مرجع خرید کاشی ۳بعدی با بالاترین کیفیت

کاشی های 3 بعدی سرامیک هایی با سطح صاف هستند که اگر با کمی فاصله به آن نگاه کنید، طرح های خاصی را به صورت برجسته و عمق دار روی آن می بینید. جالب است بدانیدکاشی سرامیک سه بعدی برای اولین بار در ایران تولید شده و نمونه ی خارجی آن فقط در کشور ایتالیا یافت می شود. مرجع خرید کاشی ۳بعدی که نسل جدید کاشی و سرامیک بوده، این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رسانند.

مرجع خرید کاشی ۳بعدی با بالاترین کیفیت

بررسی عوامل موثر بر کیفیت کاشی در ایران

بررسی عوامل موثر بر کیفیت کاشی در ایران مهم ترین نکته در درجه بندی کیفیت کاشی، توانایی و مقاومت کاشی در برابر فرسایش و استهلاک می باشد که معمولا زیر کاشی با عدد رومی در کنار درجه بندی چاپ می شود. تشخیص کاشی خوب به صورت حرفه ای با دستگاه های مختلف و ابزار های تستی انجام می شود که مشخص می کند سختی مواد معدنی آن چه مقدار است. اما نکاتی هم هست که می تواند در تشخیص کیفیت کاشی به شما کمک کند و شاید شما با نگاهی سطحی هم بتوانید متوجه شوید کاشی و سرامیک از کیفیت خوبی بر خوردارند یا خیر!

در درجه ی اول بررسی اولیه ی ظاهری می تواند در انتخاب درست به شما کمک کند برای این کار علاوه بر این که باید دقت کنید سطح رویی کاشی دارای لعاب مناسب و بدون اشکال و پریدگی باشد کناره های کاشی نیز نباید نقصی داشته باشد. کاشی با کیفیت به هیچ وجه کناره های نقطه نقطه شده و پریده ندارد. میزان آب کاشی بر اساس وزن خود آن محاسبه می شود. لازم است بدانید کاشی برای محیطی با رطوبت بالا مناسب است که حدودا هفت درصد وزن خود را جذب کند. ( به عنوان مثال برای آزمایش نفوذ آب بر روی کاشی در مناطق مرطوبی مثل ایوان که کاشی آن باید غیر قابل نفوذ باشد، ۱۶ ساعت آب را ایستاده روی کاشی نگه می دارند و بررسی می کنند چه مقدار رطوبت را جذب خود کرده است) . برخی از کاشی ها در ترکیب مواد با درجه ای از جذب آب برای مقاومت در برابر یخ زدگی نیز درجه بندی می شوند. میزان جذب آب توسط کاشی، تعیین می کند که کاشی مناسب برای نصب در فضای مورد نظر هست یا خیر. کاشی با کیفیت رنگ و لعاب خوبی دارد و از لحاظ ظاهری بدون نقص است و حتی سطح پشتی آن نیز یک دست و بدون پریدگی و فضاهای خالی ریز هوا است. بسته بندی استاندارد نیز از مش

با فرایند تولید انواع کاشی آشنا شویم

کاشی به جسمی دلالت می شود که بیشتر برای پوشش دیوار مناسب است و به دلیل نداشتن استحکام کافی نمی توان آن را برای سطوح کف کار کرد. این محصول با ترکیبی از دوغاب آب و خاک و قرار گرفتن آن در یک محیط گرم و خشک تولید و توسط حرارت آتش سخت می شود. اما تعریف و تولید امروزه ی آن عبارت است از اشیا جامدی که مواد تشکیل دهنده ی آن، مواد معدنی غیر فلزی است و سپس به وسیله حرارت آتش سخت می شود. کاشی در انواع مختلف تزیینی بین کابینت، لیزری، پارکتی و پی وی سی تولید می شود.

بدنه ی کاشی ها معمولا از خاک های مختلف معدنی برداشت می شود که این کاشی ها کاربرد و نقش های متفاوتی دارند. مرحله ی اول تولید کاشی آماده کردن مواد اولیه ی مورد نیاز برای ساخت کاشی مانند مواد اولیه ی پلاستیک، پر کننده ها یا فیلرها و کمک ذوب کن ها و یا گداز آور ها. مرحله ی دوم آماده سازی پودر است. برای آماده ساختن پودر از دوغاب، باید آن را در محفظه ی خشک کن های افشان ریخت که این موضوع باعث یک دست شدن مواد می شود. سپس پمپ هایی با فشار بالا دوغاب را به یک محفظه ی استوانه ای شکل رسانده و آن را در هوا اسپری می کنند. در این لحظه دوغاب با حرارت و هوای گرم برخورد می کند و در پایان پودری نرم روی نوار نقاله که در زیر این استوانه قرار دارد ریخته می شود. مرحله ی سوم شکل دهی یا پرس کردن پودر و مرحله ی بعد خشک کردن آن است. انجام لعاب کاری و اصلاح ایرادات ظاهری، پخت کاشی و پولیش کاری مراحل نهایی تولید کاشی می باشد.

