مرکز عرضه سراميك نماي ساختمان با قیمت مناسب

سراميك نماي ساختمان یک نوع کاشی بدون لعاب می باشد که در مرکز عرضه تولید کاشی های آنتیک در تهران با قیمت های مناسب در مدل های رنگی و طرح دار و ساده روانه بازار می گردد.

مرکز عرضه سراميك نماي ساختمان با قیمت مناسب

آشنایی با بهترین بسته بندی سرامیک صادراتی

آشنایی با بهترین بسته بندی سرامیک صادراتی سرامیک یک نوع کفپوش است که صادرات آن به کشورهای دیگر نیازمند آشنایی با روش های صادراتی می باشد. بکی از روش های مهم صادرات این محصول نوع بسته بندی آن می باشد که اگر به بهترین وجه ممکن انجام نگیرد به دلیل شکننده این محصول پرمصرف در جابجایی بار می شکند و خراب می گردد. سرامیک عموما در پلاستیک های فشرده که به آن شرینگ گفته می شود در بسته های چند ده تایی بسته بندی و سپس این بسته ها در کارتن های مختلف بسته بندی و روانه بازار می شود. کارتن هایی که برای بسته بندی صادراتی مورد استفاده می شود کاملا با کارتن های که برای بسته بندی و فروش داخلی است با هم متفاوت می باشد. آرم و لوگو شرکت بر روی کارتن ها ثبت می شود و این محصول در برخی از کارخانه های سازنده دارای قیمت مصرف کننده می باشد که برای مشتری حائز اهمیت می باشد.

در نمای خانه های قدیمی برای پذیرایی از نوعی از سبک زیبایی به این صورت استفاده می کرده اند که ابتدا نیمی از خانه از سقف تا تیم اول را با گچ و یا کاغذ دیواری پوشش می دادند و بعد از نیم دیوارها تا کف پذیرایی را با سرامیک های بلند مستطیلی پوشش می دادند.

راهکار های افزایش سود حاصل از صادرات سرامیک

کاشی و سرامیک ایرانی در بازارهای جهانی شهرت بسیار زیادی دارد. این محصول در ساختمان سازی برای زیبایی استفاده می گردد و پایه ی اولیه آن سنگ می باشد که طی مراحلی با راه کارهای مختلف به این محصول جذاب تبدیل می شود. کارخانه های تولیدی که در این زمینه فعالیت دارد به خوبی از این امر آگاهند که افزایش سود حاصل از این محصول صادراتی نه تنها به کیفیت محصول مورد نظر بستگی دارد بلکه به کشورهای هدف که قرار است محصول به آنها صادر گردد نیز بستگی دارد.

برای صادرات کالای صادراتی جنس مورد نظر که در اینجا سرامیک می باشد باید دارای بارکدهای لازم و استانداردهای جهانی و بهداشتی لازم برای این کار باشد و خوشبختانه ایران به عنوان یکی از مراکز تولید کاشی و سرامیک در جهان شناخته می شود که هر ساله مقدار زیادی از محصولات تولیدی کارخانه های کشور به سایر کشورهای همسایه من جمله کشورهای خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می گردد. صادرات عموما از مرزهای زمینی هوایی و دریایی انجام می شود که توسط تاجران ایرانی و بسته به منطقه صادراتی می تواند هر کدام از این روش ها در نظر گرفته شود.

آشنایی با چند اشتباه رایج هنگام خرید سرامیک

آشنایی با چند اشتباه رایج هنگام خرید سرامیک خرید هر محصولی اگر به آن آشنایی کامل نداشته باشیم موجب از دست رفتن هزینه می گردد. سرامیک یک کالای گران قیمت در ساختمان سازی است که اگر در انتخاب آن اشتباه شود منجر به هزینه های اضافی برای مالک ساختمان مورد نظر می شود مثلا ما در انتخاب انواع سرامیک در گام اول باید به این نکته توجه نماییم که برای کدام قسمت از ساختمان و بنا قرار است از این نوع محصول استفاده شود و به طور رایج از نمونه ساختمان هایی که قبلاً ساخته شده است الگو برداری نماییم. مثلا اگر قصد دارید تا نمای بیرونی ساختمان را سرامیک نماییم مناسب است که به جای سرامیک روشن از طرح نما استفاده گردد و یا برای سالن پذیرایی عموما از طرح های پارکتی برای کفپوش استفاده می شوند.

سرامیک و کاشی کاربردهای مختلفی دارد اگر بخواهیم چند نمونه از کاربرهای آن را نام ببریم به صورت زیر می باشد. سرامیکی که برای حمام و دستشویی استفاده می شود نوع خاصی از سرامیک است که به آن کاشی می گویند، کاشی نسبت به سرامیک ظریف تر و براق تر و صیقلی تر می باشد و ماهیت آن چون لیز است بیشتر برای پوشش دیوار استفاده می گردد اما برای کفپوش از سرامیک استفاده می شود.

