مرجع خرید کاشی مدل پارکت درجه یک

کاشی مدل پارکت

کاشی پارکت در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. فرقی ندارد که ساختمانی که قصد خرید کاشی برای آن را دارید اداری باشد یا مسکونی. کاشی الوند طرح پارکت در عین حال که یادآور احساس خاص و شیک کفپوش های چوبی است، از مزیت های ویژه ای برخوردار است که آن را به انتخابی بهتر تبدیل می کند شباهت زیاد با پارکت، جذب آب کم مقاومت زیاد و قیمت مناسب، حفظ محیط زیست از مزیت های کاشی پارکت است. کاشی طرح پارکت در انواع طرح و رنگها قابل سفارش دهی هستند. از آن جایی که طرفداران پارکت می خواهند تمامی ویژگی های طرح چوب را در سرامیک ببینند، تولیدکنندگان سرامیک کف تنوع بی نظیری را در طراحی سرامیک های طرح پارکت درجه یک وارد کردند که میتوان از فروشنده های معتبر دریافت کرد.

مرجع خرید کاشی مدل پارکت درجه یک

دانستنی هایی درباره انواع کاشی

دانستنی هایی درباره انواع کاشی یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از کاشی در اصفهان در معماری ساختمان بهداشتی بودن آن نسبت به سنگ و سیمان و دیگر مصالح است و کاشی و سرامیک عایق رطوبت هستند. یک کاشی خوب باید طوری باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت را تا ۱۰۰ درجه تحمل کرده و ترک در بدنه یا لعاب ایجاد نشود در این صورت این کاشی کیفیت خوبی ندارد. اندازه کاشی هم در صورتی که برای کف و دیوار مورد استفاده قرار گیرد، باید در سایز کمتر از ۲۰×۲۰ و یا ۱۰×۲۰ سانتی متر ساخته شوند. یکی از جذابیت‌های کاشی و سرامیک تنوع طرح و رنگ است که سردرگم می شوید مثلا رنگ سرمه ای که برای استخرهاست.

کاشی لعاب دار یکی از مدلهای قدیمی کاشی است که بیشتر برای اهداف تزئینی مصرف می‌شود در ایران تولیدکنندگان از اکسید فلزاتی چون کبالت، قلع، مس، منیزیم برای لعاب کاری کاشی مصرف می‌کردند. ایتالیا هم یکی از پیشگام های این صنعت است. در اصل دلیل لعاب کاری کاشی این است که سطح درخشان، زیبا، صاف، ضدآب و ضدمواد شیمیایی باشد. نوعی سرامیک به اسم مینیاتوری وجود دارد که دارای رنگ‌بندی زیاد هستند و نصب آنها راحت است و در هر مکانی قابل کاربرد است اما مهم‌ترین کاربردشان در استخر ها و محیط‌های بهداشتی است.اکنون اغلب شرکت‌های ساخت کاشی و سرامیک از روش‌ پرس خاک استفاده می‌کنند و ترکیب مواد کاشی را پرس و سپس لعاب زده و در کوره پخته می‌شود، این روش مهیا کردن مدرن کاشی است.

یکی از انواع کاشی، کاشی پرسلانی است که در شرایط خاصی از قبیل فشار پرس بالا و دمای پخت زیاد تا ۱۲۵۰ درجه تولید می‌شود که موجب استحکام زیاد و جذب آب کم آن می‌ شود و نسبت به کاشی‌های معمولی محکم‌تر هستند. این کاشی‌ها برای پشت کابینتی هم مصرف می شود کاشی‌های پرسلانی لعاب دار هم چون لعاب آن با روش جدید ریخته می‌شود، به علت مواد خوب لعاب آن ویژگی‌های بهتری نسبت به دیگر سرامیک‌ها دارد. کاشی‌های پرسلانی کاربرد اصلی آنها در فضاهای خارجی ساختمان مثل کف حیاط، پارکینگ و نمای ساختمانی می‌باشد، چون به علت خصوصیات فنی خاص در فضاهایی که در معرض گذر زیاد یا آب و هوای سرد می‌باشند، خیلی مقاوم است و همین طور جذب آب آن کمتر از دیگر پوشش‌ها است.

