قیمت پارکت سرامیکی استاندارد با متریال درجه یک

امروزه پارکت ها جایگزین انواع سرامیک و کاشی شده است و بیشتر افراد برای بازسازی منازل خود از انواع پارکت طرح سرامیک، به دلیل سرعت نصب بالا و همچنین جلوگیری از کثیفی محیط استفاده می نمایند.‌البته قیمت پارکت سرامیکی در بازار متفاوت و متغیر می باشد. هرچه کیفیت پارکت سرامیکی بالاتر باشد بنابراین در هنگام خرید باید هزینه‌های بیشتری را بپردازید. برای آگاهی از قیمت پارکت و سرامیک استاندارد با متریال درجه یک می توانید به نمایندگی ها و همچنین فروشگاه های اینترنتی معتبر که دارای نشان برتر اینترنتی می باشند مراجعه نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر آن را سفارش دهید.

قیمت پارکت سرامیکی استاندارد با متریال درجه یک

قیمت پارکت سرامیکی

قیمت پارکت سرامیکی استفاده از انواع پارکت امروز رونق گرفته است. ایران یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع پارکت در تنوع طرح و رنگبندی بسیار بالا می باشد. کیفیت پارکت ایرانی مورد استقبال کشورهای بسیار زیادی قرار گرفته است و سالانه میزان بالایی از پارکت در طرح های متنوع به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

به طور کلی تمامی کشورها به دنبال تولید محصولات با کیفیت می باشند تا بتوانند از طریق صادرات سود بسیار بالایی را کسب کنند همچنین صادرات نقش بسیار عالی برای افزایش ارزآوری به داخل کشور نیز دارد. اگر شما جزء اگر شما به دنبال یک شغل مناسب و درآمد بسیار بالایی می باشید ما صادرات انواع پارکت سرامیکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این پارکت ها امروزه جایگزین انواع کاشی و سرامیک شده است همان طور که می دانید برای نصب کاشی و سرامیک نیاز به مصالح ساختمانی از جمله سیمان و ماسه می باشد و همچنین شاهد کثیف شدن محیط اطراف می باشید. بنابراین امروزه بیشتر افراد برای بازسازی منازل مسکونی و همچنین اداری خود از انواع پارکت استفاده می‌کنند و فروش این محصولات در بازار داخلی و خارجی را گرفته است.

شما می توانید از طریق صادرات سود بسیار بالایی را در کمترین زمان ممکن کسب کنید قطعا مشتریان در هنگام تهیه و خرید پارکت علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی ظاهری به کیفیت و استحکام این محصولات نیز توجه دارند، به طور کلی پارکت با تمامی اقلیم های آب و هوایی سازگاری بسیار بالایی دارد و برخلاف کاشی و سرامیک در برابر سرمای شدید زمستان دچار ترک خوردگی و شکاف نمی شود و رنگ پارکت ثابت بوده و همچنین در هنگام شستشو رنگ آن هیچ گونه تغییری نمی کند و به راحتی می توانید با استفاده از انواع محلول های شوینده از جمله وایتکس به صورت مداوم پارکت را شستشو دهید.

امروزه در هتل ها و همچنین مغازه ها، نمایشگاه ها و محیط های پر رفت و آمد از انواع پارکت طرح سرامیک استفاده می شود. سرعت نصب پارکت های طرح سرامیک بسیار آسان بوده و شما می توانید در کمترین زمان، به راحتی محیط شغلی خود را طراحی را کنید.

تنوع طرح و رنگ بندی انواع پارکت ها بسیار بالا بوده و ما به عنوان بزرگترین تولیدکننده داخلی اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم ، تا بدون اتلاف وقت مشتریان بتوانند به راحتی با استفاده از گوشی تلفن همراه به کاتالوگ اینترنتی دسترسی داشته باشند و از مدل های جدید و به روز پارکت طرح سرامیکی دیدن نمایند.

از جمله پرفروش ترین نوع پارکت ها می توان به طرح گردویی و همچنین طرح چوب اشاره نموده کیفیت و زیبایی ظاهری منحصر به فرد، این محصولات بیشتر مورد استقبال مشتریان داخلی و قرار و خارجی قرار گرفته است. البته بهتر است برای مغازه ها و فروشگاه ها از پارکت های طرح ساده استفاده نمایید تا در هنگام ورود مشتریان بیشتر جذب محصولات داخل فروشگاه و مغازه بشوند.

از انواع پارکت می توانید برای زیبایی ظاهری اتاق خواب و همچنین اتاق نشیمن و پذیرایی نیز استفاده کنید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر شما از پارک های طرح روشن برای محیط کوچک استفاده کنید، به دلیل ایجاد خطای دید باعث بزرگتر نشان دادن فضای شده و از این طریق می توانید زیبایی ظاهری محیط اطراف را افزایش بدهید. ما کارشناسان ویژه ای را در نظر گرفته ایم و شما می توانید به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید و متناسب با فضای خود انواع پارکت را سفارش دهید.

مشتریان در هنگام تهیه و خرید پارکت در طرح سرامیکی علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی این محصول به کیفیت و همچنین قیمت آن نیز توجه بسیار بالایی دارند از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارکت می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

زیبایی ظاهری؛ کارخانه ها برای تولید پارکت در طرح های زیبا و جدید از بهترین طراحان ماهر استفاده می‌کنند و همچنین زمان طولانی برای طراحی این محصولات لازم می باشد از این رو پارکت هایی که طرح زیبا تری دارند قیمت فروش آن ها نیز نسبت به پارکت های ساده بسیار بالاتر می باشد.

میزان تولید؛ کارخانه های زیادی در زمینه تولید پارکت فعالیت دارند و در برخی از فصول سال به دلیل تعدیل نیرو و یا تغییر دستگاه‌ها میزان سطح با تولید پارکت را کاهش می دهند و همین موضوع باعث کاهش دسترسی مشتریان به پارکت می شود. به طور کلی هر چه تولید پارکت در سطح کشور بیشتر باشد، مشتریان می توانند به راحتی این محصولات سفارش بدهند البته قیمت آنها نیز مناسب و ارزان تر خواهد بود. بنابراین می‌توان گفت میزان تولید نیز ارتباط مستقیمی با قیمت فروش محصولات دارد.

روش خرید؛ طبق بررسی‌های انجام شده روش خرید، یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت فروش پارکت مس باشد شما می توانید این محصولات را به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید ما تهیه و خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. بیشتر مشتریان به دلیل فاصله های مکانی با کارخانه این محصولات را واسطه خریداری می کنند و همچنین واسطه برای کسب سود بیشتر پارکت طرح سرامیک را با قیمتی بالاتر از کارخانه ارائه می دهد، تا سود بسیار بالایی را کسب کند. از این رو خرید از واسطه مقرون به صرفه نمی باشد. بزرگترین کارخانه های تولید کننده برای حذف واسطه ها و همچنین دسترسی آسان مشتریان فروشگاه های اینترنتی را ایجاد نموده اند و مستقیما محصولات خود را از کارخانه به فروش می‌ رسانند.

کیفیت پارکت؛ کیفیت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش پارکت می باشد. هر چه در فرایند تولید پارکت از متریال های درجه یک و همچنین مواد باکیفیت استفاده شود، قطعاً قیمت فروش آن نیز بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید پارکت هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. پارکت هایی که طبق استاندارد جهانی تولید می شوند طول عمر بالاتری دارند.