قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن و مقاوم در برابر ضربه با بهترین کیفیت

برای پوشاندن کف سالن، مصالح ساختمانی متنوعی استفاده می شود که کاشی و سرامیک کف پذیرایی در مدل ها و طرح های مختلف، پر کاربردترین است.

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن و مقاوم در برابر ضربه با بهترین کیفیت

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن

قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن قبل از آن که در خصوص قیمت سرامیک کف پذیرایی مدرن صحبت کنیم، ضرورت دارد تا ابتدا به معرفی انواع سرامیک و کاربردهای آن بپردازیم.

سپس، با مقایسه سرامیک های مختلف، توصیف نرخ روز آنها شفاف تر بیان خواهد شد.

سرامیک محصولی است که در کنار کاشی در وهله اول برای پوشش دهی کف و دیوارهای حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مورد استفاده واقع می شود.

اما باید توجه داشت که استفاده از سرامیک صرفاً محدود به مکان های نامبرده نمی باشد.

بلکه این کالا برای پوشش دهی کف اتاق های خواب و سالن پذیرایی هم کاربرد دارد.

اما آنچه سرامیک های این مکان ها را از یکدیگر متمایز می سازد در نگاه اول اندازه و ابعاد آن ها است.

پر واضح است که ابعاد سرامیک پذیرایی به مراتب بزرگ تر از ابعاد سرامیک هایی است که در محیط های مرطوب ساختمان به کار برده می شود.

افزون بر این، سرامیک پذیرایی اغلب فاقد طرح و مدل است و رنگ های آن در غالب موارد طیف رنگ های بسیار روشن از جمله سفید، کرم، طلایی و یاسی را دربر می‌ گیرد.

برای پوشاندن کف سالن، مصالح ساختمانی متنوعی استفاده می شود که کاشی و سرامیک کف پذیرایی در مدل ها و طرح های مختلف، پر کاربردترین است.

از آنجا که تمرکز و کانون توجه این مقاله به سرامیک کف پذیرایی معطوف است، از توصیف و بررسی سرامیک های غیر از این نوع خودداری می‌ کنیم و صرفاً به بحث در مورد انواع سرامیک های پذیرایی، مراکز خرید و فروش و همچنین قیمت این کالا می پردازیم.

یکی از مشخصه های برجسته سرامیک های کف سالن های پذیرایی و اتاق نشیمن این است که علاوه بر بزرگ بودن ابعاد، رکتیفای شده هستند.

به عبارت دیگر، سرامیک مدرن و لوکس ِ مناسب ِ این مکان فاقد بندکشی بوده و ظاهراً یک دست و یک پارچه به نظر می رسد.

و علاوه بر سطوح صیقلی، صاف و براقی که دارد، برخی از انواع آن که بسیار مرغوب و با کیفیت است، ضد خش و ضد ضربه نیز محسوب می‌ شود.

برخی دیگر، علاوه بر ویژگی هایی که به آن اشاره شد، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضد نفوذ آب و رطوبت می باشند.

ضمن این که این محصولات قابلیت شست و شو با مواد شوینده و دوام بالایی هم دارند.

سرامیک های این محیط ها معمولاً با ابعاد مربعی شکل و بسیار بزرگ و حتی در اندازه سنگ اسلب ممکن است تولید و روانه بازار شود.

یکی از ویژگی‌ های بارز لوکس ترین و جدیدترین مدل های سرامیک کف اتاق پذیرایی این است که این سرامیک ها فاقد درز می باشند.

در واقع، این سرامیک ها رکتیفای شده هستند یعنی سرامیک های فاقد درز می باشند.

سرامیک های رکتیفای شده به دلیل آن که با دستگاه های خاصی برش داده می شوند، هنگامی که کنار هم قرار می گیرند، هیچ گونه مرز بندی ندارند.

به اصطلاح، به آن ها سرامیک رکتیفاید و یا کالیبره گفته می‌ شود. چنین سرامیک هایی دورنمای یک دست و یک پارچه دارند و بسیار شیک و زیبا هستند.

سرامیک فاقد درز یا رکتیفاید از جمله سرامیک هایی است که اخیراً مورد استفاده برای مکان های بزرگ از جمله سالن ها قرار می گیرد.

البته باید توجه داشت که خرید چنین سرامیک هایی هم به شیوه عمده و هم به روش متری معمولا کمی گران قیمت تر از سرامیک های معمولی است که دارای بند کشی و درز مشخص می باشند.

لذا قبل از آن که اقدام به خرید این محصول نمایید لازم است ابتدا بودجه تخصیص داده شده، مساحت و موقعیتی را که قرار است برای آن سرامیک کف پذیرایی تهیه کنید را در نظر بگیرید.

پس از آن، با مراجعه به مراکز و فروشگاه های عرضه کننده محصولات کاشی و سرامیک که هم به شیوه حضوری و هم به روش اینترنتی فعالیت می کنند محصولات مختلف را بررسی کنید.

پس از بررسی و مقایسه این کالاها با یکدیگر به همراه قیمت و تصاویر هر یک، می توانید سرامیک مورد نظر خود را از لحاظ رنگ و ابعاد، قیمت و مدل و طراحی انتخاب کنید.

فروشگاه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به عرضه و توزیع و همچنین صادرات انواع محصولات کاشی و سرامیک با درجه های کیفی مختلف مبادرت می ورزند.

این فروشگاه ها گاه نمایندگان مستقیم و بلا واسطه تولید کننده هستند و گاه صرفاً به توزیع محصولات شرکت های مختلف مبادرت دارند.

اغلب این کارخانه های تولید کننده انواع کاشی و سرامیک در کشور در درجه اول در استان یزد قرار دارند که بهترین و با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات کاشی و سرامیک ایران و خاورمیانه را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کنند.

این کارخانه ها دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور هستند که می‌ توان از آن‌ ها محصولاتشان را خریداری کرد.

یکی از فروشگاه هایی که بهترین و لوکس ترین انواع سرامیک کف را در اختیار قرار می‌ دهد و هم به روش حضوری و هم به شیوه اینترنتی فعالیت می‌ کند شرکت ما می باشد.

با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز ما می توانید محصولات کاشی و سرامیک ما را با دقت بررسی کنید و در صورت پسند آن را انتخاب و به تعداد و میزانی که لازم دارید سفارش دهید.

معمولاً محصولات ما به روش عمده به فروش می رسند، البته می‌ توان آنها را به شیوه متری نیز خریداری کرد.

لطفاً توجه داشته باشید که محصولات سرامیک و کاشی فروشگاه ما به دلیل آن که علی رغم درجه کیفی بالا، از نازل ترین قیمت بازار برخوردار هستند و با استقبال فراوان مشتریان داخلی و خارجی مواجه شده و همواره می شوند.

بنابراین، همیشه رضایت مشتریان که برای ما در اولویت قرار دارد به دنبال خریدهایی که از شرکت ما داشته‌ اند بوده است.

شما نیز با یک بار خرید از کالاهای ما قطعاً به مشتری ثابت و دائمی این مرکز تبدیل خواهید شد.

فقط کافی است یک بار امتحان کنید تا میزان رضایت خود را ببینید.

قیمت های ما قیمت‌ های پیشنهادی تولید کننده و فروشنده است که البته منصفانه ترین قیمت بازار برای این محصولات به شمار می رود و همین امر مسبب رضایت خاطر مشتریان ما شده است.