بهترین نوع کاشی برای صادرات

بهترین نوع کاشی برای صادرات صادرات کاشی که از پر کاربردترین مصالح ساختمانی است از کشور ایران به کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی، آمارهای مثبتی در کشور دارد. کارخانه های زیادی در داخل ایران در حوزه تولید مصالح ساختمانی به استقلال و خودکفایی رسیده‌ اند و محصولات قابل رقابتی با نمونه‌ های خارجی تولید می کنند. البته متاسفانه مسئله تحریم ها، تعرفه گمرک، مشکلات معامله با کشورهای خارجی، فرآیند صادرات را با مشکلاتی مواجه ساخته اما باز هم این موضوع مانع از صادرات کاشی نشده است.

صادرات کاشی از ایران به کشورهایی مانند ترکیه، روسیه، پاکستان، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان، آذربایجان، امارات، عمان، عراق و کویت انجام می شود. همان طور که گفته شد برخی از کشورهای اروپایی نیز متقاضی خرید کاشی و سرامیک از ایران هستند. کاشی ایرانی با کیفیت عالی برای ساخت و ساز در کشور های خارجی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. افزایش کیفیت مصالح اولیه، مدل ها و طراحی طبق آخرین فناوری های روز دنیا و قیمت های مناسب باعث شده درخواست این محصولات، بیش از پیش، رونق پیدا کنند. اگر بخواهیم گام به گام صادرات کاشی را ببرسی کنیم موضوع کمی خارج از حوصله است اما به طور کلی صادرات کاشی و سرامیک از طریق مرزهای دریایی و زمینی انجام می شود و بسته به کشور مقصد، قیمت محموله تجارت، متفاوت و متغیر خواهد بود.

با کاربردهای کاشی آشنا شوید

امروزه یکی از مصالح بسیار پر کاربرد در ساختمان ها کاشی و سرامیک هستند که از لحاظ ظاهری و خواص تنوع زیادی دارند و توانستند جای خود را در قسمت های مختلف ساختمان مثل سرویس بهداشتی ، حمام، آشپزخانه، پارکینگ، حیاط، گل خانه، نمای ساختمان و دیگر قسمت های ساختمان ها باز کنند و به آن ها جلوه ای جذاب و جدید ببخشند.از مهم ترین ویژگی هایی که کاشی را به یک مصالح خوب برای ساختمان تبدیل می کند می توان به مقاومت در برابر اشعه خورشید، مقاومت بالا در برابر سرما و یخ زدگی، ضد آتش سوزی و حریق بودن ، مقاومت ظاهری در برابر آتش، دوام بالا و ثبات رنگ در برابر گذر زمان اشاره کرد.

جالب است بدانید که در گذشته کاربرد کاشی‌ ها بیشتر جنبه ی تزییناتی داشته است تا کاربردی به عنوان عایق. کم کم و با گسترش صنعت سفال گری و به روی کار آمدن سرامیک نما این لعاب‌ ها در کاشی‌ ها برای عایق کاری هر چه بهتر و با کیفیت تر مورد استفاده قرار گرفت. از مهم ترین موارد کاربرد کاشی سرامیک و کاشی در ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • کاشی استخری
  • کاشی ضد اسید
  • کاشی حمام
  • کاشی سرامیک نمای خارجی
  • کاشی دیوار
  • کاشی بین کابینتی

فروش مستقیم کاشی ۳بعدی درجه یک

فروش مستقیم کاشی ۳بعدی درجه یک کاشی و سرامیک سه بعدی نسل پیشرفته و بسیار جدید کاشی هستند که دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی بوده و در انواع طرح و نقش تولید می شوند. این کاشی ها برای پوشش کف و دیوار فضاهای های مختلفی چون آشپزخانه ها، رستوران ها، استخر و حمام، مترو، فضای بیرونی مجتمع های تجاری، اتاق های پذیرایی بزرگ و لابی هتل ها و ساختمان ها مناسب بوده و روی پازل هایی با قطعات سرامیکی با ابعاد 60*60 و یا 80*80 تولید و توزیع می شود. سه بعدی بودن این محصولات آن ها را بسیار منحصر به فرد کرده و پس از نصب زیبایی محیط را چند برابر می کنند. این کاشی ها با طرح هایی با رزولوشن بسیار بالا و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتالی تولید شده و ضد اسید و ضد خش می باشد.

قیمت کاشی های سه بعدی همان طور که مشخص است مقداری بالاتر از شکل های عادی بوده و می توان گفت نسبت به کاشی معمولی پر هزینه تر هستند، اما زیبایی و خاص بودن طرح های این محصولات باعث می شود تا خریداران و علاقه مندان به این طراحی ها بدون توجه به قیمت ، خرید خود را انجام دهند. شما می توانید به صورت مستقیم با تولید کنندگان این نوع کاشی ها ارتباط گرفته و با حذف ئاسطه های بین خریدار و فروشنده قیمت نهایی را برای خود مناسب تر کنید. انتخاب یک مرجع فروش مطمئن برای خرید بسیار حائز اهمیت است.

