سرامیک اسلب قهوه ای و روش های مناسب برای نگهداری آن

در این مقاله قصد داریم، درباره سرامیک اسلب قهوه ای و همچنین روش های مناسب برای نگهداری ان بیان کنیم پس با ما همراه باشید.

سرامیک اسلب قهوه ای و روش های مناسب برای نگهداری آن

سرامیک اسلب قهوه ای

سرامیک اسلب قهوه ای سرامیک اسلب در واقع نوعی از سرامیک با سایز بزرگ است، که مصارف زیادی در نما و کف ساختمان ها دارد، سرامیک های اسلب و یا همان سرامیک های سایز بزرگ را به صورت تخته های ورقی می سازند تا مساحت قابل توجهی را پوشش دهند، که برای محیط های بزرگ بسیار گزینه مناسبی می باشد.

سرامیک های اسلب کاربرد های زیادی دارند که عبارتند از:

استفاده از آن در کف و یا دیواره منازل و ساختمان ها

ساخت کانتر

جزیره آشپزخانه

سطح روی کابینت ها

روشویی های سرامیکی و سینک ظرفشویی

نمای ساختمان ها و فضاهای تجاری

همچنین از این سرامیک ها در ساخت بعضی از وسایلی که مربوط به دکور و تزئین منزل می باشند، می‌توان استفاده کرد مانند میز ،کافی تیبل و موارد زیادی از این قبیل.

سرامیک قهوه ای مات از بهترین گزینه ها برای کف ساختمان های تجاری و همچنین مسکونی می‌باشد و از محبوب ترین متریال هایی است که در بیشتر مکان های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

به کار بردن سرامیک اسلب قهوه ای در کف ساختمان ها به دلیل رنگ سنگین این اسلب ها بسیار مناسب برای کف و دیوار ساختمان های تجاری و همچنین مسکونی بوده اند، تعداد بسیار زیادی از دکوراتیو ها برای انتخاب یک محصول عالی به ویژگی هایی مانند میزان نور، دما ،رنگ ها، میزان رطوبت برای انتخاب سرامیک اسلب توجه بسیار زیادی می کنند.

و همچنین رنگ های تیره برای مکان هایی که کارهای تجاری و اداری در آن انجام می شود همانند سالن های کنفرانس و سالن اجتماعات، ادارات و شرکت های بزرگ را می توان با سرامیک ۶۰ در ۱۲۰ قهوه ای تزیین کرد.

استفاده از سرامیک اسلب قهوه ای بین کابینتی:

استفاده از سرامیک اسلب قهوه ای روشن بین کابینتی سبب می شود که محل روشن تر و بازتر نمایان شود، برای اینکه فضای بین کابینت ها خالی باقی نماند و زیبایی چشمگیری داشته باشد از این نوع اسلب سرامیک استفاده می کنیم.

برای اینکه کابینت ها در دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد می توانیم از رنگ قهوه ای براق دیوار نیز استفاده کنیم همچنین لازم به ذکر است که سرامیک اسلب قهوه ای تیره برای بدنه کابینت، مناسب سالن های اجتماعات میباشد.

برای سرویس بهداشتی و حمام و همچنین پله ها می توانید از سرامیک اسلب قهوه ای روشن استفاده کنید، استفاده از این سرامیک در پله ها سبب می شود که فضای راه پله باز تر و بزرگ تر نشان داده شود.

برای اینکه یک ترکیب رنگی جذاب برای محیط ایجاد کنید می توانید سرامیک اسلب قهوه ای را با سایر رنگ های سرامیک ها ترکیب کنید که چند نمونه از آنها عبارت اند از:

کرم و قهوه ای:

این ترتیب می تواند فضای محیط مسکونی را بسیار خاص نشان دهد و چشم هرکسی را خیره کند.

سفید و قهوه ای:

یکی از مدرن ترین ترکیب ها می باشد که آرامش را به افراد القا می کنند و بیننده هر کدام از رنگ ها را جدای از دیگری می بیند، این ترتیب بیشتر در طراحی های کلاسیک به چشم می خورد.

مسی و قهوه ای:

قهوه ای و مسی تا حد زیادی شبیه به هم هستند و شما با این ترتیب می‌توانید محیط خود را بزرگ و جذاب تر نشان دهید.

برای اینکه سرامیک اسلب دوام بالایی داشته باشد باید به روش های نگهداری آن توجه کنیم، که نصب سرامیک اسلب در این بین بسیار حیاتی و مهم می باشد.

برای نصب سرامیک اسلب قهوه ای روی سطحی به افراد متخصص و با مهارت نیاز داریم زیرا با توجه به ابعادی که سرامیک اسلب دارد، اگر فرد نصاب از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است است که اسلب سرامیک در حین نصب شکسته شود پس نصب اسلب سرامیک باید با آگاهی انجام شده و بدون هیچ گونه ضرر و شکستگی کار انجام شود.

برای جابجایی و حمل اسلب سرامیک از گیره های ویژه استفاده می کنند که بتوان به راحتی اصل را جابجا کرد، نصب صحیح سرامیک اسلب در بدنه و کف در انتهای کار تاثیر بسیار زیادی دارد، همچنین نکته جالب توجه این است که سرامیک های اسلب قهوه ای در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند و محدودیت استفاده ندارند.

سرامیک اسلب طرح بتن

سرامیک اسلب طرح بتن سرامیک اسلب طرح بتن به دلیل رنگ خاصی که دارد از طرفداران زیادی برخوردار است، و جزو بهترین انتخاب ها می باشد، در ادامه ویژگی های فوق العاده این محصول را ذکر می‌کنیم که عبارتند از:

در تولید سرامیک اسلب طرح بتن دقت زیادی به ضخامت آن می شود و ضخامت این سرامیک ها حدوداً بین ۱۴ تا ۲۰ سانتیمتر است.

تنوع رنگ ویژه سرامیک طرح بتن بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید هر مدلی را که در نظر دارید با توجه به وسایل خانه و یا محل کارتان انتخاب کنید.

سرامیک اسلب طرح بتن با توجه به ویژگی هایی همانند ضخامت و مقاومت نسبت به رطوبت قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

سرامیک بتن قابلیت پاک کنندگی لکه نیز دارد، به گونه ای که اگر این محصول لک شود و یا مواد چربی بر روی آن بریزد به راحتی با یک طی خیس پاک می شود.

این سرامیک اسلب از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار هوا و رطوبت و همچنین سرمایشی و گرمایشی برخوردار است.

این محصول دارای استحکام و دوام بسیار بالایی است و ضربه نمی تواند به آن آسیب وارد کند.

از بهترین ویژگی های این محصول خاصیت ضد یخ زدگی و ضد لغزندگی آن است.

ضد حریق و مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی دما از دیگر ویژگی های این سرامیک اسلب می باشد.

موارد مورد استفاده از سرامیک اسلب طرح بتن:

کف آشپزخانه

سرویس بهداشتی

بالکن

کف سالن پذیرایی

پارکینگ

از موارد نگهداری از سرامیک های اسلب طرح بتن این است که این سرامیک های اسلب به عنوان پوشش دیوارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و نیازمند تعمیر یا نگهداری خیلی کمی هستند، همچنین نیاز به نظافت و تعمیر منظم برای نگه داشتن آن ها در بهترین حالت دارند.

بین سرامیک های اسلب، اسلب بتنی با سبک های زیادی در دسترس هستند و به گونه ای طراحی شده اند، که با هر دکوری که مد نظر دارید هماهنگ می شوند.