کاشی دستشویی مدرن با قابلیت ضد استحکاک بودن

از زیباترین کاشی ها، کاشی دستشویی مدرن است که می تواند فضایی فوق لاکچری به دستشویی بدهد و دارای قابلیت تست اصطحکاک نیز می باشد.

کاشی دستشویی مدرن با قابلیت ضد استحکاک بودن

کاشی دستشویی مدرن

کاشی دستشویی مدرن با توجه به افزایش قیمت انواع سنگ های تزئینی برای دکوراسیون بسیاری از افراد ترجیح استفاده از کاشی و سرامیک برای دکوراسیون های داخلی خود می دهند.

به همین دلیل است که ما در بازار شاهد انواع سرامیک و کاشی های مدرن و رنگارنگ هستیم.

اما باید دانست که هر مدل مناسب چه محیطی می باشد همچنین شما باید با کیفیت آنها آشنایی لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را انتخاب کنید که دارای طول عمر بالا و کیفیت متناسب باشد.

کاشی و سرامیک به گونه‌ ای طراحی و تولید می‌ شود که هم از نظر طراحی و رنگ بندی بسیار شیک و لوکس باشد هم از لحاظ استحکام دارای مقاومت کافی باشد تا گذشت زمان چیزی از کیفیت آن کم نکند.

بیشترین مصرف کاشی برای سرویس های بهداشتی می باشد زیرا از قدیم تا به امروز همه افراد بدون استثنا از آنها برای سرویس های بهداشتی خود استفاده می کردند.

به همین جهت است که کاشی های مرتبط با این حوزه تمامی استانداردها و ویژگی هایی را که باید داشته باشند پشت سر می‌گذارند تا بتوانند وارد بازار بشوند.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های خاص کاشی سرویس بهداشتی آشنا کنید تا در هنگام خرید شما دچار سردرگمی نشوید.

با داشتن اطلاعات کافی قادر خواهید بود تا بهترین نمونه را برای خود انتخاب و خرید کنید.

کاشی خوب باید مقاومت بسیار بالایی در مقابل سایش داشته باشد زیرا سرویس بهداشتی می تواند یکی از بخشهای هر ساختمان باشد که میزان رفت و آمد در آن بالا است.

از طرفی باید به طور مرتب شسته و تمیز شود تا سلامت افراد حفظ بشود پس باید یک مدل کاشی برای آن تهیه کرد که بسیار مستحکم باشد و بتواند در مقابل آب و رفت و آمد دچار خوردگی نشود.

اگر غیر از این باشد و کاشی کیفیتی غیرقابل قبول داشته باشد خیلی راحت شکسته می شود.

چنانچه پیشتر نیز گفته شد دستشویی باید به طور مداوم نظافت بشود به همین دلیل کاشی مورد استفاده باید کیفیتش در این زمینه به حدی بالا باشد که کمترین میزان جذب آب را داشته باشد.

به همین دلیل کاشی مورد استفاده برای دستشویی تفاوت های مهم قابل توجهی با سایر کاشی ها دارد.

علاوه بر در دستشویی حمام نیز از مکان های است که به طور مداوم در معرض آب قرار می گیرد پس هم برای دستشویی و هم برای حمام باید نوعی کاشی انتخاب شود که فاقد جذب آب بالا باشد.

هرچه میزان جذب آب کاشی بالاتر باشد می تواند خیلی راحت به سطوح زیرین کاشی نفوذ پیدا کند و وارد بافت آن شود و خیلی زود و راحت دچار آسیب شده و با گذشت زمان به طور کلی تخریب شود.

مورد بعدی که در انتخاب کاشی دستشویی مهم می باشد توجه به ابعاد آن می باشد که شما باید در ابتدا اندازه دستشویی خود را به طور دقیق بدانید.

با توجه به آن که کاشی های دستشویی در اندازه های مختلفی تولید می شوند که از آن جمله می توان به انواع کاشی دارای ابعاد بزرگ با متراژ های کوچک اشاره کرد.

البته این مورد چندان مورد استقبال افراد قرار نگرفته است زیرا نتوانسته است نمای ظاهری شیک و لوکسی به دستشویی بدهد.

بنابراین بهترین گزینه که می تواند خیلی شیک به نظر برسد کاشی هایی با ابعاد کوچک تر است.

البته توجه کنید که این کاشی ها به نحوی تولید شده‌ اند که مانع اصلی سر خوردن افراد می‌ شوند و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

کاشی دستشویی لوکس

کاشی دستشویی لوکس ما در بازار دو نوع کاشی و سرامیک داریم یا آنها دارای سطوح صیقلی و براق می باشند یا دارای سطوح کاملاً مات هستند که هر کدام کاربردها و معایب و مزایای خاص خود را دارند.

از انواع کاشی که دارای سطوح صاف صیقلی و براق هستند در مکان های خاص باید استفاده شود و از کاشی‌ های سطوح مات دارند در دیگر مکان هایی که ملزم به استفاده از آنها هستند استفاده می کنند.

سرویس بهداشتی از جمله مکان هایی است که کارشناسان توصیه می‌ کنند باید از کاشی های مات استفاده شود.

نمونه کاشی های صیقلی اگر در این مورد مورد استفاده قرار بگیرند اگر به هر دلیلی با آب و یا هر مایع دیگری برخورد داشته باشند خیلی راحت باعث لیز خوردن افراد می‌ شوند.

اما کاشی های مات به هیچ وجه سبب لیز خوردن نمی شوند پس در هنگام خرید حتما به این نکته نیز توجه کنید.

از دیگر موارد مهم آن است که کاشی دستشویی باید در مقابل هر گونه مواد شوینده و یا ضدعفونی کننده مقاومت کافی را داشته باشد.

قبل تر نیز گفته شد که دستشویی از جمله مکان هایی است که نیاز مداوم به نظافت دارد و از آنجا که باید آن را با مواد شوینده مورد نظافت قرارداد پس مقاومت ضروری است.

در واقع اگر کاشی استحکام کافی را در این رابطه نداشته باشد خیلی زود دچار آسیب می شود.

بنابراین لازم است تا مدل کاشی را انتخاب کنید که تمامی استاندارد های لازم در این رابطه و مقاومت کافی در مقابل آن را داشته باشد و شما نگران تخریب شدن آنها بر اثر شستشوی مداوم نباشید.

از دیگر مورد که بسیار نیز مهم می باشد توجه به رنگ و طرح کاشی می باشد، باید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود طرح و رنگی را انتخاب کنید که مناسب آن باشد.

این گونه خواهید توانست هم زیبایی محیط را حفظ کنید و هم از آن نهایت لذت را ببرید.

معمولاً بهتر است برای سرویس بهداشتی از طرح های شلوغ با رنگ های تیره تر استفاده کرده تا بتوانید جلوه ایی خاص و لوکس به آنها ببخشید.

البته توجه کنید که ممکن است این کاشی های شلوغ سبب خطای دید و یا کاهش متراژ حمام یا دستشویی بشود اما می‌ توانند دکوراسیون داخلی را بسیار متفاوت تر و منحصر به فرد تر کنند.

برای آن که بتوانید تمامی موارد استفاده شده در این مقاله را در هنگام خرید رعایت کنید می توانید کاشی های مورد نیاز خود را از وب سایت های معتبر تهیه کنید.

آنها باید توانسته باشند تمامی استانداردهای لازم ذکر شده در بالا را در تولید کاشی رعایت کرده باشند.