قیمت سرامیک کف پذیرایی در جدید ترین طرح های روز دنیا با ضمانت کیفیت

جدیدترین طرح های روز دنیا در مورد سرامیک کف پذیرایی در داخل کشور تولید می شود و همه آنها به دلیل مرغوب بودن دارای ضمانت کیفیت است.

قیمت سرامیک کف پذیرایی در جدید ترین طرح های روز دنیا با ضمانت کیفیت

قیمت سرامیک کف پذیرایی جدید

قیمت سرامیک کف پذیرایی جدید

استفاده از سرامیک کف برای پذیرایی تنها پوششی برای پوشاندن کفی بتنی یا سیمانی نمی باشد بلکه این محصول تاثیر بسیار زیادی در زیبایی هر چه بیشتر این قسمت از خانه ایفا می کنند و به این ترتیب قیمت این سرامیک تاثیر مستقیمی در هزینه های زیباسازی داخلی دارد.

برای تولید سرامیک کف پذیرایی در نمونه های جدید هم از ماده اولیه متفاوت استفاده می شود و هم این که تکنولوژی ساخت این سرامیک ها مکانیزه بوده و با گذشته فرق می کند و امکان تولید در متراژ زیاد و با کیفیتی بالاتر از گذشته فراهم است.

در ساخت این سرامیک ها تنها از خاک رس و سیلیکات استفاده نشده بلکه مواد درجه یک بسیار با کیفیت از قبیل پلیمرهای صنعتی در ساختار آن مورد استفاده قرار می گیرد که این مواد در استحکام بخشی به سرامیک مورد نظر نقش بسیار زیادی ایفا خواهند کرد.

برای ساخت این سرامیک ابتدا مواد اولیه به صورت خمیر در آمده و در خط تولید قرار می گیرند و با استفاده از حرارت و اعمال فشار سرامیک شکل می گیرد.

در مراحل بعدی تولید، سرامیک خام حرارت دیده و طرح های مختلفی روی آن ایجاد می گردد که نقش بسیار مهمی در طراحی داخلی خانه دارند و به عبارتی استفاده از این سرامیک نوع دکوراسیون خانه را تعریف می کند.

چنانچه مدل سرامیک مورد استفاده در کف مدرن باشد ساختمان با مدل امروزی همخوانی بیشتری خواهد داشت البته هنوز هم طرح ها و مدل های کلاسیک زیادی برای این محصول استفاده می شود و همخوانی آن دکوراسیون قدیمی و کلاسیک بیشتر خواهد شد.

این سرامیک ها به لحاظ ابعاد بسیار متنوع هستند و نمونه‌های مختلفی از آنها وجود دارند به عنوان مثال برخی از این سرامیک ها دارای ابعاد 1 در 1 متر می باشند در حالی که برخی دیگر ابعاد ۵۰ در ۵۰ سانتی متر دارند و برخی نمونه‌ها نیز از ابعاد ۶۰ در ۶۰ و ۸۰ در ۸۰ برخوردارند.

امروزه ابعاد بزرگتر سرامیک مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است زیرا سطح یک دستی از بنا را را ایجاد خواهد کرد و زیبایی این مکان را چند برابر بیشتر خواهد بود همچنین ضخامت این سرامیک زیاد است چون تردد روی آن زیاد است و باید دارای خصوصیت سایش ناپذیری باشد.

لعاب به کار رفته در این سرامیک نسبتاً ضخیم بوده بنابراین با خیال راحت امکان شستشوی سطح این سرامیک ها با هر نوع شوینده ای وجود دارد و این لعاب ضخیم تضمینی بر عدم آسیب دیدن آن در اثر شستشوی مکرر و زیاد است.

تفاوتی که سرامیک های کف پذیرایی امروزی با نمونه های قدیمی تر دارند استفاده از پلیمر و رزین در ساختار سرامیک و لعاب روی آن می باشد که باعث کیفیت بسیار بهتر از سرامیک می شود و ماندگاری آن را از هر جهت تضمین خواهد کرده.