سرامیک ها می تواند به تنهایی و یا همراه مواد دیگر همچون آیینه ها و گچبری ها با اشکال مختلف ترکیب شود و در دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرد. معماری امروز بیشتر از طرح های ترکیبی مواد مختلف برای دکوراسیون ها استفاده می کند که منجر به زیبایی ‌و دیده شدن بیشتر مکان مورد نظر می گردد.

بررسی عوامل موثر بر کیفیت انواع سرامیک

در بررسی های اولیه که چه عاملی منجر به تفاوت در انواع مختلف سرامیک می شود باید بگوییم که کیفیت مواد اولیه اولین چیزی است که بر کیفیت نهایی محصول اثر می گذارد مثلا ما انواع کاشی و سرامیک را از نظر کیفیت به درجه های کیفی همچون سرامیک درجه یک و سرامیک درجه دو و سرامیک درجه سه تقسیم بندی می نماییم. در مرحله بعدی چیزی که بسیار اهمیت دارد وقتی ورقه های بزرگ سنگ های سرامیکی برای برش به قسمت لیزری کارخانه منتقل می شود خیلی اهمیت دارد که چطور و از چه طریقی برش داده می شود و این نوع برش می تواند در کیفیت نهایی تاثیر گذارد مثلا اگر برش لیزری محصول به درستی انجام نشود در لبه های سرامیک نهایی که برش خورده است نه تنها رده های از سیاهی دیده می شود بلکه منجر به تغییر رنگ لبه ها نسبت به وسط محصول می گردد. در آخر چیزی که بر کیفیت این محصول پرکاربرد تاثیر دارد قالب گیری است که اگر قالب گیری این محصول به طور کامل انجام شود در نهایت محصولی که روانه بازار می شود بهترین محصول است.

همانطور که میدانیم از زمان های خیلی دور و در قدیم سرامیک را به عنوان یک محصول که شامل دوغاب و خاک بوده و در یک محیط گرم خشک می‌شده و در کوره های پرحرارت پخته می شده شناخته می‌شده است اما با رونق تکنولوژی و صنعت، صنعت کاشی و سرامیک رونق گرفت و در ساخت کاشی و سرامیک نه تنها از خاک بلکه از شیشه و کانی های فلزی مختلف که توسط رنگ بندی های مختلف رنگ می گیرد و توسط مراحل مختلف دیگر دارای لعاب های زیبا می‌شود در ساخت آن استفاده می شود و به ترتیب با ساخت دستگاههای مختلف قالب گیری و برش مجهزتر نمونه های سبک و ظریف تری از این محصول وارد بازار شد که در مراجعه به کاشی فروشی های سراسر کشور با آن مواجه می شویم.

پخش مستقیم سراميك نماي ساختمان در بازارهای داخلی

پخش مستقیم سراميك نماي ساختمان در بازارهای داخلی سرامیک و کاشی دو محصول پرمصرف از بازارهای داخلی هستند که پخش مستقیم آن از کارخانه های سازنده می تواند این محصول را در نهایت با قیمت مناسب به دست مشتری برساند. خرید بی واسطه منجر به حذف پای واسطه ها می گردد و وقتی این امر به‌ وقوع بپیوندد نتیجه های آن بسیار زیاد و کاربردی می شود. یکی از مکان هایی که سرامیک از آن در ساختمان استفاده می شود قسمت نمای ساختمان است که در برخورد اولیه هر شخصی اولین مکان برای جلب توجه است و اگر این قسمت با ظرافت و زیبایی کار شده باشد در جذب بسیار موثر است. علاوه بر بازارهای داخلی این‌ محصول در بازارهای جهانی نیز شهرت دارد و مراحل صادرات کالا از ابتدا تا انتها توسط تیم مدیریت تولید و همچنین مدیریت فروش برای خریداران توضیح داده می شود. یکی از مراحل اصلی در صادرات این محصول مراحل ترخیص کاری بار می باشد که هزینه های گمرکی آن با توجه به اینکه از مرز هوایی یا زمینی و از چه طریقی انجام شده است با هم متفاوت می باشد.

سرامیک ها دارای اندازه و اشکال مختلف می باشد. در قدیم بیشتر از دو شکل مربع و مستطیل برای ساخت کاشی و سرامیک استفاده می شده است اما امروز مدل های متنوعی از محصول با اشکال چند ضلعی های متقارن و نامتقارن وارد بازار شده که به طور مثال هشت ضلعی و گرد و همچنین مثلث سه‌ شکل پرکاربرد می باشند.

کاشی و سرامیک می تواند به صورت یک سطح کاملا صاف یکنواخت باشد و یا می تواند به صورت شیارهایی که بر روی آن است دسته بندی شود این شیارها علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد می تواند به عنوان یک محافظ وقتی بر روی آن راه می رویم در نظر گرفته شود و مانع از سر خوردن فرد شود.

