مدل سرامیک دیوار پذیرایی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان

سرامیک دیوار پذیرایی، جلوه خاصی به دکوراسیون پذیرایی می بخشد و کیفیت بالایی دارد، در ادامه به شرح ویژگی های این محصول می پردازیم.

مدل سرامیک دیوار پذیرایی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان

مدل سرامیک دیوار پذیرایی

مدل سرامیک دیوار پذیرایی همانطور که گفته شد چندین شرکت معتبر در زمینه تولید انواع مدل سرامیک دیوار پذیرایی فعالیت می کنند، سرامیک های دیوار ارائه شده توسط این برندها در بالاترین سطح کیفی تولید می شوند.

برخی از سرامیک ها ساده، گروهی طرح دار، برجسته، طرح سنگ یا طرح پارکت هستند، سرامیک های طرح دار و سرامیک های سه بعدی طرفداران زیادی دارند.

تنوع طرح و مدل در سرامیک باعث شده است که انتخاب آن برای سلیقه های مختلف آسان شود، سرامیک ها بر اساس کیفیت دسته بندی می شوند، اگر به کارتن بسته بندی سرامیک دقت کنید، علائمی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده کیفیت، دوام و استحکام سرامیک است.

سرامیک های بدون ایراد و کاملا سالم به عنوان سرامیک درجه یک به شما معرفی می شوند، فروشنده سرامیک این محصول را با اطمینان و تضمین به شما عرضه می کند.

اگر می خواهید با اطمینان از کیفیت سرامیک این محصول را خریداری کنید، سرامیک ایده آل را از بین برندهای برتر انتخاب کنید و آن را از فروشگاه های معتبر و خوش نام خریداری نمایید، این فروشگاه ها بهترین و با کیفیت ترین سرامیک ها را به فروش می رسانند.

آشنایی با انواع سرامیک و ویژگی های هر نمونه به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک می کند، بهتر است قبل از خرید سرامیک با برندهای برتر و شناخته شده این محصول آشنا شوید.

نوع سرامیک را بر اساس کاربرد آن در محل مورد نظر انتخاب کنید، برای مثال سرامیک هایی که برای کف و دیوار حمام استفاده می شود باید درصد جذب آب پایینی داشته باشند.

نمای سرامیک ساختمان باید در برابر عوامل محیطی و شرایط دمایی خاص مقاوم باشد، سرامیک باید در برابر فشار، ضربه و خط و خش مقاوم بوده و به راحتی تمیز شود.

سرامیک ها در ابعاد مختلف تولید می شوند، اندازه سرامیک را بر اساس فضای مورد نظر خود انتخاب کنید و اگر فضای کوچکی دارید، سرامیک های سایز بزرگ را انتخاب کنید تا این فضا بزرگتر به نظر برسد.

اگر محل نصب سرامیک نور کافی نداشته باشد، سرامیک های رنگی براق و روشن می توانند این فضا را روشن تر نشان دهند، همچنین باید میزان اصطکاک و لغزندگی این نوع سرامیک هارا بررسی کنید.

سرامیک ها با توجه به کیفیت خود قیمت های متفاوتی دارند، سرامیک دیوار با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنها به دو دسته درجه یک و دو تقسیم می شوند و همین عامل بر قیمت گذاری آنها تاثیر می گذارد.

اولین قدم در خرید این محصولات توجه به محل تولید آنهاست چرا که گفته شده تولید کاشی و سرامیک در شهرهای سنتی ایران مانند یزد، اصفهان و کاشان رونق بیشتری دارد.

همانطور که می دانید رونق تولید در یک مکان و وجود تولیدکنندگان زیاد باعث تشدید بازار رقابتی در آن منطقه می شود، بدیهی است که نتیجه بازار رقابتی، تولید محصولات با کیفیت بالاتر، قیمت مقرون به صرفه تر و با طرح ها و نقش های متفاوت است.

بنابراین اگر بتوانید محصول اصلی خود را از تولیدکنندگان این شهرها تهیه کنید، احتمالا با تنوع بیشتری مواجه خواهید شد، قدم بعدی برای خرید این محصولات، شناسایی منطقه ای است که قصد استفاده از سرامیک را دارید.

توجه داشته باشید که طرح های سرامیک استفاده شده در هر قسمت از خانه به طور کلی متفاوت است، و حتی می توان گفت برای سرامیک های هر قسمت از ساختمان انواع محصولات و ابعاد در نظر گرفته شده است.

مثلاً عموماً در آشپزخانه از سرامیک های چسبی استفاده می شود که از مواد مستحکم تر و مقاوم تری ساخته شده اند و عمدتاً ابعاد آنها با سرامیک های سایر مکان های خانه نیز متفاوت است.

مرحله بعدی پس از در نظر گرفتن تمامی موارد فوق مربوط به خود سرامیک می باشد که عمدتاً سال ساخت و عیار آن برروی سرامیک درج می شود.

درجه بندی این محصولات بر اساس سلامت، کیفیت و نوع آن ها انجام می شود که در خرید موضوع بسیار مهمی است و باید بسته به هزینه و توان مالی مشتری مشخص شود.

همچنین بدیهی است که سرامیک های با درجه کیفی بهتر، از کیفیت بالاتر و قیمت گران تری برخوردارند، اما در ازای این قیمت بالا، عمر مفید و بیشتری را در بر می گیرند که در طولانی مدت، خیال مشتریان را راحت می کند.

اما آخرین نکته ای که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، استحکام سرامیک و مقاومت آن در برابر سرما و گرما است که البته درجه آن می تواند اطلاعاتی در مورد این پارامترها در اختیار شما قرار دهد.

اما در نهایت می توانید نمونه ای از محصول را تهیه کنید و سعی کنید تست های مختلفی را خودتان بر روی آن انجام دهید تا اطمینان خود را افزایش دهید و تضمین بیشتری برای خرید محصول داشته باشید، توجه داشته باشید که هنگام انجام تست روی محصول باید نکات ایمنی را رعایت کرده و در نظر داشته باشید.

درجه سختی تستی که انجام می دهید باید با توجه به حداکثر احتمال وقوع اتفاقاتی باشد که احتمال می دهید در محل نصب اتفاق بیفتد، بنابراین نمی توان امتیاز خاصی برای اینگونه تست ها ذکر کرد و این تست باید کاربردی و مطابق با سلیقه مشتری باشد.

برای خرید و سفارش سرامیک می توانید مستقیما به نمایندگی ها و عمده فروشان در سطح بازار مراجعه کنید و پس از دیدن انواع آن، سرامیک مورد نظر خود را سفارش دهید.

همچنین در این نوع خرید می توانید بدون هیچ گونه تعصبی از سوی فروشنده بر روی یک محصول خاص از بین برندهای مختلف و طرح های متفاوت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مجموعه ما نیز از جمله مراکز فروش مستقیم انواع سرامیک دیوار پذیرایی است که محصولات خود را به صورت غیرحضوری به فروش می رساند، بنابراین اگر قصد دارید خرید عمده خود را از این مجموعه به آسان ترین روش آنلاین انجام دهید.

کافی است وارد صفحه اصلی وب سایت شوید و اطلاعات تماس خود را در کادر ویژه مشتریان وارد کنید، در اسرع وقت کارشناسان مجموعه ما با شما تماس خواهند گرفت تا بتوانید سفارش مدنظر خود را ثبت نمایید.