خرید مستقیم سرامیک پشت بام باکیفیت از تولید کننده

سرامیک ها در مدل و طرح مختلفی تولید می شوند که هر یک متناسب با کاربردی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. سرامیک پشت بام عموما در بام انواع ساختمان های تجاری و اداری نصب می شوند. این محصول دارای مقاومت بالایی نسبت به سایر انواع سرامیک بوده که این تفاوت توانسته است در مراحل تولید و همچنین قیمت محصول تاثیرگذار باشد. خرید مستقیم سرامیک پشت بام و سرامیک حوض باکیفیت از تولیدکننده صرفا می تواند از هزینه خرید کاسته و مقرون به صرفه باشد.

خرید مستقیم سرامیک پشت بام باکیفیت از تولید کننده

در خرید سرامیک باید به چه نکاتی توجه کنیم

در خرید سرامیک باید به چه نکاتی توجه کنیم سرامیک ها و سرامیک عاج دار برای نصب در انواع کف، دیوار، و سقف مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از انواع یادشده دارای ویژگی هایی می باشد که با نوع دیگر متفاوت بوده و صرفا متناسب با کاربرد منحصر به فردی تولید شده اند. در خرید سرامیک باید در وهله اول به این نکته توجه داشته باشیم که مکان معین مورد نصب این محصول را مشخص کرده و نسبت به نوع مناسب آن اقدام به خرید سرامیک نماییم.

سرامیک های کف عموما دارای تخلخل کمتری بوده و نفوذ آب را به لایه زیرین محدود می سازند. مقاومت این محصول به علت پاخور بودن افزایش داشته و صرفا در تولید این محصول، سنگینی وزن افراد و خودروهای رهگذر مورد توجه قرار گرفته است.

خریدار سرامیک دیوار باید دقت داشته باشد علاوه بر زیبایی رویه محصول، پشت سرامیک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. پشت سرامیک دیواری عموما دارای شیارهایی می باشد که این امر چسباندن به دیوار را آسان تر نموده و همچنين مانع از ریزش محصول از دیوار در طی سالهای طولانی می شود. این امر در انتخاب و خرید سرامیک نمای ساختمان بسیار مهم بوده لذا جویا شدن از اطلاعات یادشده از فروشنده باید در راس کار خریداران قرار بگیرد.

آشنایی با انواع سرامیک درجه یک موجود در بازار

آشنایی با انواع سرامیک درجه یک موجود در بازار سرامیک های ایرانی تولید داخل کشور عموما از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی تفاوت فاحشی دارند ولی در انواع طرح و مدل برابری داشته اند. آشنایی با انواع سرامیک درجه یک برای خریداران لازم و ضروری می باشد از این رو در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

  1. سرامیک های نمای پرسلان دارای براقیت خاصی می باشند که عموما برای نماکاری مجتمع، ساختمان و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سرامیک کف طبیعتا برای پوشاندن سطح زمین در لابی، پارکينگ، راهرو، پله و فضای داخلی منازل به کار می رود.
  3. سرامیک سرویس بهداشتی که عموما دارای لایه ضدنفوذ رطوبت بوده، برای دیوار و کف مناطق مرطوب مانند توالت، حمام و … استفاده می شود.
  4. سرامیک های استخری نیز دارای خصوصیات نوع سرویس بهداشتی بوده ولی با داشتن سطح اصطکاک بالا، مانع از لیز خوردن در رفت و آمد می گردد.
  5. سرامیک تزئینی مانند انواع گرانیتی برای پوشش دور ستون، پشت تلويزيون و پارتیشن بندی در دکوراسیون به کار می رود.
  6. سرامیک های طرحدار نیز برای تمامی انواع مختلف مانند کف و دیوار تولید شده که در سالهای اخیر با استقبال بسیاری از خریداران در بازار رو به رو شده است.

فروش فوق العاده سرامیک پشت بام درجه یک با قیمت ارزان

فروش فوق العاده سرامیک پشت بام درجه یک با قیمت ارزان سرامیک های پشت بام در ابعاد مختلفی به فروش می روند. ابعاد بزرگتر این محصول مورد رضایت بیشتر خریداران می باشد چراکه با داشتن تعداد درز کم می تواند مانع از نفوذ رطوبت ناشی از برف و باران شود. نوع یک تکه این محصول با داشتن مزیت بالا در بازار فروش از قیمت بالاتری برخوردار است.

فروش این محصولات با کیفیت بالا و قیمت ارزان در بسیاری از مراکز خرید و فروش در سراسر کشور و نمايندگی های فروش صورت می گیرد اما توجه به نوع برند تولیدی می تواند مقایسه کیفیت و قیمت را در مراکز مذکور امکان پذیر نماید.

فروش سرامیک های سنتی نیز برای پوشش دیوار و کف مکان های سنتی مانندسفره خانه، حمام های سنتی، موزه و … با قیمت های بالاتری صورت می گیرد. این محصولات بیشتر در استان یزد به صورت اینترنتی و حضوری عرضه شده و از رنگبندی مختلف و جذابی برخوردار می باشد.