مراکز خرید سرامیک ۳۰ در ۹۰ اصل

سرامیک در بازار داخلی در انواع برند ایرانی و خارجی موجود می باشد که هر یک با داشتن ویژگی های خاصی که دارد برای نصب در مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. در مراکز خرید کاشی فتوحی، ابعاد مختلفی از این محصول نیز مشاهده می شود که بنا به متراژ محل نصب یا عموما سلایق خریدار، نصب می گردد. سرامیک ۳۰ در ۹۰ جزو سرامیک هایی می باشد که در انواع مختلف پرفروش می باشد. عموما بیشترین استفاده‌ از این ابعاد سرامیک برای پوشش کف مکان های بزرگ مثل پذیرایی و سالن مورد استفاده قرار می گیرد.

 مراکز خرید سرامیک ۳۰ در ۹۰ اصل

عواملی که بر کیفیت سرامیک چسبی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت سرامیک چسبی تاثیر دارد کاشی استخری ها عموما در بازار فروش به دو نوع چسبی و ملاتی تقسیم می گردند. نوع چسبی این محصول صرفا برای پوشش دیوار تولید و عرضه می گردد. نوع ملاتی برای نوع دیواری و کف به صورت گسترده در طرح های گوناگون تولید می شود. چسبندگی و استحکام نوع ملاتی بیشتر از چسبی می باشد ولی با این حال نوع چسبی این محصول برای مکان هایی که نیاز به ملات نداشته و یا امکان استفاده از نوع ملاتی وجود ندارد، بهترین گزینه می باشد.

کیفیت سرامیک های چسبی عموما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به بخشی از آنها اشاره خواهيم کرد.

  • نوع چسبی سرامیک دیواری به علت استفاده از چسب عموما باید در مکان های خشک و دور از رطوبت مورد استفاده قرار بگیرد.
  • پشت سرامیک های مزبور صاف بوده و با استفاده‌ از چسب های مربوطه به سطح دیوار چسبانده می شود.
  • این محصول در نوع مات و براق بوده که متناسب با سلیقه خریدار، انتخاب می شود.
  • سرامیک باکیفیت عموما از ضخامت مناسبی برخوردار می باشد لذا نوع نازک این محصول با ترکیب چسب مربوطه، سطح ناهمواری را به دست می دهد.
  • نوع درجه یک این محصول دارای رویه صاف و یکدست بوده و به اصطلاح از تخلخل کمتری برخوردار است لذا در هنگام خرید، توجه به براقیت و سطح پولیش کاری محصول بسیار اهمیت دارد‌.

استفاده‌ از این محصول عموما برای تزئین محل های خاصی از دیوار صورت می گیرد. دیوار پشت تلویزیون، دیوار بین کابینت در آشپزخانه، انواع ستون های داخلی و بیرونی واحد و … برای پوشش و سرامیک کاری از نوع چسبی استفاده می شود. با این حال توجه به زیبایی و سطح پرداخت شده کار جهت تزئین و چندبعدی بودن، در کنار اطلاع از کیفیت، می تواند خرید عالی را برای خریداران به وجود بیاورد.

راهنمای انتخاب سراميك بين كابينتي درجه یک

راهنمای انتخاب سراميك بين كابينتي درجه یک سرامیک بین کابینتی عموما از نوع چسبی این محصول می باشد. سطح خالی دیوار بین کابینت بالایی و پایینی در آشپزخانه عموما با استفاده از سرامیک در طرح و رنگ های مختلف پوشش داده می شود. تولیدکنندگان این محصول به علت زیبایی هرچه تمام تر بین کابینت، انواع رنگبندی را برای این کار در نظر می گیرند.

امروزه نوع جدیدی از سرامیک های بین کابینتی ارائه شده اند که از جنس آینه می باشند. سطح پشت این محصول به مانند سرامیک های دیگر سفالی بوده ولی روی کار با برش های ابزاری آینه در اشکال مختلف پوشیده می شوند که این امر زیبایی دوچندانی به به محل نصب می بخشد.

