سرامیک های کف پارکینگ محصولاتی با ابعاد کوچک که مربع هایی به اضلاع ۱۰ سانتی متر می باشند و با رنگ و ظاهر مات شبیه موزاییک تولید می‌ شوند هستند. حال آن که سرامیک های کف حمام، کف آشپزخانه و کف سرویس بهداشتی سرامیک های صیقلی با ابعادی به مراتب بزرگ تر از سایز سرامیک کف پارکینگ هستند.

اما همین سرامیک ها از سرامیک هایی که برای کف سالن های پذیرایی، سالن های کنفرانس و مجتمع های تجاری لوکس یا ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می‌ گیرند به مراتب کوچک تر می باشند. سرامیک های سایز بزرگ در واقع اغلب در زمره همین دسته و نوع از سرامیک قرار می‌ گیرند.

به عبارت دیگر، این مصالح ساختمانی در ابعادی که شاید کمترین اندازه آن مربع هایی با ضلع ۵۰ سانتی متر باشد تولید و به بازار کاشی و سرامیک عرضه می شوند. در واقع، در ساخت و تولید انواع سرامیک یک نکته بسیار مهم و یک معیار اصلی وجود دارد و آن این است که این مواد هر قدر بزرگ‌ تر باشد، سطح صاف تر و براق تری دارند و برای پوشش دادن کف ساختمان از جمله مکان هایی که به آن اشاره شد مناسب تر به نظر می رسند.

لازم به ذکر است که برخی از سرامیک های سایز بزرگ دارای طرح ها، مدل ها و رنگ بندی هایی هستند که شباهت بی نظیر و بسیار زیادی به سایر مصالح ساختمانی دارند. این سرامیک ها با طرحی شبیه به سنگ مرمریت، گرانیت، آجر و یا پارکت تولید می‌ شوند و نحوه چیدمان و قرارگیری آن ها در یکدیگر با توجه به نوع کاربرد و طرح روی آنها از سرامیکی به سرامیک دیگر تفاوت دارد.

نکته‌ ای در خصوص سرامیک هایی که سایز آنها بزرگ است وجود دارد و این است که این محصولات علاوه بر آن که برای کف مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است در برخی موقعیت ها برای ساخت پلکان، لابی و حتی دیوار هم مورد بهره‌ برداری واقع شوند.

افزون بر مواردی که به آن اشاره شد باید گفت برخی از سرامیک های کف سرامیک هایی با تایل های مستطیلی شکل هستند. این سرامیک ها با طول ۵۰ سانتی متر و یا بیشتر و با عرض ۲۰ سانتی متر و یا بیشتر تولید و به بازار عرضه می شوند.

اغلب آنها به رنگ سفید بوده و بدون طرح و امواج نا منظم روی سطح سرامیک می باشند. این محصولات سطحی بسیار صیقلی و درخشنده دارند که نور را از خود منعکس می کند.

باید توجه داشت که قیمت انواع سرامیک هایی که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرند به عوامل مختلفی بستگی دارد. این محصولات علاوه بر ابعاد، رنگ بندی، طراحی و درخشان یا مات بودن، برند خاصی را هم شامل می‌ شوند. گاهی اوقات برند یک سرامیک یا کاشی می تواند قیمت این محصول را بسیار متغیر کند.

از این رو، آنچه هنگام انتخاب این کالا باید مورد توجه قرار گیرد این است که سرامیک چینی یا پرسلان سخت تر از سرامیک است و انعطاف پذیری بیشتری دارد. اگرچه هر دو از مخلوط خاک رس و مواد طبیعی دیگر ساخته شده و در یک کوره پخته می شوند، اما خاک رس استفاده شده برای پرسلان بیشتر تصفیه شده و تمیزتر است.

تایل­ سرامیکی با پایه خاک رس، یک انتخاب ایده آل برای بهترین سرامیک کف، دیوارها و کف آشپزخانه، دیوارها و کف حمام، کف زیر زمین، کف حیاط، اتاق های لباس شویی و دیگر مناطق مرطوب محسوب می شود.

تایل های کف بسیار با دوام هستند و در برابر سایش، آب و انواع لکه مقاوم بوده و مراقبت از آنها آسان است. در حال حاضر در رتبه بندی تایل­ های سرامیک، محبوب ترین گزینه، انتخاب تایل ­های بزرگ تر از مربع هایی به اضلاع ۸۰ سانتی متر است.

لازم به ذکر است که سرامیک هایی که سایزهای بسیار بزرگی دارند به عنوان سرامیک اسلب شناخته می‌ شوند و گزینه های بسیار مناسبی برای انواع دیوار و کف به شمار می روند. شایان توجه است که سرامیک های اسلب یا سایز بزرگ معمولاً دارای معایبی هم هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

شاید به جرات بتوان ادعا کرد که مهم ترین و بزرگ ترین ایرادی که به سرامیک های سایز بزرگ وارد می کنند به سرد بودن آن ها در فصول سرد سال مربوط نمی شود. علت این سردی به دلیل اندازه های بزرگ آن ها می باشد. همچنین، سخت بودن سطح آن می تواند بعضی مواقع مشکل ساز باشد، خصوصا زمانی که افراد مسن و کودکان روی آن لیز می خورند.

در چنین مواقعی احتمال رسیدن آسیب و صدمه جدی به این افراد بسیار زیاد می‌ باشد و ممکن است صدمات جبران نا پذیری به بار آورد. از دیگر معایب سرامیک اسلب دشوار بودن شیوه نصب آن بر روی کف و دیوار است. علت این امر به ابعاد بزرگ و وزن زیاد این محصول مربوط می شود. البته با وجود این موارد، هرگز نمی توان از ویژگی ها، امتیازات و فواید این محصول چشم‌ پوشی کرد.

به منظور استعلام از جدیدترین و آخرین قیمت انواع کاشی و سرامیک با ابعاد بسیار بزرگ و اسلب کافی است به پایگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه کنید و محصولات ما را به همراه تصاویر، قیمت و مشخصه های هر یک با دقت بررسی نمایید. فروشگاه ما یک مرکز بسیار معتبر در عرضه، توزیع و صادرات انواع سرامیک با جدیدترین طرح و مدل روز به صورت عمده به شمار می رود.