قیمت سرامیک گرانیتی مات طوسی محکم در برابر فشار

بدون شک یکی از جذاب ترین انواع سرامیک، سرامیک گرانیتی است که در قسمت های گوناگونی از ساختمان به کار برده می شود.

قیمت سرامیک گرانیتی مات طوسی محکم در برابر فشار

قیمت سرامیک گرانیتی مات

قیمت سرامیک گرانیتی مات سرامیک گرانیتی مات از جمله محصولاتی است که توسط افراد زیادی به مصرف می رسد و کاربرد های گوناگونی دارد به همین دلیل شاید این سوال برای افراد ایجاد شود که قیمت سرامیک گرانیتی مات چگونه است و چه عواملی در آن تاثیر گذار است.

سرامیک گرانیتی مات جزء مصالحی است که از قیمت مناسب و پایینی برخوردار می باشد و استفاده از آن در نما و کف و دیواره ساختمان در مقایسه با سنگ های طبیعی و دیگر متریال ها مقرون به صرفه می باشد.

این محصول علاوه بر کیفیت بالا و مزایای فراوانی که دارد، قیمتی به صرفه دارا است که این موارد باعث شده است تا به محصولی محبوب و پر طرفدار تبدیل شود.

سرامیک گرانیتی مات در درجاتی متفاوتی از کیفیت ساخته می شود به گونه ای که مهم ترین عاملی که در قیمت این محصول منحصر به فرد تاثیر گذار است، کیفیت آن می باشد به طوری که هر چه کیفیت آن بالا تر باشد، سرامیک قیمت بالا تری خواهد داشت.

از دیگر عوامل موثر ابعاد است به صورتی که هر چه ابعاد سرامیک گرانیتی مات ابعاد بزرگ تری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود، البته عوامل دیگر چون برند و کارخانه تولید کنند نیز قیمت نهایی آن را تعیین خواهند کرد.

سرامیک گرانیتی ارزان

سرامیک گرانیتی ارزان به طور کلی سرامیک های گرانيتی قیمتی پایین و ارزان دارند اما امروزه می توان با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده قیمت آن را از چیزی که هست کمتر کرد.

شما خریداران محترم می توانید محصول مورد نظر خود از را به طور مستقیم از تولید کنندگان و کارخانجات با نازلترین قیمت و در کمال اطمینان خریداری کنید.

مجموعه ما از جمله تولید کنندگانی است محصول خود یعنی سرامیک گرانیتی را با در نظر گرفتن کمترین سود و نازلترین قیمت و به طور مستقیم به فروش می رساند.

شما خریداران محترم می توانید با تیم مشاوران مجموعه ما تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند و اطلاعات کامل در اختیارتان قرار دهند تا در صورت تمایل سرامیک گرانیتی ارزان مد نظر خود را خریداری کنید.

سرامیک گرانیتی مات

سرامیک گرانیتی مات امروزه برای پوشش داخلی و خارجی ساختمان ها متریال های گوناگونی از جمله سنگ، کاشی و سرامیک، لمینت، پارکت و… وجود دارد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما در این میان سرامیک ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اما اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه استفاده از این متریال ها نگاه کنیم در می یابیم که سنگ ها جزء قدیمی ترین مصالح هستند و سابقه ای هزاران ساله دارند و در موارد مختلفی چون شالوده و پی ساختمان، کف پوش و دیوار پوش بنا و… به مصرف رسیده اند.

با گذشت زمان استفاده از سنگ ها محدوده بیشتری را به عنوان پوشش در بر گرفت و آن ها توسط دستگاه ها و تکنیک های جدید و به روز ظاهری صیقل خورده و براق پیدا کردند و در دسته های مختلفی قرار گرفتند که از میان آن ها سنگ گرانیتی در دسته محبوب ترین ها جای گرفت.

سنگ گرانیتی به سنگ آذرین خارا هم معروف است قابلیت ساب پذیری و صیقل پذیری بالایی دارد و از انواع رنگ هایی چون صورتی، آبی، شکلاتی، قرمز، سبز، مشکی و… بهره مند است و در آن رگه هایی زیبا به چشم می خورد.

امروزه با گذشت زمان تحقیقات و شواهد نشان داده اند که سنگ گرانیت و تمام سنگ های تزئینی با تمام ویژگی های بی نظیری که دارند متریال بسیاری مناسبی نیستند و باعث شد تا کارخانجات کاشی و سرامیک سازی به فکر بیفتند و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

رگه ها و دانه هایی که سنگ های تزئینی چون گرانیت وجود دارد به دلیل نفوذ موادی است که با گذشت زمان سرد و تبدیل به نقاط آسیب پذیر این محصول طبیعت شده اند و به دلیل جذب و نفوذ آب در این سنگ، آن ها در برابر سرما و یخ زدگی مقاومت پایینی دارند و ممکن است شکسته شوند.

از دیگر عواملی که باعث ساخت سرامیک های طرح سنگ شد گران بودن سنگ ها به دلیل هزینه های تولید و به خاطر سختی استخراج است که موجب روی کار آمدن مصالحی با نام سرامیک طرح سنگ شد.

یکی از انواع کاشی و سرامیک های طرح سنگ، سرامیک گرانیتی است که نوعی از سرامیک پرسلان سوپر پولیش به حساب می آید که مواد اولیه ساخت آن فاقد اکسید از آهن است که له نسبت درصد خلوص آن از اکسید های آهن، قیمتش نیز افزایش پیدا می کند.

در سرامیک طرح سنگ با اضافه کردن رنگدانه ها به ماده سفید رنگ سرامیک، انواع طرح ها و رنگ ها در آن به وجود می آید و با افزودن دوغاب رنگی که بر روی سرامیک زده می شود، رنگ های مختلفی در سرامیک ساخته شده ایجاد می شود.

بر روی سرامیک گرانیتی لعاب استفاده نمی شود و ماده ای که باعث شیشه ای و متراکم شدن آن می شود چیز دیگری است و این محصول در دو نوع مات و براق تولید می گردد که سطح نمونه مات آن پولیش کاری نمی شود که این ویژگی سبب لیز نخوردن بر روی آن می شود.

سرامیک گرانیتی مات جز محبوب ترین های این نوع محصول است که از سختی بالایی برخوردار می باشد و فاقد خلل و فرج است که همین امر سبب شده است تا این نوع سرامیک مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت، مواد شیمیایی و همچنین طول عمر بالا داشته باشد.

این سرامیک دارای ویژگی های است که در تمام نقاط آب و هوایی می توان از آن استفاده کرد برای مثال از آن به دلیل نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت در محیط هایی استفاده می شود برخورد آب و رطوبت با سرامیک بالا باشد.

از سرامیک گرانیتی مات در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، روشویی، نمای ساختمان، کف و دیواره و… استفاده می شود که در هر یک از این موارد نمایی خاص و زیبا و هارمونی جذابی ایجاد می کند.

استفاده از سرامیک گرانیتی مات در مقایسه با سنگ طبیعی به دلیل قیمت پایین تر، رنگ و طرح ثابت، یکپارچگی رگه ها، مقامت بالا در برابر سرما، گرما، ضربه و آسیب، یخ زدگی و مواد شیمیایی، ابعاد دقیق، داشتن زیبایی و نمایی بهتر از سنگ و… مقرون به صرفه تر و بهتر است.