در مقایسه با نوع سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از مقاومت بالایی برخوردار است و درمقابل مواد شیمیایی اسیدها و بازها بهتر دوام دارد. به علت ضخامت کمتری نسبت به سنگ نصب آن آسان تر است و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بی ملات است و آسیب‌های احتمالی کم می‌شود و نصب آسان‌تری دارد.

مختصری درباره عوامل موثر بر کیفیت کاشی

پدیده جذب آب یکی از مهم ترین پارامترها در کیفیت کاشی است با تخلخل رابطه ای مستقیم دارد و هرچه تخلخل زیاد شود جذب آب هم افزایش خواهد داشت. کاشی های پرسلانی کم ترین مقدار تخلخل را در میان انواع کاشی دارد. هر چقدر جذب آب کاشی کم باشد، مقاومت کاشی نسبت به لک، یخ زدگی هم افزون می شود. در کاشی پرسلانی مقدار جذب آب، حدود کمتراز ۰,۵ درصد است.

ابعاد و ظاهر کاشی ابعاد و سایز کاشی و نیز صاف بودن کاشی ها از پارامترهای مهم تشخیص کیفییت کاشی حساب می شوند. نیز باید بررسی گردد که کاشی از شکل مستطیلی خارج نگردد. چون در این صورت در موقع نصب کاشی مشکلات زیاد پدید خواهد آمد. نیز باید کاشی از لحاظ تاب هم مورد تحقیق قرار بگیرد. کاشی با حالت مقعر به هیچ وجه پذیرفته نیست و اشکالات نصب زیاد با خرید این کاشی ها گریبانگیر فرد خواهد شد. کاشی حتی الامقدور باید صاف و در حد خیلی کمی محدب باشد تا بعد از نصب صاف بشود. هرگونه انحرافی از مستطیل بودن آن کاشی یا صاف بودن سطح آن، عیب کاشی حساب می شود. هنگام خریدن کاشی، ابعاد دقیق آن در کارتن گفته شده و انحراف زیاد از این مقدار مجاز نمی باشد.

بعضی از عواملی که به نظر می رسد در کیفیت فرآیند کاشی شرکت مؤثر است شامل ماشین آلات ،مشخصات محصول و مواد اولیه کاربردی در آن ، تکنولوژی روز ، مدیریت و بهره وری کارکنان، آموزش پرسنل در ساخت کاشی برای مثال راههای مختلف بکارگیری از ماشین آلات و تجهیزات موجب افزایش بهبود در کیفیت محصولات تولیدی می شود و همچنین آموزش دادن کافی به پرسنل درباره نحوه ساخت و تولید کاشی با کیفیت استفاده از مواد اولیه مرغوب همه این عوامل بر کیفیت نهایی کاشی تاثیرگذار می باشد.

نحوه صادرات کاشی به کشورهای اطراف

نحوه صادرات کاشی به کشورهای اطراف صادرات کاشی و سرامیک ایران بیشتر به کشورهای همسایه انجام می شود. صادرات به گرجستان، عراق ، ترکیه، پاکستان،روسیه، آذربایجان، صادرات به ترکمنستان، عمان، کویت،امارات و صادرات به قطر و حتی کشورهای خیلی دور دست همچون کشورهای اروپایی یا افریقا جز مقاصد ما هستند. این صادرات می تواند یک تجارت پر سودی باشد. یکی از فعالیت های سود ده بین ایران و گرجستان تجارت کاشی و سرامیک می باشد.

اهمیت این موضوع تا جایی است که میزان ارزش صادرات کاشی به گرجستان درسال ۹۵، ۸ میلیون دلار بوده است. میزان ارزش صادراتی کاشی به گرجستان مطابق آمارها فقط ۲ درصد از صادرات کل کاشی و سرامیک را نشان می دهد که ناچیز و کم است. می توان در این زمینه پیشرفت های زیادی داشت. چرا که عمده کالاهای صادراتی پس از مشتقات نفت، مصالح ساختمان است صادرات سرامیک و کاشی هم مثل صادرات بقیه کالاها از ایران مطابق برخی مراحل قانونی انجام می شود. صادرات کاشی و سرامیک از درب کارخانه ها یا انبار به گمرک انجام می گردد. شرکت های صادر کننده در مرحله نخست باید ظرفیت صادراتی این کالای ساختمانی را به کشورهای متفاوت ارزیابی کنند. برای مثال اگر قصد صادر کردن کاشی و سرامیک به امارات و عمان را دارند باید ظرفیت‌های بازار داخلی همان کشور را دقیق بررسی کنند. بدون تحقیق کردن بازار، فرایند صادرات، نهایتا کاری بیهوده و جز ضرر و زیان، چیزی به همراه ندارد.