عرضه بی واسطه کاشی ۳بعدی از کارخانه

بازنمایی کامل از یک طرح طوری که تمام ابعاد سه گانه ی آن را در یک طرح دو بعدی بتوان نشان داد سه بعدی سازی نام دارد و هنری است که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کاشی های 3D از مدل‌ های جدید کاشی و سرامیک است که نصب آن جلوه ای بی نظیر و خاص را در فضا ایجاد می‌ کند. بازنمایی طرح های سه بعدی یک عمل بسیار خلاقانه است که به کمک بازی با پرسپکتیو به وجود می‌ آید و جلوه ای واقعی را بر روی کاشی و سرامیک به وجود می‌ آورد. اگر به کاشی هایی با طرح‌ سه بعدی فقط با کمی فاصله نگاه کنید احساس خواهید کرد طرح زنده در پیش روی شما قرار گرفته است، به خصوص در باز نمایی تصاویر طبیعت که به کمک کاشی و سرامیک سه بعدی به راحتی می‌ توانید طبیعت را مهمان خانه خود کنید. کاشی هایی که با طرح های سه بعدی تولید می شوند، معمولأ در دو سبک جداگانه می باشند. اولین سبک کاشی هایی هستند که به صورت تابلو در بازار عرضه می شوند و جنبه ی نمای تزئینی دارند. دومین دسته کاملأ متفاوت بوده و با استفاده از آن ها می توان دیوار و یا کف هر ساختمانی را در متراژ های بالا طراحی کرد.

عرضه ی بدون واسطه ی کاشی های ۳ بعدی از درب کارخانه، توسط تولید کنندگان این محصول انجام می گیرد. چنان چه به صورت مستقیم با تولیدکنندگان ارتباط بگیرید می توانید به دلیل حذف کلیه واسطه های بین خریدار و فروشنده قیمت نهایی را بسیار پایین آورده و سود خوبی را به دست آورید. قیمت تولیدی کاشی های سه بعدی کف پوش با توجه به ابعاد و سایز آن، مواد اولیه به کار رفته در تولید، برند تولید کننده و نحوه عرضه و فروش متغیر و متفاوت است. اگر قصد خرید کاشی های سه بعدی که برای کف پوش استفاده می شوند را دارید می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید. علاوه بر اینکه تنوع محصولات ارائه شده در سایت ها بالا بوده، قیمت های اعلام شده نیز به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه مناسب تر از قیمت بازار آزاد و فروشگاه های عرضه کننده کاشی بوده و مقایسه ی قیمت را نیز آسان تر می کند. در واقع با خرید به صورت اینترنتی شما مستقیما از خود تولید کننده محصول را خریداری می کنید. ضمن آنکه محدودیت زمانی هم نداشته و می توانید هر زمان از روز که فرصت کافی دارید برای ثبت سفارش خود اقدام کنید. حتی می توانید قیمت روز را قبل از نهایی کردن خرید استعلام کرده تا با خیالی آسوده سفارشات خود را تکمیل کنید.

مرکز پخش کاشی ۳بعدی با قیمت مناسب

مرکز پخش کاشی ۳بعدی با قیمت مناسب با تغییر توقعات بشر و تمایل به هر چه مدرن تر کردن اشیای زندگی، مهندسان به دنبال راهی برای اجابت این خواسته ی بشر، نوع جدیدی از کاشی ها را تولید کردند که سرامیک سه بعدی نامیده می شود و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این نوع کاشی ها نیز به عنوان کف پوش و برای نما سازی استفاده می شود که تاثیر به سزایی در زیبایی قسمت های مختلف منازل و اماکن عمومی دارد.

کارخانجات صادر کننده ی انواع کاشی سه بعدی این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در مناطق مختلف کشور توزیع می کنند و در اکثر شهرها نمایندگی دارند تا محصول خود را به راحتی و به سرعت در اختیار متقاضیان قرار دهند و به این امر طوری بپردازند که برای مشتری ها راحت تر باشد. کاشی های سه بعدی در رنج های متنوع طرح و قیمت تهیه می شوند تا مصرف کنندگان با هر قیمتی که در نظر دارند بتوانند خرید خود را انجام دهند. به علاوه افراد می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی طرح ها را دیده و پس از مقایسه ی قیمت ها آنچه مطابق سلیقه و مد نظرشان هست از آن جا برای نوسازی و یا تعویض منازل یا ادرات و غیره استفاده کنند و یا از سوی دیگر افرادی که در شغل تهیه مواد اولیه ساختمانی و تدارکات مشغول هستند می توانند با خرید عمده این کالا تخفیف های فوق العاده ای را از این مراکز دریافت کنند.