قیمت هر متر سرامیک گرانیتی رنگی در سطح بازار

سرامیک گرانیتی رنگی، نمونه ای از جذاب‌ ترین سرامیک هایی است که در اشکال مختلف سنگ گرانیت تولید می شوند و به صورت دیوار پوش و کفپوش از آن استفاده فراوانی می کنند. به همین دلیل، امروزه بکارگیری این سرامیک ها بسیار بالا بوده که بر تغییرات قیمتی آن نیز اثر زیادی گذاسته است. معمولا قیمت هر متر سرامیک گرانیتی رنگی در سطح بازار، وابسته به موارد مختلفی است که شامل ابعاد این سرامیک ها، نوسانات نرخ ارز، طرح این متریال ها و هستند.

قیمت هر متر سرامیک گرانیتی رنگی در سطح بازار

مدل های متنوع سرامیک صادراتی

مدل های متنوع سرامیک صادراتی کاشی فتوحی های صادراتی از جمله باکیفیت و پرکاربردترین مصالح ساختمانی هستند که امروزه جهت مصارف مختلف به کشورهای گوناگون صادر می شوند. معمولا این سرامیک ها، طی فرآیندی خاص به کشورهای گوناگون ارسال می شود و به هنگام صادرات، دارای مقدار اندکی اضافه قیمت می شود؛ از آنجایی که انواع هزینه های گمرکی مانند هزینه ترخیص کاری این کالاها و بر قیمت آنها اثر می گذارد.

بنابراین به طور کلی می‌ توان گفت این سرامیک ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند و از این رو برخی از ویژگی های مختلف انواع سرامیک های صادراتی موجود در بازار را می توان این طور بیان کرد:

  • سرامیک های گرانیتی، نسبت به سایر سرامیک ها دارای درخشش و جلای خاصی هستند و به همین دلیل استفاده از این سرامیک ها در مکان های مختلف، فضای بسیار زیبا و درخشانی به محل استفاده خواهند داد.
  • این سرامیک ها همچنین دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند به همین دلیل در برابر هر گونه فشار و تغییرات جوی از خود مقاومت بالایی نشان خواهند داد.
  • این متریال ها به سرعت تمیز خواهند شد و در برابر چرک و آلودگی بسیار بادوام می باشند و زیبایی خود را همیشه حفظ خواهند نمود.
  • سرامیک های گرانیتی، دارای مدل های مختلف و سایزهای متنوعی می باشد از این رو استفاده از آنها بسیار بالا خواهد بود.

خرید مستقیم سرامیک گرانیتی به صورت عمده

خرید مستقیم سرامیک گرانیتی به صورت عمده امروزه انواع سرامیک های گرانیتی همچون سرامیک های آشپزخانه و کاشی استخری، سرویس بهداشتی، مکان های اداری، پذیرایی و… در حجم بالا و به صورت عمده در بازار عرضه می شوند که از دوام و کیفیت عالی برخوردار هستند، به همین جهت، استفاده از این سرامیک ها بسیار بالا خواهد بود.

بنابراین امکان خرید سرامیک های گرانیتی عمده به شیوه مستقیم و غیرمستقیم مهیا شده تا مشتریان با توجه به نیاز خود به تهیه این سرامیک ها بپردازند. معمولا خرید مستقیم انواع سرامیک های گرانیتی در میان مشتریان، متداول تر است چرا که می توانند این سرامیک ها را در حجم بالا و به صورت عمده تهیه نمایند همچنین در هزینه هایشان نیز تا حد زیادی صرفه جویی گردد.