مدل سرامیک دیوار حیاط با مدل های زیبا و 25 مدل پرفروش

سرامیک ها به یکی از برجسته ترین مواد برای کف و دیوارها در حمام ها و آشپزخانه ها و همچنین برای بقیه خانه ها مانند تراس ها و باغ ها تبدیل شده اند. مدل سرامیک دیوار حیاط با مدل های زیبا و 25 مدل پرفروش آن در مجموعه ما با شرایط ویژه عرضه می گردند.

مدل سرامیک دیوار حیاط با مدل های زیبا و 25 مدل پرفروش

مدل سرامیک دیوار حیاط

مدل سرامیک دیوار حیاط انتخاب بهترین سرامیک برای خانه شما هم به پارامترهای فنی مانند تن، کالیبر، مقاومت… بستگی دارد و هم به کاربری و مکانی که قرار است آن را نصب کنید. کارشناسان ما تمامی کلیدها را در اختیار شما قرار می دهند تا بدانید که چگونه کفپوش های سرامیکی مورد نیاز خود را به خوبی انتخاب کنید. در رایج ترین مدل سرامیک دیوار حیاط دو نوع وجود دارد: کاشی، ظروف سنگی لعابدار و سنگ چینی. هر یک از آنها به ترتیب ظاهر، مقاومت مکانیکی کمتری دارند و میزان جذب آب بالاتری دارند، بنابراین بسته به نیاز فضا مجبور به انتخاب یکی از گزینه‌های دیگر خواهیم بود. اگرچه کاشی که کاشی سرامیک متخلخل نیز نامیده می شود، برای کف توصیه نمی شود، اما یک ماده مقاوم و کاربردی با گزینه های تزئینی فراوان و همچنین محصولی ارزان و همه کاره است. نام سنتی کاشی و سرامیک با جذب آب بالا است.

برای ساخت آن از خاک رس با محتوای کربنات کلسیم زیاد استفاده می شود. دقیقاً همین ترکیب است که تخلخل قطعه را ایجاد می کند. میزان جذب آن بین 11-15 درصد است. برای به دست آوردن این اطلاعات کافی است به کاتالوگ ها و بسته بندی ها نگاهی بیندازید که معمولاً این اطلاعات از کجا آمده است. گاهی اوقات آن را در گروه III طبقه بندی می کنند. اگر به این اطلاعات دسترسی نداشته باشیم، آزمایش خانگی شامل قرار دادن یک قطره آب بر روی صورت تمیز و بدون مینای دندان در دمای اتاق (بین 15-25 درجه سانتیگراد) است. اگر تکیه گاه آب را در کمتر از 20 ثانیه بمکد، کاشی است. تمام طراحی کاشی با وجود اینکه درصد جذب آب بسیار بالایی دارد، برای دیوارهای فضاهای مرطوب مانند حمام یا آشپزخانه مناسب است، زیرا مینای شیشه ای لایه فوقانی عایق لازم را فراهم می کند. البته اتصال در شرایط نامناسب می تواند باعث نشت آب به داخل قطعه و همچنین نشت آب در لوله های نصب شده در دیوارها شود.

کاشی ها به صورت خشک فشرده و سپس میناکاری می شوند. بین تکه مایولیکا و لعاب یک فیلم لغزش وجود دارد. این یک لایه رابط است که به مینای دندان کمک می کند تا به تکیه گاه قطعه بچسبد. این لبه همچنین به ضدآب بودن کاشی، تراز کردن بی‌نظمی‌ها کمک می‌کند و به عنوان یک بوم که روی آن تزئین یا رنگ سطح اعمال می‌شود، عمل می‌کند. این تزیین یا رنگ بر روی نمای کاشی ثابت می شود. این یک مینای شیشه‌ای است که می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را داشته باشد. تکنیک های مختلفی برای تزئین کاشی ها وجود دارد، بنابراین می توانید گزینه های بی پایانی را در بازار پیدا کنید. هنگام انتخاب کاشی، باید در نظر داشت که تن می تواند از یک جعبه به جعبه دیگر متفاوت باشد. این به عواملی مانند زمان پخت، مواد اولیه، قرار گرفتن در معرض سرما، گرما یا رطوبت بستگی دارد. تغییر دیگر می تواند کالیبر باشد. از آنجایی که این یک ماده طبیعی است، ممکن است تفاوت های جزئی بین یک دسته و دسته دیگر وجود داشته باشد. اختلاف گیج زیاد می تواند باعث ناهمترازی کف شود. برای نمای بیرونی نشان داده شده است، زیرا در برابر تهاجمات اقلیمی مقاومت بیشتری دارد زیرا تخلخل کمتری دارد. آب کمتری جذب می کند و در فضای باز بهتر نگه می دارد. همچنین سختی بیشتری دارند. کفپوش های خمیر سفید ویژگی های کاملا مشابهی دارند.