بعداز آنکه بازارهای خارجی را بررسی کردند می‌توانند برای تجارت سرامیک از کارخانه ها تحقیقات کنند. کارخانه مورد نظر باید ظرفیت تولید سرامیک ها و کاشی های با کیفیتی را داشته باشد. صادرات کاشی و سرامیک به کشور هایی که توانایی خریدن انبوه را ندارند، خیلی پیشنهاد نمی‌شود. آن دسته از کشورها که در حال رشد هستند و پروژه های ساخت و ساز زیادی در آنها انجام می شود، مقاصد خوبی برای صادرات کاشی از ایران به حساب می‌روند. اگر بازارهای هدف را دقیقا بشناسید و فرایند بازاریابی بین الملل را انجام دهید، در ادامه کار می توانید با مراحل قانونی یا عقد قراردادها با کارخانه و شرکت های بازرگانی، کلیه کارها را انجام دهید.

برای صادرات سرامیک و کاشی از ایران نیازمند أخذ مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت و مجوزهای قانونی کار بازرگانی است. نظارت بر حمل و نقل استاندارد سبب ‌می شود محموله ها به سلامت بارگیری و به مقصد برسند. نکته‌ای که در روند صادرات کاشی و سرامیک با بسته بندی درجه یک مهم است این است که محموله ها باید بیمه صادراتی هم داشته باشد.

آشنایی با مراحل تولید کاشی درجه یک

مرحله نخست آماده کردن مواد اولیه مورد نظر برای ساختن کاشی و سرامیک است بدنه کاشی ها معمولا از خاک های متفاوت که در شرایطی مختلف و از معدن ها برداشت می شود. این کاشی ها بر اساس کاربرد و نقشی که دارند، از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. گام نخست آماده سازی خرد سازی مواد سخت و دانه درشت ها است که به وسیله سنگ شکن ها به مواد ریز تری تبدیل می شوند.

مرحله بعدی آسیاب کردن است که برای این امر از آسیاب های گلوله مصرف می شود.در آسیاب علاوه بر مواد اولیه، کمی روان کننده مثل سیلیکات سدیم اضافه می کنند و این امر سبب می شود که کم کم در موقع آسیب کاری ملات نهایی به یک دوغاب روان تبدیل گردد. مرحله بعدی آماده سازی پودر است برای آماده سازی پودر از دوغاب، باید از اسپری درایر یا خشک کن های افشان مصرف کرد. دوغابی که در آسیاب ها مهیا شده است در مخازن دوغاب می ریزد که این مسئله باعث یکدست شدگی آن می شود، بعد پمپ هایی با فشار زیاد دوغاب را به یک محفظه استوانه ای شکل که اسپری درایر نامیده می شود می رسانند و آن دوغاب در هوا اسپری می شود، دوغاب در این محل با هوای گرم و حرارت و گرما برخورد و در اخر پودری نرم روی نوار نقاله پایین این استوانه می ریزد.

در مرحله بعدی شکل دهی یا پرس کردن پودر است به این شکل است که ترکیب مواد اولیه که به صورت پودری با دانه بندی صحیح در آمده در حفره های قالب و زیر فشار قرار می دهند و شکل قالب را می گیرد. سپس خشک میکنند درگذشته خشک کردن در تونل های بلند انجام میشد و این امر چند روز به طول می انجامید اما اکنون اگر شما از دستگاه های خشک کن مدرن و جدید استفاده کنید می توانید بعد از حدودا 20 دقیقه سرامیک ها را خشک نمایید. مرحله بعدی انجام لعاب کاری و اصلاحات ظاهر وشکل بعد از خشک کاری کاشی ها، وارد مسیری آبی می شوند وبعد لعاب کاری آستری که به آن آنگوب می گویند روی آنها انجام می شود و بعد لعاب کاری توسط دستگاه های دیگری انجام شده و طرح های مورد نیاز روی کاشی انجام می شود.

