قیمت کاشی هفت رنگ

قیمت کاشی هفت رنگ به علت خاص بودن شرایط تولید و نقش نگار حک شده روی آنها با نمونه های معمولی در بازار کاملاً متفاوت است. عرضه و توزیع این نوع کاشی در بازار محدود بوده و گاهاً برخی از طرح های خاص به صورت سفارشی و در حجم های مورد نیاز تولید می شوند. برای آشنایی با ویژگی های کاشی هفت رنگ و امکان خرید مستقیم آنها از تولیدکنندگان با ما همراه شوید.

قیمت کاشی هفت رنگ

ویژگی های کاشی هفت رنگ

ویژگی های کاشی هفت رنگ کاشی هفت رنگ نمادی از هنر معماری سنتی ایرانیان است که طرح اصلی آن از خشت های قدیمی نشات گرفته شده است. در گذشته از این نوع کاشی ها برای بدنه مساجد، مقبره های افراد مشهور و عبادتگاه ها استفاده می کردند. امروزه از کاشی هفت برای دکوراسیون داخلی بسیاری از خانه ها استفاده می کنند و طرفداران خاص خود را دارند.

تلفیق معماری سنتی و مدرن موجب گستردگی استفاده از این کاشی ها در بخش های از خانه مانند کنار پنجره ها، بالای شومینه یا برخی دیگر از دیوارهای سالن پذیرایی یا راهرو شده است. از ویژگی های بارز کاشی هفت رنگ باید به سایز کوچک آنها اشاره کنیم. معمولاً این نوع کاشی در ابعادی مانند 15*15 و 20*20 سانتی متر تولید می شود.

البته برخی از مدل های کاشی هفت رنگ که برای بدنه گنبدها و مناره ها طراحی می شوند دارای ابعاد 10*20 سانتی متر هستند و اغلب به رنگ آبی یا سفید ساده تولید می شوند. جنس رویه این کاشی ها لعاب دار است و قابلیت انعکاس نور به ویژه در شب را دارد. به همین علت برای استفاده در دکوراسیون داخلی و روشن تر کردن محیط های کوچک انتخاب هوشمندانه ای است.

تولیدکننده کاشی هفت رنگ

تولیدکننده کاشی هفت رنگ در تولید کاشی هفت رفت از رنگ های متداول و پرطرفدار مانند سیاه و سفید، فیروزه ای، قرمز، زرد، حنایی و لاجوردی استفاده می کنند. انتخاب رنگ ها و چیدمان طرح آنها در کنار یکدیگر برای خلق یک اثر هنری زیبا و منحصر به فرد متناسب با محل نصب و همچنین سلیقه شخصی خریداران متفاوت است.

با توجه به اینکه استفاده از این نوع کاشی ها در دکوراسیون داخلی نسبتاً به گذشته اندکی رواج یافته است، خرید آنها به ویژه در کلان شهرها کار چندان سختی نیست. با این حال در بسیاری از مناطق توزیع و فروش کاشی هفت رنگ به هیچ عنوان صورت نمی گیرد. به همین علت شناخت مراکز تولید کننده و نمایندگی های فروش نقش بسزایی در خرید ارزان قیمت و انتخاب نمونه های جدید دارد.

نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین عاملیت پخش و توزیع انواع کاشی هفت رنگ جهت استفاده در مراکز عمومی، تجاری و خانه های مسکونی، آماده تامین این محصولات با قیمت تولیدی و ارسال بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداران هستند.