قیمت سرامیک کف پذیرایی جدید با رگه های طوسی در مدل های زیبا

سرامیک کف با رگه های طوسی از بهترین انواع سرامیک برای کف پذیرایی می باشد این سرامیک ها در مدل های مختلف موجود می باشند و دارای تنوع فراوان هستند.قیمت سرامیک کف پذیرایی جدید با رگه های طوسی در مدل های زیبا

قیمت سرامیک کف پذیرایی

قیمت سرامیک کف پذیرایی انتخاب یک سرامیک کف زیبا در افزایش جذابیت محیط منزل بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل سرامیک کف پذیرایی باید با دقت بسیار انتخاب شود تا جذابیت محیط دو چندان شود؛

اگر که تاکنون برای خرید سرامیک کف پذیرایی به مراکز معتبر مراجعه کرده‌ اید مطمئنا متوجه این موضوع شده اید که قیمت مدلهای متنوع این محصول متفاوت می باشد اما علت این تفاوت قیمت چیست و چه عواملی در تعیین قیمت سرامیک کف پذیرایی تاثیرگذار است؟

با ما باشید تا در ادامه این مطلب به بررسی این موضوع بپردازیم.

  1. کیفیت: از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت سرامیک کف پذیرایی تاثیر گذار می باشد کیفیت آن است که حتما باید در هنگام خرید این امر را به طور ویژه در نظر بگیرید.
  2. در واقع هر چقدر که کیفیت سرامیک کف پذیرایی بیشتر باشد یعنی این که ضخامت آن بالا باشد و از متریال با کیفیت تری برای تولید آن استفاده شده باشد و همچنین تخلخل کمتری داشته باشد دارای کیفیت بیشتری است و در نتیجه قیمت آن نیز بیشتر می باشد.
  3. سایز و اندازه: باید گفت که سایز و اندازه سرامیک کف پذیرایی از عوامل مهمی است که می تواند در تعیین قیمت این محصول تاثیر زیادی داشته باشد در واقع همان طور که مشخص است هر چقدر که سایز و اندازه سرامیک بیشتر باشد و دارای ضخامت بیشتری باشد قیمت بیشتری دارد.
  4. طرح و رنگ: از دیگر موارد تاثیر گذار در افزایش و یا کاهش قیمت سرامیک کف پذیرایی طرح و رنگ آن می باشد به طور کلی انواع سرامیکی که دارای طرح و رنگ های ریز تر هستند و دارای جزئیات بیشتری می باشند و همچنین از لعاب باکیفیت‌ تری برای تولید آنها استفاده شده، دارای قیمت بیشتری هستند.
  5. باید بگوییم که سرامیک هایی که ساده تر می باشند و از طرح و رنگ ساده تری در تولید آنها استفاده شده است از نظر قیمتی دارای ارزش کمتری هستند و با توجه به بودجه خود می توانید هر کدام را خریداری کنید.
  6. خرید عمده و یا جزئی: خرید عمده و یا خرید جزئی سرامیک کف پذیرایی می تواند در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار باشد به طور کلی اگر خریدار بتواند این محصول را به صورت کلی از تولید کننده اصلی خریداری کند می‌ تواند تا حدود زیادی در هزینه خرید آن صرفه جویی کند.

همچنین گفتنی است که اگر خریدار این محصول را به تعداد کم و یا به اصطلاح به صورت جزئی خریداری کند باید هزینه و قیمت بیشتری را برای خرید آن پرداخت کند‌.

خرید مستقیم و یا از طریق واسطه ها: از عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت نمونه های مختلف سرامیک کف پذیرایی خرید مستقیم و یا خرید آن از طریق واسطه ها می باشد.

باید به این نکته اشاره کرد که اگر سرامیک کف پذیرایی را به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی خریداری شود تا حدود ۲۰ درصد در کاهش هزینه ها تاثیر گذار است اما اگر که سرامیک کف پذیرایی از طریق واسطه ها خریداری شود باید هزینه بیشتری را برای خرید آن پرداخت کرد.

ایرانی و یا خارجی بودن: ایرانی و یا خارجی بودن سرامیک کف پذیرایی می‌تواند در افزایش و کاهش قیمت این محصول تاثیر داشته باشد و باید گفت که به خاطر بالا بودن هزینه و نرخ ارز و همچنین عوارض گمرکی بالا قیمت سرامیک کف پذیرایی خارجی بسیار گران تر از نمونه های ایرانی آن است.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که تولید کنندگان کاشی و سرامیک در ایران در زمینه تولید این محصول پیشتاز می باشند و می توانند بهترین و باکیفیت ترین نوع این محصول را تولید کنند که با نمونه های خارجی آنها کاملاً قابل رقابت است و حتی کیفیت بیشتری هم دارند‌.

برند تولیدی: برند تولید کننده تاثیر زیادی در قیمت محصول دارد در واقع برخی از برند های تولید کننده سرامیک کف پذیرایی این محصول را با کیفیت بالاتری تولید می کنند و شناخته شده تر می باشند و در نتیجه محصول خود را با قیمت بیشتری به خریداران عرضه می کنند.

و باید گفت که برند های کمتر شناخته شده در زمینه تولید سرامیک کف پذیرایی محصول خود را با قیمت کمتر و مناسب تری به فروش می رسانند و شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود این محصول را از هر برندی که بخواهید خریداری کنید.

میزان صادرات: میزان صادرات سرامیک کف پذیرایی از دیگر موارد مهمی است که در تعیین قیمت این محصول تاثیر زیادی دارد در حقیقت به خاطر بالا بودن نرخ ارز برخی تولید کنندگان ایرانی تمایل بالایی به صادرات این محصول به کشورهای خارجی دارند.

باید این نکته را اضافه کنیم که افزایش صادرات سرامیک به کشورهای خارجی باعث کاهش میزان عرضه سرامیک کف پذیرایی به بازارهای داخلی می شود و کاهش عرضه باعث افزایش قیمت خواهد شد.

برای خرید و یا اطلاع از آخرین قیمت سرامیک پذیرایی کف حیاط می توانید به صورت حضوری به مراکز معتبر فروش این محصول در سراسر کشور مراجعه و انواع این محصول را مشاهده و سپس خریداری کنید.

خرید حضوری پیشنهاد نمی‌ شود چراکه امکان مقایسه سریع ویژگی های مختلف محصول مانند کیفیت و قیمت وجود ندارد و این امر به خودی خود باعث هدر رفت وقت و هزینه فرد می شود.

همچنین می‌توانید انواع سرامیک کف پذیرایی را به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کنید به این منظور می توانید به سایت های معتبری که در زمینه فروش انواع این محصول فعالیت می‌ کنند مراجعه کنید.

با خرید اینترنتی میتوانید انواع سرامیک را از نظر ویژگیهای مختلف مانند سایز، کیفیت، قیمت، برند تولیدی و غیره مقایسه کرده و همچنین از نظرات دیگر خریداران و کاربران موجود در سایت استفاده کنید و در نهایت بهترین و با کیفیت ترین نوع سرامیک کف پذیرایی را خریداری کنید.

همچنین با خرید اینترنتی می توانید به میزان زیادی در هزینه خرید خود صرفه جویی کنید چرا که امکان مقایسه سریع وجود دارد و همچنین می توانید از تخفیف های خوبی که فروشندگان آنلاین روی محصولات خود قرار می دهند استفاده کنید.

برای اطمینان از کیفیت محصول می‌ توانید از فروشنده بخواهید که نمونه‌ ای از محصول را برای شما ارسال کند و سپس با دیدن نمونه با دید باز و اطمینان خاطر بیشتری محصول را خریداری کنید‌.