بعد از این که لعاب کاری ها انجام شد، نوبت پختن کاشی می رسد. اساس پختن کاشی منحنی زمان و دما می باشد که به آن منحنی پخت کاشی هم می گویند و این منحنی برای محصولات مختلف و کاشی هایی با مصرف های مختلف فرق دارد. در نهایت پولیش کاری انجام می گیرد این مرحله فقط برای کاشی های گرانیت بی لعاب صورت می شود، کاشی های گرانیتی به نوعی از کاشی ها می گویند که قدرت جذب کردن آب آن کمتر از نیم درصد باشد.

فروش عمده کاشی مدل پارکت با کیفیت

فروش عمده کاشی مدل پارکت با کیفیت عوامل مختلفی در قیمت کاشی و سرامیک تأثیر گذار می باشند که در هنگام خرید کاشی و سرامیک باید به آن ها دقت نمود. عواملی چون طرح، ضخامت کاشی و سرامیک ها، ابعاد کاشی و سرامیک، میزان جذب رطوبت و نم ، متریال به کار رفته، برند کارخانه سازنده آن پارکت توجه نمود. قیمت کاشی مدل پارکت بر اساس متر مربع گفته می شود. البته برخی کاشی و سرامیک های تزئینی بوده که گرانترند و قیمت شان قطعه ای است.

برای خرید کاشی و سرامیک باید ابعاد خانه را دقیق حساب کنید. علاوه بر قیمت خرید کاشی و سرامیک، قیمت نصب کاشی پارکت را نیز باید لحاظ کنید. باید کف سالن به دقت اندازه گیری شود امروزه پارکت های لیزری به صورت عمده در مراکز معتبر و فروشگاه های بزرگ در همه شهرها عرضه می شوند و میتوان با اطمینان خاطر تهیه نمود.

بازار عرضه کاشی مدل پارکت در تهران

اگر دنبال قیمت سرامیک طرح پارکت متری در تهران هستید، باید بگوییم که در این دوره که با نوسانات اقتصادی زیاد بازار روبه رو هستیم، قیمت این کاشی ها هم قیمت ثابت نیست. اما مطمعنا قیمت کاشی درجه یک با قیمت انواع بی کیفیت آن تفاوت زیادی خواهد داشت. درضمن با توجه به طرح و نقوش تولیدشده روی کاشی مدل پارکت قیمت هر متر آن متفاوت است. بسته به ابعاد و اندازه ی سرامیک ها قیمت هر متر آن فرق می کند.

تهران به عنوان مرکز اصلی خرید و فروش عرضه پارکت کف توانسته است با عرضه این محصولات در طرح ها و نقش های متنوع نیاز بازار های گوناگون را تأمین کند. پارکت کف ارزان قیمت در بازار های تهران به روش های مختلفی انجام می شود مانند فروش به صورت مستقیم از کارخانه فروش از طریق از نمایندگی های معتبر به صورت آنلاین و اینترنتی بر حسب نیازتان و اینکه کدام روش برایتان بهتر است می توانید از پادکت طرح دار در بازار تهران خریداری کنید.

بهترین تولیدکنندگان کاشی مدل پارکت در ایران

بهترین تولیدکنندگان کاشی مدل پارکت در ایران توزیع کاشی را شرکت های بازرگانی مختلف انجام می دهند و این شرکت تولید کنندگان کاشی طرح پارکت را در بازارهای داخل ایران پخش می کنند. پخش کاشی طرح پارکت هم از همین شرکت های بازرگانی صورت گرفته است. در هر صورت، با مراجعه به فروشگاه کاشی طرح پارکت می توان این کالا را با برند های زیاد تهیه کرد البته کیفیت های مختلفی از یک کاشی در بازار موجود است، از این رو برای خرید کیفیت عالی، بهتر است ابتدا در مورد انواع برندهای موجود و درجه بندی اطلاعات لازم را به دست آورید. قیمت محصولات براساس کیفیت آنها معین میشود و اگر ارزانی یا گرانی محصول را مشاهده کردید بدانید بدون دلیل نیست. فراموش نکنید که سرامیک طرح پارکت باید از نوع درجه یک باشد که در کار تاب نیفتد.