مدل سرامیک طرح پارکت روشن با جدید ترین طراحی ها

سرامیک ها، پرکاربردی ترین مصالح ساختمانی هستند که برای طراحی قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود. یکی از محبوب ترین انواع سرامیک ها، سرامیک های طرح پارکت هستند که به عنوان کف پوش استفاده می شوند. این نوع از سرامیک ها، توسط برندهای متعددی در سطوح کیفی مختلف تولید می شوند و از حیث ابعاد و ضخامت هم متنوع هستند. اگر تمایل دارید، شناخت بیشتری نسبت به انواع سرامیک های مدرن، مانند مدل سرامیک طرح پارکت روشن با جدید ترین طراحی ها، پیدا کنید با ما همراه باشید و اطلاعات مختصر و مفید درج شده در این مقاله را مطالعه فرمایید.

مدل سرامیک طرح پارکت روشن با جدید ترین طراحی ها

مدل سرامیک طرح پارکت روشن

مدل سرامیک طرح پارکت روشن

کاشی و سرامیک یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین مصالح تکمیلی ساختمان هستند که برای تزئین فضاهای گوناگون استفاده می شوند. در عصر ما نیز انواع سرامیک مانند مدل سرامیک طرح پارکت روشن، به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و عملکرد بالا، مورد تقاضای زیادی هستند. بدون این سرامیک های زیبا، دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان از اتاق ها گرفته تا آشپزخانه و حمام، غیر قابل تصور است و دلیل این موضوع هم ویژگی ها و مزایای انواع سرامیک طرح پارکت است.

سه مزیت مهم انواع مدل سرامیک طرح پارکت روشن:

  • ویژگی اصلی سرامیک طرح پارکت روشن، قدرت است. این شاخصه طیف وسیعی از موارد را شامل می شود. استحکام در برابر ضربات فیزیکی و مکانیکی، دوام بالا در برابر سایش و خش، مقاومت بسیار عالی در مقابل رطوبت، شستشو و مواد شیمیایی و شوینده و مقاومت استثنایی در برابر نوسانات دمایی و آتش، از مهمترین ویژگی های انواع سرامیک های پارکتی است. این سرامیک، تحت تأثیر اسیدهای تهاجمی تجزیه نمی شود. استحکام سرامیک به حدی است که اجازه نمی دهد تحت بارهای بسیار زیاد خم شود و تغییر شکل دهد یا شکسته شود.
  • نصب مناسب و عدم ایجاد فضای خالی، مزیت دوم انواع سرامیک های طرح پارکت است. این نوع از سرامیک را می توان به روش های سنتی با انواع ملات، یا با روش های نوین یعنی چسب کاشی و سرامیک یا پیچ و رول پلاک، با توجه به نوع معماری و ساختمان سازی استفاده نمود. نکته مهم این است که پس از پایان عملیات پوشش کف، هیچ فضای خالی بین سرامیک ها، باقی نمی ماند و سطحی یک دست و زیبا را ارائه می دهد.
  • بهداشت، فاکتور مهم دیگر در سرامیک های طرح پارکت روشن است. کاشی و سرامیک ها، در واقع از درجات مختلف خاک رس با مواد طبیعی پخته و ساخته می شود. بنابراین فاقد هر گونه مواد شیمیایی و آسیب زننده برای سلامتی انسان و محیط است. از حیث بهداشتی، این نوع از مصالح ساختمانی، بسیار آسان تمیز می شود و با آب و مواد شوینده معمولی، می توان به راحتی، آلودگی ها و میکروب ها را از روی آن پاک نمود. این یک امتیاز بسیار مهم در عصر ما است. بسیاری از افراد، تمایل دارند بدون استفاده از هرگونه موکت یا فرش های سنتی، خانه خود را طراحی کنند. راحتی شستشوی سرامیک، این امکان را به افراد می دهد، که به آسانی و در فواصل منظم، پوشش کف فضا را تمیز کنند.