اگرچه فناوری و فرآیندهای ساخت راه طولانی را طی کرده است، سفال هنوز یک محصول طبیعی است که از خاک رس ساخته می شود و فرآیند پخت آن می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل، شما دو قطعه دقیقاً مشابه را پیدا نمی کنید، زیرا دسته های سرامیکی بین آنها تغییراتی دارند. در رابطه با این جنبه، باید مفاهیم زیر را بدانید؛ لحن این رنگی است که یک دسته کاشی یا کاشی دارد، یعنی هرگز دقیقاً مشابه رنگ قبلی نخواهد بود زیرا به عواملی مانند زمان پخت، مواد، قرار گرفتن در معرض سرما، گرما یا رطوبت بستگی دارد. کالیبر. آنها فواصل قالبی هستند که سازنده برای گروه بندی کاشی های همان دسته تعریف می کند که در اندازه های واقعی چند میلی متر تفاوت دارند. بنابراین، مرجعی است که توسط سازنده مشخص شده است تا موارد مشابه را گروه بندی کند. هنگام خرید کاشی یا کاشی، مهم است که تقریباً 10٪ مواد بیشتری به دست آورید. این همان چیزی است که به عنوان “ضایعات” شناخته می شود. به همین دلیل، با برش دادن قطعات به اندازه اتاق، از گم شدن بخشی از مواد در حین نصب جلوگیری می کنید. علاوه بر این، در صورت وجود هرگونه خرابی، کار یا شکستگی در طول زمان در نصب اصلی، نگهداری یک جعبه در خانه راحت است. به این ترتیب، می‌توانید آن را با قطعاتی از همان دسته جایگزین کنید، زیرا اگر سال‌ها بگذرد، پیدا کردن دقیقاً همان طرح، تن و کالیبر کف سرامیکی‌تان برایتان دشوار خواهد بود.

مقاومت در برابر سایش. این مقاومتی است که کاشی ها در برابر سایش سطحی دارند و با مقیاس PEI اندازه گیری می شود. این مقیاس مقاومت سایشی لعاب هایی را که سرامیک ها را می پوشانند اندازه گیری می کند و مواد را در 5 درجه طبقه بندی می کند. از درجه 1 (برای کف توصیه نمی شود اما برای کاشی های دیوار) تا درجه 5 (ترافیک بسیار سنگین). مقاومت در برابر خراش این مقیاس توسط مقیاس MOHS اندازه گیری می شود که مقاومت در برابر خراش سطح مواد را اندازه گیری می کند. سخت ترین سطوح به عنوان درجه 10 و نرم ترین سطوح به عنوان درجه 1 طبقه بندی می شوند. دو نوع کاشی معمولی یا غیر لغزنده وجود دارد. اگر گزینه بدون لغزش را انتخاب کنید، سه سطح دارید:

  • نوع 1 (C1) -> نرم. به خصوص برای فضاهای داخلی مانند حمام و آشپزخانه مناسب است، زیرا تمیز کردن آن بسیار آسان است.
  • نوع 2 (C2) -> متوسط. بسته به میزان ترافیکی که تحمل می کند و نوع کثیفی که انباشته می شود، هم برای داخل و هم برای بیرون معتبر است.
  • نوع 3 (C3) -> ضد لغزش قوی. بالاترین سطح دارای زبری است که لیز خوردن روی آن را تقریبا غیرممکن می کند. به دلیل سختی در تمیز کردن، برای فضاهای بیرونی نشان داده شده است.