در استفاده از این محصولات و سفارش آنها، اطلاع از قیمت این محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چه قیمت این محصول ارزان تر باشد احداث کف هزینه کمتری خواهد داشت و در این بین ساده یا طرح دار بودن آنها همچنین ابعاد مختلف این محصول در قیمت گذاری نقش دارند.

قیمتی که برای این سرامیک کف توسط تولیدکنندگان محصول پیشنهاد می شود بر هزینه ایجاد کف پذیرایی موثر است و امروزه ابعاد بزرگ محصول قیمت بالاتری دارند همچنین نمونه هایی که دارای ابعاد کوچکتری هستند از قیمت پایین تری برخوردار هستند.

قیمت پایین تر سرامیک کف پذیرایی در ابعاد کوچک تر این محصول به خاطر کیفیت پایین آنها نیست بلکه به دلیل دمده شدن است چون در ابعاد کوچک کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و پیمانکاران و مالکان ساختمان امروزه به سمت استفاده از سرامیک های با ابعاد بسیار بزرگ روی آورده‌اند.

قیمت ماده اولیه تشکیل دهنده این سرامیک ها بر نرخ آنها بسیار تأثیرگذار خواهد بود و بر اساس کیفیت موادی که در ساختار این سرامیک ها استفاده شود قیمت ها نیز بالاتر می رود.

امروزه استفاده از انواع رزین ها و پلیمرهای صنعتی نرخ سرامیک را بسیار بیشتر کرده است چون رزین ها از قیمت بالایی برخوردارند و به این شکل نرخ نهایی سرامیک را چندین برابر افزایش می دهند.

این محصول در نمونه های ساده آن قیمت ارزان تری دارد و نمونه هایی که دارای طرح های بیشتری هستند و تنوع رنگ در آنها فراوان تر می باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهند بود بنابراین ساده یا طرح دار بودن این سرامیک ها تعیین کننده نرخ آنها است.

تقاضا برای سرامیک های ایرانی در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان بسیار زیاد است و دلیل این مسئله نیز سابقه بسیار طولانی کشور ما در ساخت کاشی و سرامیک می باشد که باعث شده تنوع محصولات ایرانی بسیار بالا باشد.

کشورهای همسایه ایران از وارد کنندگان این محصول ایرانی هستند چون این کشورها به علت عدم داشتن تجهیزات و امکانات مناسب توانایی تولید ندارند و وارد کننده می باشند.

میزان صادراتی که برای این محصول به بازارهای مختلف وجود دارد بر قیمت نهایی آن تاثیر زیادی می گذارد و هر چه روند صادرات بیشتر شود قیمت در داخل افزایش می یابد و فروش این محصول در بازارهای دیگر کشورها با قیمت بسیار خوبی انجام خواهد شد.

با بالا رفتن نرخ ارزهای خارجی میزان درخواست صادرکنندگان برای انواع این سرامیک ویژه در نمونه های کف پذیرایی از تولیدکنندگان داخلی بالا رفته و در نتیجه این مسئله قیمت با افزایش روبرو می شود چون میزان عرضه در بازار های داخلی کاهش می یابد.

برای آگاه شدن از قیمت نمونه های مختلف این سرامیک کف پذیرایی در جدید ترین و زیباترین نمونه ها مراجعه به این سایت اطلاعات کاملی را در مورد این سرامیک به مشتری ها ارائه خواهد کرد و به آنها این امکان را خواهد داد انتخاب محصول راحت تری داشته باشند.

در این سایت تصاویر نمونه های سرامیک کف پذیرایی در همه مدل های موجود به نمایش درآمده و خریدار از طریق اینترنت و با استفاده از گوشی موبایل، لپ تاپ و تپلت امکان خرید در هر زمان و مکان را خواهد داشت.

محصول سفارشی با بسته بندی کاملا سالم به آدرس مشتری فرستاده می شود تا نیاز مشتری را تامین کند و در اسرع وقت نیاز مشتریان را به انواع مختلف سرامیک تامین می کند.