کابینت های سفید در کنار سرامیک بین کابینتی آینه ای و طرح دار نمای فوق العاده ای را دارا می باشد لازم به ذکر است آینه های ابزاری موجود در دو رنگ قهوه ای و سفید می باشد. خریداران این محصول باید نهایت دقت را داشته باشند تا ابعادی را برای این کار انتخاب نمایند تا در ابتدا و انتهای دیوار، نیازی به برش دادن سرامیک وجود نداشته باشد. برش نوع آینه ای این محصول نمای زیبایی را ایجاد نمی کند.

ابعاد این محصول در بازار فروش متفاوت می باشد به صورتی که تنها یک یا دو ردیف از سرامیک، روی دیوار بین کابینت چسبانده می شود که درز زیادی نداشته و نمای یکدستی را تحویل دهد.

میزان سود حاصل از تولید سرامیک طرح تراورتن در ایران

میزان سود حاصل از تولید سرامیک طرح تراورتن در ایران سرامیک های طرح تراورتن در سالهای اخیر از رونق بسیار بالایی در زمینه تولید و صادرات برخوردار می باشد. تولیدکنندگان این محصول به علت استقبال بالایی که از نوع طرحدار سرامیک داشته اند، انواع طرح تراورتن و طرح پارکت این محصول را به میزان بالایی تولید و روانه بازار نموده اند.

دستگاه های تولیدکننده جهت ایجاد طرح روی سرامیک، عموما بسیار پرهزینه بوده و علاوه بر آن به صورت وارداتی به فروش می رسند. هزینه بالای خرید و پرداخت حق گمرگ در کنار هزینه های تولید و استهلاک محصول، هزینه پرداختی تولیدکنندگان را به مراتب افزایش می دهد. با توجه به این امر قیمت سرامیک های طرحدار بسیار بیشتر از نوع ساده یا تک رنگ می باشد.

از این رو میزان سود حاصل از تولید سرامیک طرح تراورتن در ایران، با کنار گذاشتن هزینه های اعمال شده، بسیار قابل توجه می باشد. علت این امر افزایش کیفیت و رقابت آن با برندهای خارجی وارداتی می باشد. خریداران در مقایسه با کیفیت و قیمت برند مذکور با نوع خارجی، تهیه نوع ایرانی را به صرفه تر می دانند از این رو سودآوری تولیدکنندگان این محصول سال به سال افزایش می یابد.

فروش مستقیم سرامیک ۳۰ در ۹۰ با ضمانت

فروش مستقیم سرامیک ۳۰ در ۹۰ با ضمانت سرامیک خوب از نگاه خریداران سرامیکی می باشد که با داشتن کیفیت عالی و قابل قبول، از قیمت مناسبی برخوردار باشد. با توجه به این امر، خریدار در مراجعه به فروشگاه های معتبر در این زمینه، خواستار کیفیت عالی این محصول با قیمت مناسب از فروشنده هستند. فروشندگان برحسب شرایط فروشی که دارند می توانند برای جلب اعتماد خریدار، ضمانت در بازه زمانی خاصی را تقدیم خریدار کند که در این حال میزان فروش بالایی را از آن خود می نماید.

فروش مستقیم سرامیک در ابعاد ۳۰ در ۹۰ و … با ضمانت نامه معتبر در هنگام ارائه، بیشتر توسط نمایندگی های فروش صورت می گیرد. تولیدکنندگان برای ارائه مستقیم محصولات خود به مشتریان و عدم داشتن واسطه جهت فروش، اقدام به ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف کشور نموده اند تا از این طریق محصول خود را با کیفیتی عالی و قیمت واقعی به دست خریدار برسانند.

بیشتر نمایندگی های فروش در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می نمایند. در نوع آنلاین، سپری کردن مراحل انتخاب و خرید بسیار راحت تر بوده و در مدت زمان کمتری صورت می گیرد. لذا افرادی که زمان خرید برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توانند با خرید اینترنتی، این امر را تحقق نموده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی عالی را داشته باشند.