کاشی بین کابینتی کلاسیک دارای انواع مختلف سایز و ابعاد

امروزه فروش کاشی بین کابینتی کلاسیک به خاطر تنوع زیاد آن ها و سایز و ابعاد گوناگونی که دارند زیاد شده است و بازار پررونقی را به وجود آورده که فروشندگان بسیار راضی هستند.

کاشی بین کابینتی کلاسیک دارای انواع مختلف سایز و ابعاد

کاشی بین کابینتی کلاسیک

کاشی بین کابینتی کلاسیک شاید خیلی از شما اصلا ندانید که کاشی بین کابینتی چیست و چه کاربردی دارد؟

ما در این مقاله به معرفی انواع مختلف این کاشی می پردازیم تا شما ضمن کسب اطلاع از کاربرد این نوع کاشی ها با مزیت آن ها نیز آشنا شوید.

یکی از اصلی ترین ارکان هر خانه‌ ای آشپزخانه آن می باشد، به همین جهت تجهیزاتی که در آن استفاده می شود از کاشی و سرامیک گرفته تا سینک ظرفشویی و ظروف و لوازم برقی موجود در آشپزخانه همه باید زیبا باشند.

چرا که نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا می کنند، ضمن اینکه بانوان نیز ۸۰٪ وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند پس نیاز دارند تا در فضایی که آشپزی می نمایند و وقت زیادی در آنجا سپری می کنند به روز و شکیل باشد.

این مسئله بر روی روان خانم ها به شدت تاثیر گذار است و زمانی که آشپزخانه خود را دوست نداشته باشند رغبت به درست کردن غذاهای خوشمزه هم ندارند.

در زمان های قدیم سبک خانه ها به گونه ای بود که آشپزخانه ها به دور از فضای نشیمن و مهمانداری بودند، اما با کوچک شدن خانه ها و سبک زندگی آپارتمان نشینی و برای استفاده از تمامی فضای ساختمان، سبک ساخت و سازها تغییر پیدا کرد.

امروزه خانه ها به گونه ای ساخته می شوند که آشپزخانه ها کاملا نمایان هستند، پس باید طراحی خوبی داشته باشند و دکوراسیون آن ها زیبا باشد تا محیط داخلی خانه را قشنگ تر کند.

یکی از لوازم کاربردی که در لوکس شدن آشپزخانه تاثیر دارد کاشی و سرامیک مخصوص آشپزخانه است، بذا کاشی های بین کابینتی نوعی کاشی هستند که در مابین کابینت های زمینی و هوایی قرار می گیرند.

همانطور که بیان کردیم با مدرن شدن سبک خانه ها دیوارهای آشپزخانه ها نیز به وسیله سرامیک پوشانده می شود تا تمیز کردن آن ها راحت باشد و زیبایی آشپزخانه را دو چندان کند.

این کاشی ها بسیار مقاوم هستند و در برابر حرارت و رطوبت استحکام بالایی دارند و به آسانی از بین نمی روند.

از آنجا که آشپزخانه قلب تبنده هر خانه ای می باشد، لذا نظافت و تمیزی آن بسیار اهمیت دارد، به همین جهت هم در آشپزخانه برای ایجاد نظم از کابیت استفاده می کنند تا ظروف و همه لوازم مختص آشپزخانه در جای خود قرار بگیرند و دست و پا گیر نباشند.

کاربرد کاشی بین کابینتی نیز در این جا واضح تر عنوان می شود، معمولا بالای اجاق گاز و سینک ظرفشویی کابینت قرار داده می شود و یک فضای خالی بین آن ها وجود دارد که جهت شکیل تر شدن آشپزخانه در آن فضاهای خالی از کاشی بین کابینتی استفاده می کنند.

کاشی‌ های بین کابینتی انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به نوع کلاسیک و کرکره ای اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این نوع کاشی ها به جهت اینکه جنبه تزئینی دارند و از متریال باکیفیت تری ساخته می شوند، گران تر از سایر کاشی ها هستند.

کاشی بین کابینتی کرکره ای

کاشی بین کابینتی کرکره ای پیش تر گفته شد که نوعی از کاشی های بین کابینتی مدل کرکره ای هستند که به شدت زیبا و خاص می باشند.

این نوع کاشی ها تنوع رنگی بالایی دارند و در مدل های گوناگون با طرح های مختلف تولید می شوند.

کاشی مدل کرکره ای نوعی سرامیک مدرن و شکیل است که جلوه ای ویژه به آشپزخانه می دهد، همین پیشرفت تولید کنندگان ایرانی در ساخت انواع سرامیک مرغوب و درجه یک باعث شده که سالانه حجم قابل توجهی از این محصولات به خارج از کشور صادر شود و ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشد.

پس این موضوع به خودی خود منحصر به فرد بودن سرامیک های ایرانی را اثبات می کند و نشان دهنده اوضاع خوب در بازار این محصول می باشد.

لذا اگر قصد دارید خانه ای رویایی بسازید تا چشم هر بیننده ای را خیره کند، بهتر است ابتدا با استفاده از یکسری مصالح از جمله کاشی بین کابینتی کرکره ای آشپزخانه ای لوکس ایجاد کنید و سپس به سراغ دیگر مکان های منزل بروید.

چرا که در مطالب بالا اشاره کردیم که بیشتری چیزی که در خانه دیده می شود و همه مهمانان به آن توجه می کنند آشپزخانه است، پس باید شیک تر از دیگر مکان های خانه باشد.

اگر تا به امروز شک داشتید که برای کاشی بین کابینتی هزینه کنید یا خیر؟ لازم است که حتما به سایت ما سر بزنید و تنوع مدل های این محصولات را ببینید، همچنین می توانید مدل های به کار رفته در آشپزخانه را مشاهده کنید، قطعا متوجه خواهید شد که چقدر تفاوت وجود دارد بین آشپزخانه ای که کاشی بین کابینتی ندارد با آشپزخانه ای که این محصولات در آن کار شده است.

شاید هم نگران قیمت گران این محصولات هستید که از به کارگیری آنها در ساختمانتان صرف نظر می کنید.

ما این اطمینان را به شما خواهیم داد، در صورتی که از ما خرید کنید یکی از طرفداران ما خواهید شد و به دیگران نیز فروشگاه ما را معرفی خواهید کرد، چرا که ما محصولات خود را با کمترین سود به مشتریان عرضه می کنیم.

مجموعه ما تمام محصولات خود را به ارزان ترین قیمت بازار به فروش می رساند، زیرا رضایت مشتری مهم ترین هدف و ملاک ما برای ادامه در مسیر تجارت است.

پس استرس بالارفتن هزینه ها و قیمت را نداشته باشید و فقط تمرکز خود را بر روی زیبایی خانه خود بگذارید، ما به فکر جیب شما هستیم، برای اینکه متوجه شوید با شما صادق هستیم یا خیر، می توانید همین حالا به سایت مجموعه سر بزنید و قیمت محصولات ما را با قیمت های سایر فروشگاه ها مقایسه کنید.

مطمئن باشید که به محض مشاهده تنوع کالاها و قیمت ها فورأ اقدام به ثبت سفارش می کنید، ما نیز برای خدمت رسانی بهتر به خریداران گرامی به صورت شبانه روزی در دسترس هستیم تا در صورت نهایی شدن خرید از سوی شما اقدامات لازم جهت ارسال محصولات صورت بگیرد.

گفتنی است که محصولات ما در بهترین بسته بندی قرار داده می شوند تا حین حمل و نقل دچار آسیب نشوند و کاملا سالم به دست مصرف کننده برسند.

سپاس که تا پایان این مقاله همرا ما بودید.