این امتیازات، از مهمترین مواردی هستند که سرامیک های طرح پارکت را از سایر انواع سرامیک، متمایز می سازند. تقاضای بالای این محصولات در بازار داخل کشور، موجب شده است که این مصالح توسط مراکز معتبری چون مرکز پخش و فروش آنلاین، عرضه گردد.

مدل سرامیک طرح پارکت با طراحی جدید

مدل سرامیک طرح پارکت با طراحی جدید

سرامیک های طرح پارکت، از هر حیث، نسبت به سایر محصولات، منحصر به فرد هستند، زیرا می توان آنها را برای طراحی هر اتاق و فضایی استفاده نمود. این سرامیک ها، در حمام، آشپزخانه، راهرو و حتی در اتاق خواب عالی به نظر می رسند و زیبایی فضا را چندین برابر می کنند. انواع مدل سرامیک طرح پارکت با طراحی جدید، با داشتن ویژگی هایی مانند استحکام، مقاومت در برابر سایش، ضخامت مطلوب و عمر مفید بالا، یک گزینه عالی برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف هستند.

از آنجا که در حال حاضر طیف وسیعی از برندهای فعال در حوزه طراحی کاشی و سرامیک، تولید سرامیک های طرح پارکت را بر عهده دارند و انتخاب یک محصول مناسب برای خریداران، دشوار است، ناخواسته این سوال پیش می آید که کدام مدل از سرامیک طرح پارکت بهتر است؟ در اینجا، نکات و فاکتورهای مهمی که باید در زمان خرید و گزینش انواع سرامیک طرح پارکت مدل جدید باید به آنها توجه کنیم را با هم مرور می نماییم.

در ابتدا، لازم است که هدف از خرید سرامیک طرح پارکت را بررسی کنیم. آیا سرامیک را برای پوشش داخلی ساختمان های مسکونی لازم داریم یا ساختمان هایی با کاربری های دیگر مانند تجاری یا آموزشی. همچنین مهم است که سرامیک را برای کدام بخش از فضا می خواهیم. اتاق ها، نشمین یا فضاهای بهداشتی. با توجه به کاربردهای متفاوت سرامیک طرح پارکت، معمولا فروشندگان معتبر، با یک علامت گذاری ویژه، در کاتالوگ های مربوط به محصول، بهترین کاربرد آن را مشخص می کنند که باید به دقت بررسی شود.

توجه به ویژگی های فنی مانند مقاومت محصول در برابر سایش ضروری است. فاکتورهای مرتبط با ویژگی ها و مشخصه های فنی، معمولا با عدد نشان داده می شوند. هر چه عدد بزرگتر باشد، پایداری بالاتر است. این مولفه ها به صورت کامل و دقیق باید در مورد پارامترهایی مانند درصد لغزندگی پارکت، میزان رطوبت پذیری و استحکام در برابر آب، رطوبت و مواد شیمیایی، استحکام و دوام در مقابل تغییرات دمایی و گرما و سرما و درصد اشتعال پذیری، مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد.

معیار اصلی دیگر در خرید انواع مدل سرامیک های طرح پارکت دارای طراحی مدرن، انتخاب نوع طرح و نقوش آن است. تنوع بالای سرامیک های طرح پارکت از حیث نقش و نگارها، تمایلات و خواسته های دوستداران گرایش های مختلف از کلاسیک گرفته تا مدرنیسم مدرن و فناوری پیشرفته را برآورده می کند. بنابراین اگر طرفدار سبک خاصی از معماری و طراحی هستید، حتما در زمان خرید، به طراحی سرامیک توجه کنید.

انتخاب رنگ هم بسیار مهم است. هنگام انتخاب یک رنگ، نه تنها باید به ترجیحات خود، بلکه باید به معیارهای دکوراسیون داخلی توجه کنید. برای نمونه، در یک آپارتمان کوچک، توصیه می شود از سرامیک های رنگ روشن استفاده کنید، زیرا می توانند به صورت بصری اتاق را بزرگ کنند. همچنین لازم است فاکتورهای دیگری مانند برند تولید کننده محصول، قیمت و شیوه عرضه انواع سرامیک، در زمان خرید این مصالح کاربردی، مورد توجه قرار گیرد.