بازار عرضه سراميك نماي ساختمان درجه یک

سرامیک نمای ساختمانی درجه یک در بازار عرضه سرامیک ایران یکی از محصولات پرفروش می باشد. این نوع سرامیک در طرح و رنگ بندی های مختلف تولید می شود یکی از طرح های این نوع محصول همان طرح آجر سه سانتی قدیمی است که الان نوع سرامیکی آن در رنگ های مختلف آجری تولید شده و در نمای ساختمان ها استفاده می گردد. ساختمان های اداری و ساختمان و بناهای شخصی کاملا با هم متفاوت است و به همین دلیل سرامیکی که برای هر دو نما استفاده می شود با هم متفاوت است. سرامیک نسبت به سنگ که در قدیم استفاده می شد دو مزیت عمده دارد اول اینکه دارای قیمت مناسب تری است و دوم اینکه سبک تر و حمل و نقل آن راحت تر می باشد و سوم اینکه کیفیت جنس آن به گونه ای است دارای رنگ پذیری و طرح بندی های متنوع تری می باشد.

کفی های سرامیکی رنگی در رنگ های فانتزی جذابی همچون قرمز سبز آبی سرمه ای امروزه در ساختمان هایی با نماهای سنتی رواج پیدا کرده است از این نوع پارکت های مربعی در معماری امروز بیشتر برای اتاق های خواب و همچنین سرویس های بهداشتی به وفور یافت می شود. این نوع سرامیک های تک رنگ فانتزی با سایر محصولاتی که برای دیوار کوب ها و کفپوش های مکان مورد نظر مثل پرده ها و کاغذ رنگی های دیوار ها ست می شود و بر زیبایی مکان مورد نظر می افزاید و آن را دوچندان می کند.

سرامیک دستشویی عموما سفید و رنگ های روشن انتخاب می شود به این دلیل که این محیط سراسر از آلودگی است اگر رنگ سرامیکی که برای آن استفاده می شود روشن باشد منجر به آن می گردد که سریع این آلودگی ها را نمایش دهد و اخطاری برای صاحب خانه باشد تا مکان مورد نظر را تمیز نماید.

فروش عمده سراميك نماي ساختمان با بهترین قیمت

فروش عمده سراميك نماي ساختمان با بهترین قیمت یکی از راه های فروش سرامیک با طرح نمای سنگ که در ساختمان ها زیاد استفاده می گردد هم به قورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش عمده می رسد. اگر دنبال بهترین قیمت هستین ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می نماییم که نه تنها در هزینه های حمل و نقل حضوری شما اثر دارد و موجب تعدیل قیمت می شود بلکه با توجه به دنیای پرسرعت امروز که انسان ها وقت کافی برای خریدهای حضوری ندارند می تواند یک مزیت محسوب شود.

کف راه پله یک از مکان های مورد نظر است که از سرامیک می توان برای پوشش آن استفاده نمود ولی باید به این نکته توجه نمود که سرامیک کف راه پله باید خاص انتخاب شود زیرا این مکان به دلیل اینکه در معرض رفت و آمدهای بسیار می باشد نیاز است که همیشه شستشو گردد و بنابراین در مرحله اول لازم است که از جنس سرامیکی استفاده شود که صیقلی و لیز نباشد و در مرحله بعدی لازم است که زیاد روشن نباشد که در معرض رفت و آمد که قرار می گیرد کمتر دچار آلودگی و کثیفی های محیطی قرار گیرد.

دکوراسیون هر محل و مکانی به عنوان آخرین مرحله از ساخت هر سازه ‌و بنایی همیشه ای اهمیت ویژه ای در زیبایی برخوردار بوده است که این مرحله می تواند توسط مواد مختلف ایجاد و طراحی شود یکی از محصولاتی که در سال های اخیر مورد استقبال عمومی برای دکوراسیون در نظر گرفته می شود سرامیک و کاشی می باشد که کارخانه های سازنده این محصول را بر آن داشته که هر روز مدل های مختلف با طرح بندی های جذاب و کیفیت جنس های متنوع این محصول را روانه بازار نمایند. کاشی و سرامیک همانطور که گفتیم بسته به موقعیت مکانی مورد نظر می تواند استفاده های مختلفی از آن شود مثلا اگر برای نمای بیرونی آپارتمان ها و یا ساختمان های بیرونی قصد استفاده از کاشی را دارید باید در انتخاب خوب سعی کنید که از سرامیکی استفاده نمایید که نه تنها در جذب انرژی خورشید معمولی باشد و نه گرمای آن را زیاد جذب کند که برای تابستان ها مناسب باشد و نه گرمای زیادی را از خود دفع نماید که در زمستان ها سرد شود. همچنین کیفیت کاشی باید درجه یک باید که در مقابل انقباض و انبساط های محیطی کاملا از خود مقاومت لازم را نشان دهد. و همچنین به علت اینکه در محیط باز قرار است استفاده شود باید در مقابل عواملی که خش ایجاد می کند کاملا ایمن باشد.