مرکز سفارش سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت با قیمت مناسب

مرکز سفارش سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت با قیمت مناسب آماده است تا انواع طرح و مدل های این محصول را به صورت انبوه و عمده در اختیار متقاضیان سراسر کشور قرار دهد؛ طرح پارکت، یکی از منحصر به فرد و محبوب ترین نمونه های سرامیک کف می باشد که غالبا در پذیرایی و اتاق ها به کار می رود. از طریق این مرکز فروش معتبر، قادر خواهید بود انواع سرامیک پذیرایی درجه یک و با کیفیت را به شیوه های مختلف حضوری و غیر حضوری سفارش دهید.

مرکز سفارش سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت با قیمت مناسب

شناخت انواع سرامیک کف پذیرایی

شناخت انواع سرامیک کف پذیرایی استفاده از سرامیک در کف پذیرایی ساختمان، جذابیت و زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی می دهد به همین دلیل به کارگیری این محصول در ساختمان های مختلف، هر روز در حال گسترش است. امروزه نمونه های فراوانی از سرامیک کف در کارخانجات مخصوص، تولید می شود. برای شناخت انواع سرامیک پذیرایی و آشنایی با ویژگی های هر کدام با ما همراه باشید.

  • سرامیک گرانیتی
  • سرامیک پرسلان
  • سرامیک موزاییکی

سرامیک گرانیتی از جمله محصولاتی است که با استفاده از خاک رس تولد می شود، رنگ دانه های گوناگونی به آن اضافه می کنند تا طرح و رنگ های متفاوتی پیدا کند. این محصول در زمره سرامیک های بدون لعاب به شمار می آید و شامل مدل های رگه ای، فلفل نمکی و… می باشد.

یکی از بهترین سرامیک های مدرن و جدید، سرامیک پرسلان نام دارد که از مقاوم ترین سرامیک های کف محسوب شده است. در دو مدل لعاب دار و بدون لعاب، عمدتا به رنگ سفید و روشن ساخته می شود. سرامیک پرسلان جذب آب پایینی دارد از سایر سرامیک ها ضخیم تر و ماندگارتر است.

سرامیک موزاییکی نیز از دیگر انواع سرامیک کف می باشد که در ترکیب ساخت آن از قطعات ریز بدون لعاب یا لعاب دار استفاده می شود. این محصول در اشکال مستطیلی، شش گوش و… تولید شده و ضخامت کمتری دارد.

مرکز عرضه سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت درجه یک

مرکز عرضه سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت درجه یک مرکز عرضه سرامیک کف پذیرایی طرح پارکت درجه یک، یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین مراکز فروش این محصول می باشد که نمونه های متنوع این محصول را در ابعاد و رنگ های زیبا عرضه می کند؛ کیفیت و مرغوبیت انواع سرامیک طرح پارکت در این مرکز مورد ضمانت بوده و مستقیما در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت فروش و عرضه سرامیک درجه یک طرح پارکت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است چرا که به طور کاملا مستقیم و بی واسطه به دست مشتریان می رسد. قیمت این سرامیک به نرخ درب کارخانه می باشد، برای اطلاع از قیمت های روز و سفارش سرامیک با کیفیت پذیرایی، کافی است وارد همین سایت شده و از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.